• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Ferrero розширяє медіаобов’язки Publicis Groupe

27 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Ferrero розширяє медіаобов’язки Publicis Groupe
Share on FacebookShare on Twitter

Багатонаціональний виробник шоколаду Ferrero розширив медіаобов’язки Publicis Groupe, зберігаючи бізнес у Великобританії, Ірландії та Китаї, водночас взявши на себе новий контракт для своєї батьківщини — Італії, загальною вартістю майже 350 мільйонів доларів.

Міжнародне розширення обов’язків Publicis Media є результатом конкуренції за бізнес сімейної компанії Ferrero з головним офісом в Італії, якому належать такі бренди, як Ferrero Chocolates, Kinder, Nutella та Thorntons. Publicis Media конкурувала з іншими агентськими мережами, включаючи GroupM, Dentsu та Omnicom.

Оскільки агентство Publicis Starcom захистило свої звіти щодо Китаю та Великобританії, воно бере на себе додаткові обов’язки в Італії, які раніше виконувала агентство GroupM Mindshare.

Компанія Mindshare доєдналась до бізнесу у 2019 році, перейшовши від Omnicom shop PHD. Того ж року Starcom отримала рахунки у Великобританії та Китаї.

За даними COMvergence, витрати компанії на ЗМІ у 2021 рік склали 16,3 млн доларів у Великобританії, 167,1 млн доларів в Італії та 188 млн доларів в Китаї.

Перемога Publicis

Publicis Groupe

Призначення відбулося того ж місяця, коли автомобільна компанія Mercedes об’єднала свою рекламу з Omnicom, в результаті чого Publicis втратила роботу з управління клієнтськими відносинами з Daimler. Щоб полегшити обслуговування Daimler, Publicis створили спеціальне агентство під назвою Publicis Emil і, втративши роботу, сказали, що персонал буде перерозподілений в інших місцях компанії на наявні відкриті посади.

Компанія Fererro наполягає на тому, щоб усі його маркетингові партнери дотримувалися його «Принципів реклами та маркетингу», застосовуючи «Основи відповідальної комунікації у сфері харчових продуктів та напоїв», прийняті Міжнародною торговою палатою. Він також стверджує, що «всесвітня увага до дієти, харчування та фізичної активності має велике значення для міжнародної спільноти харчових продуктів та напоїв».

Джерело


Читайте також:

Соціально вагомий контент – його успіх та значення для суспільства. Спеціальні секції на KYIV MEDIA WEEK 2021 за підтримки USAID

Теги: агентстварозвитоксуспільствотехнології

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Кошиковий марафон від АТБ та Havas Engage

22 Серпня, 2025
Інсайти

Як FMCG «продає» смак у соцмережах

3 Вересня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.