• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна М'язи

Яка найстрашніша річ за версією Альфреда Хічкока та як виглядає акула, яка наступила на LEGO?

9 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Яка найстрашніша річ за версією Альфреда Хічкока та як виглядає акула, яка наступила на LEGO?
Share on FacebookShare on Twitter

У своєму авторському online курсі з креативного копірайтингу Dmytro Mamontiv, senior creative copywriter, зібрав найсоковитіші метафори та найнеочікуваніші приклади, так що у вас не буде шансу занудьгувати або забути почуту інформацію.

У мене ніколи не було думок зробити курс чи якісь навчальні матеріали. Серйозно. Просто деяким людям подобається викладати, але я — не один з них.

Проте з досвідом накопичився певний обсяг корисної інформації, напрацювання, креативні техніки, якими хотілося ділитися. Спочатку було кілька лекцій, але з часом і вони доповнювалися, переформатовувалися, інформація додавалася… 

Як і більшість працівників креативних індустрій, я — самоучка. Коли я починав — не було ані курсів, ані корисних лекцій. Була тільки книга Девіда Огілві «Про рекламу», яку я зачитував до дір та «Ніч рекламожерів» раз на рік. Але мені дуже пощастило з креативними директорами, з якими я працював, у них я навчився багато корисного. Зокрема — з Даміром Єналієвим. Він — один з найперших, хто почав робити в Україні креативну рекламу, а його агенція Sablya (на жаль, вже її немає) була по-справжньому легендарною, звідки потім вийшло багато висококласних спеціалістів ринку.

Звичайно, у кожного свій шлях, і креативна індустрія — не виключення. Але добре, коли є можливість «йти по маяках», мати якісь орієнтири. Курс багато в чому розставляє крапки над «ї». Звісно, курс не зробить з вас професійного копірайтера за півтори години, доведеться багато працювати. Але він вириє в голові котлован, залиє його бетоном, а зверху ви вже зможете побудувати хоч хмарочос.

Ще був один виклик — чи вдасться мені зробити конкурентноспроможний продукт для західного ринку? Спочатку я зробив курс англійською. Його вже позитивно оцінили слухачі з 10 країн, серед яких Південна Африка, ОАЕ, США та Німеччина. А серед понад 4200 результатів за запитом «creative copywriting» на сайті udemy мій курс — другий у списку. Це непогано надихає 🙂

Але найголовнішою метою було зробити курс саме для України і саме українською!

На жаль, більшість курсів для копірайтерів ще й зараз — російською, і це неправильно. Робота з текстом — один з найважливіших аспектів професії креативного копірайтера, чому їх не навчають українською? Це як навчати дизайнера на чорно-білому моніторі. Я вирішив це виправити. Незабаром ми святкуватимемо 30-ту річницю Незалежності, але в головах багатьох людей, в тому числі — молодих, незалежність так і не настала. Час потихеньку витягати їх з цієї москвоцентричності. Світ широкий набагато цікавіший і прогресивніший. 

Тепер у людей, що хочуть навчатися українською, є якісна альтернатива. Та ще й дешевша, до слова. Я поставив мінімально можливу ціну за курс — 19,99 доларів. Подивитися демо та записатися на курс можна за цим посиланням.  

Якщо ж хтось хоче ще попрактикувати навички сприйняття на слух англійської, може обрати весію in English. Не забудьте увімкнути титри у правому нижньому куточку відео.

Приємного перегляду, і нехай якісного креативу стане в Україні ще більше! 

Dmytro Mamontiv — senior creative copywriter, понад 15 років досвіду в топових креативних агенціях України та світу, серед яких Sablya, Mullen LOWE, Saatchi&Saatchi, Havas Ukraine, Publicis Middle East та інші. Створював успішні кампанії як для всесвітньо відомих так і локальних брендів, таких як Coca-Cola, Fanta, Dirol, Milka, Carling, Raiffeisen Bank, ARX Insurance, Foxtrol, Roshen, Rozetka, Moneyveo. Серед нагород: KIAF, Білий квадрат, Effie та Red Dot.


Читайте також:

Чи близький нам Близький Схід? Аналіз переможців креативного фестивалю Dubai Lynx від Дмитра Мамонтова

Теги: копірайтингкурси

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Знання дають спокій та силу: Projector відкрили доступ до 12 відеокурсів
Відповідальність

Знання дають спокій та силу: Projector відкрили доступ до 12 відеокурсів

18 Лютого, 2022

Уперше Projector Institute відкриває безкоштовний доступ до 12 відеокурсів факультету Humanitarium. До 17 березня будь-хто може переглянути один, два чи всі відеокурси, скориставшись промокодом. Зараз в Україні всі шукають власний спосіб відчути твердий ґрунт під ногами....

Читати даліDetails

Легенди рекламного креативу. Джон Кейплз

Назустріч важливому. Saatchi & Saatchi Ukraine оновила позиціонування та слоган Київстар

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.