З моменту першого запуску PlayStation 3 грудня 1994 року консоль стала невід’ємною частиною кожного гравця. Вона стала однією з найбільш продаваних консолей: було продано понад 400 мільйонів одиниць.
Значення логотипа та його історія
Ще за часів створення фірмового стилю компанії, конкуренція була жорстока. Серед основних гравців ігрової індустрії були Nintendo та Sega. І в один момент компанія Sony Interactive Entertainment вирішила співпрацювати з Nintendo. В результатів в 1994 році була випущена нова консоль із символом PlayStation.
Дизайнери вирішили поєднати попередні образи Nintendo з деякими овальними елементами, а також додати щось нове. Один з перших оригінальних логотипів PlayStation складався з трьох кольорових еліпсів, розміщених по вертикальній лінії. Але дизайнери вирішили піти далі.
Тоді також було багато інших версій логотипів. Наприклад, можна було побачити абсолютно абстрактні або геометричні елементи. Крім того, був логотип PlayStation, який складався з двох букв, перша з яких була чіткою, а інша мала еліпсоподібний дизайн. У деяких інших концепціях був крутий хід, який перетворив одну з букв у форму тіні іншої.
Шрифт
Попри те, що логотип PlayStation складається з літер, певного шрифту не існує. Це скоріше геометричний еклектизм з оригінальними, унікальними літерами. Наразі логотип Sony PlayStation — це вишукане поєднання P та S. S у логотипі являє собою тінь, кинута P. Що стосується напису нижче, то це, швидше за все, шрифт Zrinc або Paltion.
Символ
Одним із важливих етапів історії логотипів PlayStation стала зміна букв P та S, щоб зробити логотип зрозумілішим. Насправді це досить раціональне рішення. Японські художники, такі як дизайнер Manabu Sakamoto, віддають перевагу спрощеним логотипам, таким як поодинокі літери та написи. І, попри деякі абстрактні версії в довгій історії символів PlayStation, це призвело до символу двох літер.
Компанія провела ребрендинг у 2000 році. Фірмовий стиль став надзвичайно сучасним. Це були чіткі, обрізані цифри геометричної форми, розміщені в одну тонку лінію, розділену на невеликі частини. Версія виглядала як високотехнологічний пристрій та елемент гри «Змія» одночасно. Під геометричними літерами було розміщено назву бренду. Логотип PlayStation став символом епохи відеоігор для мільйонів шанувальників по всьому світу.
Колір
Спочатку в історії логотипів PlayStation було три кольори: синій, червоний та жовтий. Звичайно, це основні кольори спектра. Потім компанія додала приємний зелений відтінок до остаточної версії логотипа, і він набув надзвичайну яскравість кольорів.
Червоного кольору P чітко підкреслюється на тлі S, яке, здавалося б, розкладається на різні відтінки. Це свідчення майстерності дизайнерів. У більшості випадків вони розміщують логотип на білому екрані, але є також прозора версія логотипа PlayStation.
Поточна версія логотипа повністю монохромна. Усі кольори видалено. Наявність чотирьох кольорів у логотипі в наші дні вважається надто розкішною. Незалежно від того, наскільки ці кольори сумісні, всі такі рішення вважаються нудними та немодними.
Еволюція логотипа
Компанія значно зросла з часів свого створення. Чотириколірний логотип PlayStation, представлений у 1994 році, став найбільш впізнаваною версією. Потім у 2000 році відбувся ребрендинг, коли логотип замінили чіткими й тонкими лініями. І ця остання версія була оновлена та трохи змінена для створення логотипа PlayStation 3. Обрізані номери, подібно до тих, що зображені на старомодних піксельних моніторах, набули дещо більш плавного написання, а сам шрифт став трохи сміливішим.
І, нарешті, дві фантастичні ідеї були об’єднані в логотип PlayStation 4. Привабливий символ змішався з чіткими цифрами. Це чудовий крок, оскільки компанії зазвичай зовсім забувають про свої старі логотипи.
Отже, який сьогодні логотип PlayStation? Що це за той ажіотаж, про який ми згадували раніше? Річ у тому, що глядачі чекали чогось надзвичайного та дивовижного від логотипа PlayStation 5. В результаті компанія опублікувала її, викликаючи багато пліток та обговорень навколо неї. Отже, що в цьому страшного? Насправді нічого. Просто новий логотип мало чим відрізняється від старого.
Компанія слідує своїм традиціям і не часто їх змінює. Чому вони взагалі порушували б правило? І саме це розлютило критиків. Однак багато геймерів та дизайнерів вважали, що після анонсу нової консолі нічого не зміниться. Крім того, це не робить логотип PlayStation гіршим або старомодним. Той факт, що він дуже нагадує логотип PS3 або PS4, нічого не змінює. Це як і раніше якісний логотип, який буквально слідує традиціям компанії.
Читайте також:
Логотип H&M: коротка історія дизайну
The North Face змінить логотип через позов вуличного художника