• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Fisher-Price створили телефон для дорослих

22 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Fisher-Price створили телефон для дорослих
Share on FacebookShare on Twitter

Любителі технологій часто з нетерпінням чекають випуску новітніх смартфонів, а реклама від Apple і Samsung представляє всі новітні функції. Але Fisher-Price закликає покупців боротися з тенденціями за допомогою ностальгічного телефону Chatter, який тепер підтримує Bluetooth.

У класичній версії дитячої іграшки, яка продається в роздріб за 9,99 долара, є усміхнений поворотний телефон на колесах, який видає дзвінкі звуки. Щоб відсвяткувати 60-ту річницю іграшки, Fisher-Price випустила 19 жовтня ексклюзивно на Best Buy повністю функціональну спеціальну версію телефону за 60 доларів.

30-секундний ролик бренду хвалиться, що «нарешті прийшло минуле», рекламуючи такі функції телефону, як «громіздкий дизайн» та «інтуїтивно зрозумілий інтерфейс» із драматичною музикою та великим планом продукту, який бренд називає як «досить розумний телефон, щоб не поставляти жодних програм».

Пристрій з’єднується з бездротовою технологією Bluetooth в межах 15 футів і може використовуватися для здійснення та отримання дзвінків за тарифним планом на вашому пристрої iOS або Android. Він забезпечує дев’ять годин розмови та має кнопку динаміка.

Chatter
Fisher-Price, Telephone For Adults

Ностальгічна естетика, сучасні можливості

У вівторок телефон був швидко розпроданий без попереднього замовлення, хоча нова партія випущена на bestbuy.com позначена як «скоро у продажі». Best Buy також пропонує традиційний телефон зі знижкою у 2 долари. Банерна реклама на веб-сторінці довідника зі святкових іграшок продавця містить перелік ексклюзивів та посилання на сторінку попереднього замовлення.

Реліз є частиною постійної платформи Fisher-Price «Let’s Be Kids», яка заохочує дорослих отримувати радість у грі. Минулого місяця бренд випустив серію анімаційних роликів від Wieden+Kennedy Portland, Against All Odds та Passion Pictures, які відзначали творчу гру, просуваючи іграшки бренду, включаючи Linkimals та Little People. Fisher-Price і Wieden+Kennedy Portland також використовували медіа та Instagram-кампанію в березні, щоб показати, як діти можуть знайти іграшки будь-де.

Джерело


Читайте також:

10 свіжих ілюстраторів, які надихають своїми роботами

Samsung та K-Pop артистка BIBI запускають колекцію моди в AR

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїсуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.