Багатонаціональний виробник шоколаду Ferrero розширив медіаобов’язки Publicis Groupe, зберігаючи бізнес у Великобританії, Ірландії та Китаї, водночас взявши на себе новий контракт для своєї батьківщини — Італії, загальною вартістю майже 350 мільйонів доларів.
Міжнародне розширення обов’язків Publicis Media є результатом конкуренції за бізнес сімейної компанії Ferrero з головним офісом в Італії, якому належать такі бренди, як Ferrero Chocolates, Kinder, Nutella та Thorntons. Publicis Media конкурувала з іншими агентськими мережами, включаючи GroupM, Dentsu та Omnicom.
Оскільки агентство Publicis Starcom захистило свої звіти щодо Китаю та Великобританії, воно бере на себе додаткові обов’язки в Італії, які раніше виконувала агентство GroupM Mindshare.
Компанія Mindshare доєдналась до бізнесу у 2019 році, перейшовши від Omnicom shop PHD. Того ж року Starcom отримала рахунки у Великобританії та Китаї.
За даними COMvergence, витрати компанії на ЗМІ у 2021 рік склали 16,3 млн доларів у Великобританії, 167,1 млн доларів в Італії та 188 млн доларів в Китаї.
Перемога Publicis
Призначення відбулося того ж місяця, коли автомобільна компанія Mercedes об’єднала свою рекламу з Omnicom, в результаті чого Publicis втратила роботу з управління клієнтськими відносинами з Daimler. Щоб полегшити обслуговування Daimler, Publicis створили спеціальне агентство під назвою Publicis Emil і, втративши роботу, сказали, що персонал буде перерозподілений в інших місцях компанії на наявні відкриті посади.
Компанія Fererro наполягає на тому, щоб усі його маркетингові партнери дотримувалися його «Принципів реклами та маркетингу», застосовуючи «Основи відповідальної комунікації у сфері харчових продуктів та напоїв», прийняті Міжнародною торговою палатою. Він також стверджує, що «всесвітня увага до дієти, харчування та фізичної активності має велике значення для міжнародної спільноти харчових продуктів та напоїв».
Читайте також:
Соціально вагомий контент – його успіх та значення для суспільства. Спеціальні секції на KYIV MEDIA WEEK 2021 за підтримки USAID