Партнерський маркетинг — відносно новий напрямок в Україні, який вже встиг зайняти своє місце в рекламній діяльності бізнесу. Він зарекомендував себе у вирішенні завдань по збільшенню обертів і прибутку для проєктів у сфері e-commerce, зокрема, для ніші «Fashion». Партнерська мережа Admitad Affiliate розповідає про можливості та результати роботи з партнерською мережею, а також наводить приклад, як бренд GEPUR збільшив свої продажі через CPA.
Все більше проєктів з ніші «Fashion» використовують партнерський маркетинг, оскільки він раціонально вписується в їхню бізнес-модель. І цифри це підтверджують. Із січня 2021 приріст за кількістю замовлень спостерігається від місяця до місяця в залежності від сезонності.
Що ж таке СРА? І чому СРА вигідний для бізнесу будь-якого масштабу?
Взаємодія з партнерською мережею передбачає використання принципу «Cost per action» — оплата за дію. Це означає, що бізнес платить за конкретний результат. А що вважати результатом, компанія визначає для себе самостійно (замовлення, установка, реєстрація). Кліки та покази оплачувати не потрібно. Все, що не призводить до результату та не має вигоди для рекламодавця, не оплачується.
Для старту роботи з Admitad Affiliate досить зареєструватися в мережі, запустити оффер і стежити за статистикою продажів. Admitad Affiliate, своєю чергою, бере на себе налаштування аналітики для збору даних і контроль за якістю трафіку.
У партнерському маркетингу ви отримуєте можливість працювати з різними типами трафіку:
- тематичні проєкти;
- телеграм-канали;
- блогери;
- контекстна реклама;
- таргетована реклама в соціальних мережах;
- маркетплейси і вітрини;
- банери;
- кешбек-сервіси;
- email-розсилки тощо.
Що ж у результаті отримує компанія при роботі з партнерською мережею Admitad Affiliate?
- Залучення цільового трафіку на свій сайт;
- широкий вибір рекламних майданчиків і типів трафіку;
- велика кількість інструментів для контролю трафіку й аналізу статистики;
- професійну підтримку і консультацію від менеджерів мережі;
- оплату тільки за виконану дію;
- а головне — стабільний і прогнозований потік продажів.
Як це працює на практиці?
Основні переваги запуску партнерської програми в Admitad Affiliate — одержання нових додаткових каналів трафіку, швидке масштабування, передбачувана вартість конверсії.
Використання партнерського маркетингу дозволяє зберегти додаткові ресурси всередині команди маркетингу і нарощувати темпи росту бізнесу в цілому.
Кейс співпраці інтернет-магазину та партнерської мережі
Представники інтернет-магазину жіночого одягу GEPUR розповіли про те, як їм разом із партнерською мережею Admitad Affiliate вдалося збільшити продажі через CPA.
Gepur — це український бренд з десятирічною історією створення жіночого одягу та аксесуарів для абсолютно різних приводів: святкових і повсякденних. Сукні та костюми, блузи й сорочки, спідниці та шорти, тренчі й пальто, сумочки та прикраси — і це ще не весь асортимент, який представлений в онлайн і офлайн-магазинах бренду. Команда Gepur самостійно продумує дизайн моделей, передбачаючи останні модні тенденції.
Співпраця з Admitad Affiliate почалася в червні 2018 року. Метою співпраці було одержання додаткових джерел трафіку і продажів, збільшення обороту.Команду GEPUR зацікавила можливість отримати широке охоплення і нове конверсійне джерело клієнтів. При роботі з СРА бренд зміг залучити якісний трафік.
Як починалася взаємодія?
Швидко провели інтеграцію і під’єднали оффер. Команда Admitad Affiliate відразу почала вибудовувати процес ефективної роботи за допомогою:
- Підключення нових вебмайстрів, які працюють з дозволеними типами трафіку.
- Регулярної комунікації з вебмайстрами.
- Просування акцій і внутрішніх активностей рекламодавця серед вебмайстрів, регулярного оновлення інформації в особистому кабінеті рекламодавця.
- Швидкої модерації вебмайстрів.
Середнє підтвердження замовлень за партнерською програмою GEPUR становить 76%. Admitad Affiliate працює з інтернет-магазином GEPUR згідно з моделлю оплаченого замовлення.
Тобто після того, як замовлення оплачене покупцем і термін повернення пройшов, рекламодавець перевіряє та підтверджує замовлення й оплачує винагороду за нього. Сам % винагороди за оплачене покупцем замовлення рекламодавець визначає, враховуючи свою маржу й економіку.
З початку 2021 року, можна помітити наступну динаміку в кількості замовлень:
Частка СРА в обороті бренду залежить від сезону й активностей, і в середньому коливається від 5% до 10%.
Як вдалося залучити партнерів?
Робота самої партнерської програми швидка і прозора. Команда GEPUR чесно й об’єктивно підійшла до обробки отриманих замовлень та максимально швидко надавала виплати партнерам.
Прозорість оффера і конкурентна винагорода мотивують вебмайстрів продовжувати набирати оберти.
Можна відзначити сильні сторони в спільній роботі з партнерською мережею Admitad Affiliate:
- залученість в розвиток оффера;
- надання промо-матеріалів, промокодів (іменних і загальних);
- конкурентні ставки;
- швидка перевірка і підтвердження замовлень;
- високий відсоток підтвердження замовлень;
- велика кількість дозволених типів трафіку;
- трекінг в мобільній версії;
- наявність товарного фіду;
- участь у промо-марафонах (наприклад, Black Friday).
Кейс GEPUR — показовий приклад того, як середній бізнес може вигідно співпрацювати з СРА-мережею. Співпраця дозволяє залучати все більше вебмайстрів і виділятися на фоні програм конкурентів, навіть без додаткових креативних рішень.
Якщо ви теж хочете почати співпрацю з мережею, збільшити охоплення й оберти, отримувати додаткові джерела якісного трафіку — напишіть за адресою [email protected]. Команда експертів допоможе вам почати співпрацю з партнерською мережею і побудувати ефективну стратегію.
Партнерський матеріал
Читайте також:
Директор маркетингової компанії Beavertown про правила вторгнення продукції на ринок DTC