• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Ідеї є всюди, або 5 речей, необхідних для народження інновацій

11 Лютого, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
5 речей, необхідних для народження інновацій
Share on FacebookShare on Twitter

Найкращі ідеї народжуються там, де люди найменше сподіваються їх знайти — вважає Емі Стентон, засновниця та керівниця PR-агенції Stanton & Co, відома також як активна діячка фемінистичного руху, співавторка книги «Фемінистична революція». В своїй статті Емі Стентон виділяє 5 речей, без яких, на її думку, народження інновацій просто неможливе.

Емі Стентон
Емі Стентон

Поняття «інновація» різні люди сприймають по-різному. Для когось це означає створення чогось нового зі старих речей. В більш загальному розумінні інновації можуть означати створення чогось абсолютно нового абсолютно новими способами.

На початку своєї кар’єри я працювала у великому рекламному агентстві. Я була аккаунт-менеджеркою таких відомих брендів, як Kodak, Pizza Hut та Zantac75 (популярний на Заході засіб від печії). Після роботи над Pizza Hut було особливо іронічно слухати фокус-групи, які страждають від печії, тому що з’їдають занадто багато піци і конче потребують Zantac75.

В агентстві існували чіткі процеси, протоколи та правила (або формули) щодо того, як реалізовувати проєкт. «Аккаунти» вважалися найменш креативною частиною рекламного бізнесу. Ми були менеджерами клієнтів, керівниками завдань, виконавцями. Ми не стояли на шляху креаторів, щоб у них було достатньо свободи для створення та розвитку ідей. Але у великих агентствах навіть у геніїв креативу було занадто мало творчої свободи, оскільки робота з великими корпоративними клієнтами означала те, що кожен крок потрібно перевірити на відповідність корпоративним правилам клієнта, а нову ідею треба було довести. І це вдавалося далеко не завжди.

Проблема народження інновацій у великих компаніях полягає в тому, що справжня творчість вимагає швидкості, спритності та вміння ризикувати. А великі компанії часто не схильні до ризику. Бо ризик на шляху до інновацій вимагає повного залучення команди компанії зверху вниз. На це потрібен час. І дуже часто, поки ідея схвалюється ключовими зацікавленими сторонами (вищим керівництвом, членами правління тощо), вона перестає бути інновацією, оскільки це вже зробив хтось інший. Другий можливий варіант, коли через корпоративну культуру, яка від початку не схильна до ризику, ідея може бути «заредагована» до такої міри, що вона вже не інновативна.

У невеликих компаніях інновації реалізуються на першому етапі. І хоча, звичайно, тут є різні зацікавлені сторони, в яких є свої інтереси, але чудові ідеї можуть трапитися хоч зараз!

Після того, як я пішла з рекламного агентства, я створила власну PR-компанію під назвою Stanton & Co. Ми — маленька компанія, а це означає, що кожна особа в команді є ключовою. Ми можемо рухатися швидко і постійно пробувати щось. Ми можемо довіряти своїм інстинктам, випробовувати, експериментувати та ризикувати. І ми це робимо щодня. Оскільки, коли ти маленький, ти менше скутий правилами та обмеженнями, зате маєш більше можливостей для пошуку найкращих рішень. Прямо зараз, не питаючи ні в кого.

Читайте, дивіться, слухайте, спостерігайте — ідеї є всюди!

5 речей, необхідних для народження інновацій

Інновація — це основа бізнесу. Це те, що ви маєте практикувати, щоб існувати. Тож якщо вам не хочеться вичерпувати креативний потенціал, ось 5 способів залишатися в постійному інноваційному тонусі.

Сутність полягає в тому, що найкращі ідеї зустрічаються з вами там, де люди найменше очікують їх знайти. Хвилини натхнення з’являються відразу після того, як ви прочитали книгу на тему, про яку ви нічого не знали раніше. Або відразу після випадкового перегляду документального фільму, рекомендованого вам другом. Ці моменти, або спалахи креативу, випливають із того, що ви дізнаєтеся про щось нове та поєднуєте це з інформацією, яку ви накопичували протягом усього свого життя.

Інженерія таких «малоймовірних перехресть» у нашому житті може розкрити нескінченні можливості для креативу.

Змінюйте середовище

Не кожне оточення надихає. Перевірено та доведено.

У минулому році під час COVID-19 я, безперечно, відчувала різницю в роботі з дому, в порівнянні з роботою в нашому офісі. Так само я завжди відчуваю різницю, коли працюю під час подорожей (ще в ті часи, коли ми могли подорожувати). Кожне середовище впливає на нас унікальним чином. В іншому середовищі ми інакше думаємо, працюємо, діємо. Це допомагає нам підживити інноваційний та творчий настрій.

Варто зазначити, що наше середовище — це не лише місце, де ми працюємо. Це також стосується людей, з якими ми ділимо простір.

Часто робоча атмосфера природно розвиває творчі здібності, оскільки поруч повно творчих людей, які є невтомними генераторами ідей. Але бувають середовища, які гальмують процес народження інновацій, оскільки людей спонукають або стимулюють не творчі пошуки, а зовсім інші речі. Наприклад, інтриги задля отримання підвищення або самоприниження задля задоволення складного клієнта. Тож значення має лише вибір не лише географічного місця, а й вашої спільноти. Обидви ці фактори рівно важливі для того, щоб залишатися відкритими та готовими до пошуку ідей.

До речі, ми можемо більше контролювати своє середовище, ніж ми думаємо. Проста прогулянка тихою вулицею біля офісу або чат з кимось поза нашою групою коворкінгу може забезпечити той свіжий подих, який нам потрібен для перезавантаження нашого креативного двигуна.

Налаштуйте себе на інновацію

Щотижня або щомісяця робіть швидку самооцінку. Знайдіть відповіді на ці питання:

  • Якою була остання велика ідея, яку ви придумали?
  • Звідки це взялося?
  • Що підштовхнуло вас до їдеї?
  • Де ви були в цей момент?
  • Хто постійно вас надихає — на роботі чи в колі друзів?
  • Що саме вводить вас у творчий ритм?

Це важливі питання, які слід задати собі, коли ви відчуваєте, що ваше творче джерело вичерпується. Іноді причина відсутності креативу може полягати або у ваших щоденних звичках, або у вашому оточенні, або в поєднанні обох факторів. Тож варто витратити час на обмірковування питання, що вас гальмує. Правильна відповідь стане важливим кроком уперед. А далі — дійте згідно з вашими висновками.

Залишайтесь відкритими

Творчість — це емоційний процес.

Іноді творчість може відчувати спротив. Якщо ви не відкриті для ідей, які кидають виклик поточній ситуації, ви дуже важко сприйматимете будь-які інновації. Наприклад, якщо ви зосереджені на тому, щоб зберегти свою роботу, а не розширювати свої можливості, ви, мабуть, не захочете перетинати встановлені межі або «розгойдувати човен».

Це зводило мене з розуму, коли я вела перемовини з представниками великих корпорацій на початку своєї кар’єри. Люди здавались набагато менш зосередженими на побудові бізнесу та створенні чогось нового, і набагато більше турбувались про свою лояльність та привабливість для керівництва. Комусь такий підхід може здатися хорошим кроком у короткостроковій перспективі. Але це, безумовно, перепона для творчості та народження інновацій.

І це може бути небезпечно: адже, гальмуючи свою креативність, ви тягнете за собою оточуючих.

Інша справа, що світ постійно та стрімко змінюється. А ми часто просто фізично не в змозі підготуватися до цих змін. Подивіться лише на те, як COVID-19 вплинув майже на всі країни світу. Одні можливості зникають, інші, навпаки, повертаються або змінюють напрямки.

Треба бути відкритими до того факту, що те, що працює сьогодні, може перестати працювати завтра. Сьогоднішні зміни — процес невідворотний. Тож вас або можуть потягнути в майбутнє силою, або ви можете прийняти ці зміни і карколомним стрибком випередити інших. Зрештою, вибір за вами.

Будьте сміливими

Можна впевнено стверджувати: ті, хто впроваджує інновації, — сміливі люди.

Важко бути одинаком в команді, яка сповідує щось абсолютно інше. Особливо важко, коли ти вважаєш, що новий напрямок, який ти пропонуєш, є правильним, а 99% людей з різних причин не погоджуються з тобою (принаймні поки що). Існує певний рівень впевненості у собі, без якого інноватором бути неможливо. Ви повинні бути готові ризикувати.

Я дуже поважаю людей, які протягом своєї кар’єри знову і знову знаходили способи оновлювати — себе, свої компанії, товари та послуги та навіть своє середовище. Для мене це ознаки справжнього творця-інноватора: готовність до змін, постійне самовдосконалення, постійне підвищення рівня знань, динамічність, запал і готовність ризикувати, чітке бачення наступної мети, вміння відкинути та залишити позаду все зайве.

Якщо ви відчуваєте готовність до народження інновацій — починайте прямо зараз. Ризикуйте і витісняйте себе за межі зони комфорту. Сьогодні для цього найкращий час.

Джерело


Читайте також: Тетяна Урюпова, Head of Air Brands, стратегічного агентства інфлюенсер-маркетингу, розповіла, чому інфлюенсери в соцмережах — ідеальні медіа для сфери FMCG і що варто включати в стратегію, щоб виділитися серед конкурентів.

Теги: інноваціїкреативністьтворчість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025
Маркетинг і Комунікації

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025

11 Квітня, 2025

Щороку Всеукраїнська рекламна коаліція підводить підсумки Національного рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств України — провідного галузевого інструменту, що відображає творчі досягнення агенцій у рекламно-комунікаційній індустрії. Формування рейтингу базується на...

Читати даліDetails

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

Як потрапити до Національного рейтингу креативності 2024

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.