• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Як співпрацювати з лідерами думок без реєстрації і смс

18 Вересня, 2023
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як співпрацювати з лідерами думок без реєстрації і смс
Share on FacebookShare on Twitter

5 правил успішного залучення інфлюенсерів

Робота з інфлюенсерами для зовнішнього клієнта – майже завжди неуторований шлях для комунікаційника. Коли ми в TRUMAN почали розвивати напрямок роботи з лідерами думок, то послуговувалися лише наявним досвідом роботи з журналістами і, зокрема, головним нашим правилом – немає нічого неможливого у дивному світі медіакомунікацій. Підтримка проєктів із залученням інфлюенсерів – це здебільшого креативна робота, успіх якої залежить від багатьох невимірюваних факторів, але все ж існують конкретні інструменти, що здатні її полегшити або навіть частково автоматизувати.

За дев’ять місяців розвитку напрямку ми змогли домовитися про безкоштовну співпрацю з майже сотнею інфлюенсерів з аудиторіями від кількох сотень до кількох сотень тисяч. За цей час я напрацювала власну покрокову стратегію взаємодії, яка, сподіваюся, спростить для вас її незрозумілі аспекти.

  1. Визначіть завдання вашої кампанії

Перший, доволі очевидний, але найважливіший, на мою думку, крок. Отже, найчастіше сценарій виглядає наступним чином: ви працюєте в агенції і до вас приходить клієнт, про якого ви мало обізнані, та пропонує зробити кампанію з інфлюенсерами, яка значно посилить пізнаваність його бренду. Насамперед, вам потрібно надати реалістичні прогнози щодо імпакту такого проєкту: за замовчуванням, успішна взаємодія з інфлюенсерами є індикатором вже наявного рівня популярності і лише в деяких випадках може допомогти вивести пізнаваність на новий рівень. І не дивно, що кампанія з такою метою потребуватиме додаткового фінансування.

Тому тут непогано застосовувати правило психології для чайників: занизити очікування – завжди хороша ідея. До прикладу, перед початком просування інтерв’ю проєкту Kyiv Not Kyiv з СЕО сервісу UKLON ми попереджали, що інфлюенсери будуть неохоче погоджуватися на безкоштовну співпрацю. Однак результати перевищили усі наші очікування – майже всі українські інфлюенсери, які висвітлюють тему інклюзії, погодилися поширити частину розмови про запуск інклюзивного таксі.

  1. Складіть список інфлюенсерів

Підготовка до комунікації – найскладніший і найдовший етап, який потребує детального пропрацювання і тому також може бути умовно поділений на етапи:

  • Рісьорчу про вашого клієнта та проєкт і подальшого обговорення з командою. Важливо дізнатися у замовника про особливості проєкту та спитати про потенційних/бажаних інфлюенсерів, з якими він уявляє співпрацю. Загалом, взяти до уваги кожну деталь.
  • Складання списку інфлюенсерів. Тут варто покладатися на власне відчуття доцільності і застосовувати емпатичний підхід: чи розмістили б ви Х контент, якщо були б Y блогером? Особисто я намагаюся виходити з міркувань того, чи цікава інфлюенсеру ця тема, тому за можливості максимально сегментую список. Тобто, якщо контент пов’язаний з темою урбаністики, то успішною, в моєму розумінні, кампанією будуть не тільки публікації в інфлюенсерів з великою/уважною аудиторією, а взаємодія зі “стейкхолдерами” цієї теми: урбаністами, архітекторами, урядовцями міського рівня тощо.

Якщо кампанія масштабна або міжнародна, то можна спробувати користуватися програмами для пошуку блогерів, на кшталт Heepsy, HypeAuditor чи Upfluence. З часом складання списку стає легшою задачею, адже ви а) вже інтуїтивно з першого погляду розумітимете ймовірність згоди на розміщення; б) матимете список людей, які вже погоджувалися співпрацювати, а, отже, можуть повторно підтримати ваш проєкт.

Бажано, щоб список був довгим або дуже довгим. За досвідом, навіть за умов високого інтересу до теми і вдало підібраних блогерів, респонсивність, а тим більше згода на співпрацю, не перевищує 10% від кількості надісланих запитів.

  1. Підготуйте пропозицію співпраці

Вдало сформульована пропозиція для співпраці з блогером, увага якого за визначенням – дефіцитний ресурс, має мати вигляд такого собі elevator pitch, тільки онлайн. Чітко, конструктивно, прямо і без води опишіть проєкт, таймінг і ваше уявлення про співпрацю та її цінність для інфлюенсера. Також значну роль грає персоналізація, тому я намагаюся коротко пояснити, чому вирішила написати саме цьому блогеру.

Процес написання пітча подібний до логіки конструювання пресрелізу. Спочатку варто “зачепити” увагу читача вдалим лідом, потім коротко пояснити усі “що” і “чому” про проєкт та власне попросити про взаємодію. Платформа, з якої ми відправляємо пітч, також впливає на його контент і розмір. Приміром, якщо я пишу профільному блогеру в Instagram з проханням зробити репост, то щонайменше за обмеженнями платформи не можу надіслати розлоге повідомлення з усіма деталями. Тому найчастіше у такому випадку просто по-дружньому і майже неформально пропоную ідею, а перші драфти пропозиції скорочую в рази. Якщо ж стейкхолдер – іноземний політик з багатотисячною аудиторією, то, звісно, краще створити пропозицію у максимально формальному та професійному (але не обов’язково беземоційному) вигляді та одразу надати повну інформацію про проєкт, команду і наші очікування від співпраці. Це допоможе уникнути двозначностей у трактуванні та нерозуміння мети, з якою ви вирішили скористатися затребуваною увагою лідера думок. 

  1. Надішліть пітч на вказані канали для взаємодії

Технічно важливе питання: як почати комунікацію з інфлюенсером, особливо з великою аудиторією? Зазвичай блогери самі зазначають, як їм зручно спілкуватися: найчастіше це через помічника/агента чи поштою. Безсумнівно, теплий контакт чи рекомендація можуть значно спростити початок вашої співпраці, але це не означає, що це єдиний можливий спосіб залучити потрібну людину. До прикладу, “холодним” способом ми з командою STEM is FEM змогли зацікавити співпрацею американського астронавта Скотта Келлі – людину, яка літала в космос чотири рази і має мільйонну аудиторію у соцмережах, переможницю Євробачення Емілі де Форест і солістку гурту Within Temptation Шарон ден Адель. Усі вони не просто відповіли на запит, а й погодилися записати кількахвилинне мотиваційним відео на підтримку дівчат, які обрали розвиватися у напрямку урбаністики.

Чи не останню роль у цьому успіху зіграв саме правильний канал комунікації. Так, першопочатково ми знайшли контакти представників і писали пропозицію зі зверненням до них – здебільшого поштою. Пізніше деякі зірки самі підключилися до комунікації, але все ж для старту рекомендую звертатися до агентів, які знають про завантаженість та інтерес селебретіс інколи краще за них самих.   

  1.  Не ігноруйте важливість посткомунікації

Після того, як ви надіслали блогеру пропозицію і контент з поміткою, що будете раді відповісти на всі питання стосовно співпраці – очікуйте, що такі питання будуть і на них потрібно буде оперативно давати відповідь. Поспішати важливо з багатьох причин – щоб дотриматися часто обмеженого таймінгу проєкту, не пропустити момент актуальності запиту для блогера в заданий час і просто уникнути накопичення кількості запитів в вашому месенджері. Також не забудьте надіслати блогеру результати кампанії або щонайменше подякувати за підтримку. Це збільшить шанси на ваше повторне успішне і приємне спілкування.

Катерина Лелюх

Influencer Marketing Manager

TRUMAN

Теги: маркетинг і комунікаціїтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.