У своєму авторському online курсі з креативного копірайтингу Dmytro Mamontiv, senior creative copywriter, зібрав найсоковитіші метафори та найнеочікуваніші приклади, так що у вас не буде шансу занудьгувати або забути почуту інформацію.
У мене ніколи не було думок зробити курс чи якісь навчальні матеріали. Серйозно. Просто деяким людям подобається викладати, але я — не один з них.
Проте з досвідом накопичився певний обсяг корисної інформації, напрацювання, креативні техніки, якими хотілося ділитися. Спочатку було кілька лекцій, але з часом і вони доповнювалися, переформатовувалися, інформація додавалася…
Як і більшість працівників креативних індустрій, я — самоучка. Коли я починав — не було ані курсів, ані корисних лекцій. Була тільки книга Девіда Огілві «Про рекламу», яку я зачитував до дір та «Ніч рекламожерів» раз на рік. Але мені дуже пощастило з креативними директорами, з якими я працював, у них я навчився багато корисного. Зокрема — з Даміром Єналієвим. Він — один з найперших, хто почав робити в Україні креативну рекламу, а його агенція Sablya (на жаль, вже її немає) була по-справжньому легендарною, звідки потім вийшло багато висококласних спеціалістів ринку.
Звичайно, у кожного свій шлях, і креативна індустрія — не виключення. Але добре, коли є можливість «йти по маяках», мати якісь орієнтири. Курс багато в чому розставляє крапки над «ї». Звісно, курс не зробить з вас професійного копірайтера за півтори години, доведеться багато працювати. Але він вириє в голові котлован, залиє його бетоном, а зверху ви вже зможете побудувати хоч хмарочос.
Ще був один виклик — чи вдасться мені зробити конкурентноспроможний продукт для західного ринку? Спочатку я зробив курс англійською. Його вже позитивно оцінили слухачі з 10 країн, серед яких Південна Африка, ОАЕ, США та Німеччина. А серед понад 4200 результатів за запитом «creative copywriting» на сайті udemy мій курс — другий у списку. Це непогано надихає 🙂
Але найголовнішою метою було зробити курс саме для України і саме українською!
На жаль, більшість курсів для копірайтерів ще й зараз — російською, і це неправильно. Робота з текстом — один з найважливіших аспектів професії креативного копірайтера, чому їх не навчають українською? Це як навчати дизайнера на чорно-білому моніторі. Я вирішив це виправити. Незабаром ми святкуватимемо 30-ту річницю Незалежності, але в головах багатьох людей, в тому числі — молодих, незалежність так і не настала. Час потихеньку витягати їх з цієї москвоцентричності. Світ широкий набагато цікавіший і прогресивніший.
Тепер у людей, що хочуть навчатися українською, є якісна альтернатива. Та ще й дешевша, до слова. Я поставив мінімально можливу ціну за курс — 19,99 доларів. Подивитися демо та записатися на курс можна за цим посиланням.
Якщо ж хтось хоче ще попрактикувати навички сприйняття на слух англійської, може обрати весію in English. Не забудьте увімкнути титри у правому нижньому куточку відео.
Приємного перегляду, і нехай якісного креативу стане в Україні ще більше!
Dmytro Mamontiv — senior creative copywriter, понад 15 років досвіду в топових креативних агенціях України та світу, серед яких Sablya, Mullen LOWE, Saatchi&Saatchi, Havas Ukraine, Publicis Middle East та інші. Створював успішні кампанії як для всесвітньо відомих так і локальних брендів, таких як Coca-Cola, Fanta, Dirol, Milka, Carling, Raiffeisen Bank, ARX Insurance, Foxtrol, Roshen, Rozetka, Moneyveo. Серед нагород: KIAF, Білий квадрат, Effie та Red Dot.
Читайте також:
Чи близький нам Близький Схід? Аналіз переможців креативного фестивалю Dubai Lynx від Дмитра Мамонтова