Життя у вічному стані стресу, невпевненості та горя може погіршити психічне здоров’я будь-якої людини. Події останнього року призвели до постійних стресів та депресій і підняли питання психічного здоров’я співробітників на перше місце в списку проблем та пріоритетів багатьох роботодавців.
«Роботодавці розуміють, що вплив на психічне здоров’я матиме довгий період реабілітації. Після вакцинації проблеми з психічним здоров’ям не зникають», — сказала Сандра Кун, національний лідер практики поведінкового здоров’я в консалтинговій фірмі Mercer.
Зараз говорити про психічне здоров’я не заборонено й не соромно, як це було раніше. В опитуванні, проведеному компанією The Hartford серед 1005 співробітників, більшість зазначила, що культура їхньої компанії більше сприймає проблеми психічного здоров’я за останній рік.
«Страх навколо психічного здоров’я стрімко зменшується. Тепер це частина повсякденної розмови. Тож роботодавці краще бачать психічні проблеми у своїх співробітників», — сказав Джо Грассо, старший директор відділу психічного здоров’я робітників компанії Lyra Health, яка надає працівникам доступ до мережі фахівців із питань психічного здоров’я та відповідні ресурси.
Проблеми, пов’язані з тривогою та депресією, є одними з найпоширеніших станів, з якими стикаються лікарі Lyra Health на своїх сесіях, сказав Грассо. Зазначається, що зростає кількість пошуків співробітників щодо надання расової допомоги при травмах, а також запитів до кольорових медичних працівників.
Попри те, що багато роботодавців отримали переваги послуг психічного здоров’я, вони намагаються покращити різноманіття цих пропозицій, забезпечуючи більш простий та ефективний доступ до них: проводять навчання працівників із питання психічного здоров’я та навчання менеджерів спілкування зі своїми командами щодо ресурсів доступу до цих можливостей, сказав Кун.
Нижче наведено декілька порад, як менеджери можуть підходити до проблем психічного здоров’я зі своїми командами.
Розпізнайте ознаки стресу
Для менеджерів важливо мати уявлення про те, що означає відчувати тривогу чи пригніченість, щоб вони могли найкраще направити працівника до ресурсів, які можуть допомогти, як зазначив Кун.
Ознаки стресу включають будь-які зміни в поведінці, настрої, продуктивності або залученості, за словами Мерсера. Це може означати більше прогулів, посилення гніву чи роздратування або проблеми з концентрацією уваги.
Оберіть правильне формулювання
Найкраще ставити відкриті запитання, а потім навчитися уважно слухати, щоб отримати висновки з відповідей, рекомендував Кун.
Завжди вказуйте на об’єктивну, помітну поведінку, починаючи розмову, додав Грассо. «Я помітив, що ви плакали після зустрічі», або «Я помітив, що ви останнім часом виглядаєте розсіяними». А потім будьте співчутливими: «Я занепокоївся. Чи можу я чимось допомогти?». Після цього ви можете повідомити цю особу про потенційно корисні ресурси, доступні для неї.
«Але не станьте терапевтом. Ваша робота — не лікувати когось, а вказувати людині на ресурси допомоги», — зазначив Грассо.
Будьте ініціативними
Хоча важливо реагувати на ситуацію, коли вона виникає, не менш важливо бути ініціативним щодо інформування вашої команди про наявні ресурси психічного здоров’я, сказав Кун.
Або ви можете поділитися власним досвідом боротьби з психічними проблемами, яку ви мали за останній рік. Наприклад, ви можете оголосити своїй команді: «У понеділок я йду до психолога».
Йдіть на поступки
Останнім стресовим чинником для багатьох співробітників — оскільки він передбачає безперервну роботу, над якою вони наполегливо працювали з моменту початку пандемії, — буде знову працювати на місці, будь то п’ять днів на тиждень або за новим гібридним графіком.
Хоча це може бути неможливим у кожній ситуації, Грассо сказав: «Запропонуйте гнучкість там, де ви можете. Саме це спричиняє занепокоєння багатьох людей».
Читайте також:
Нову ляльку Барбі створили на честь оксфордської науковиці Сари Гілберт