• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Eurobest-2020: еволюція трендів за період пандемії

3 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Eurobest
Share on FacebookShare on Twitter

Перш ніж визначати переможців 2020 року, організатори Eurobest вирішили повернутися до п’яти ключових трендів, які простежувалися серед минулорічних переможців цього конкурсу. Зокрема, вони запросили очільників журі прокоментувати, яка відбулася еволюція трендів за період пандемії.

Екологічна свідомість

Чачо Пуебла, колишній старший креативний директор LOLA/MullenLowe, який під час Eurobest-2019 очолював журі в категоріях Outdoor та Direct, має що сказати з цього приводу, оскільки відтоді він облишив свою посаду в агенції, щоб зосередитися на допомозі брендам у впровадженні принципів сталого розвитку.

Він наголошує на необхідності визнати той глибокий зв’язок, який існує між проблемами екології та проблемами суспільства.

«Ця проблема багатогранна, – пояснює Чачо Пуебла. – Рівень вуглецевих викидів прямо пов’язаний з низькою освітою, нерівною оплатою праці… з багатьма речами, які наше суспільство робить не так. І коли я це усвідомив, мені почали спадати на думку ідеї, які не зводяться до велосипедів та саджання дерев».

Викликана пандемією пріоритетність цифрових технологій відкриває перед брендами численні можливості в цьому плані. Наприклад, кампанія AdDress the Future від Virtue Copenhagen виявилася попередницею перших в історії Тижнів моди, які у 2020 році проводилися виключно онлайн. Тому зараз брендам варто замислитися про таку взаємодію зі споживачами, яка не вимагає створення фізичних продуктів.

Більше того, бренди наразі активно шукають практичні способи повторного використання матеріалів та експериментують з проєктами, що спираються на принципи циркулярної економіки і можуть за потреби бути масштабованими.

Відеоігри: від продукту до платформи

Минулого року серед переможців Eurobest-2019 опинилося чимало кампаній, в яких були задіяні відеоігри. Ігри стали платформою, а не лише продуктом. І в той час як 2020 рік добігає свого кінця, вони перетворилися на один з головних медіаканалів для реклами.

Марта Своні, директорка з питань креативності та інновацій Superunion, яка цього року увійде в журі категорії Design&Industry Craft, зазначає, що відеоігри – одна з тих речей, яким у довгостроковій перспективі криза COVID-19 піде лише на користь.

У 2020 році ігри стали важливим способом соціальної взаємодії – місцем, де гравці можуть поспілкуватися з друзями та втекти від домашньої рутини. За час карантину межа між грою та будь-якою іншою діяльністю повністю розмилася, відколи там стало можливо знайти спілкування, підробіток, подорожі, інші розваги тощо. Ігри як медіум вийшли за межі нішевої аудиторії й перетворилися на розважальний канал для різних демографічних груп.

Громадський активізм та місія бренду

Бретт О’Коннор, засновник VCCP Health та голова журі категорії Healthcare на Eurobest-2019, розповідає: «2020 рік привніс ряд очевидних складнощів у процес продакшену. Але він також дав людям можливість творити прямо вдома, не відволікаючись на численні повсякденні речі, присутні у допандемічний час. Схильність брендів замовляти соціально ангажовані кампанії нікуди не щезла, надихаючи креативників докладати додаткових зусиль заради справи, у яку вони вірять».

Переосмислення туризму

Під час Eurobest-2019 ми могли бачити інноваційні кампанії, які давали можливість подорожувати у новий спосіб та досліджувати нові місця віртуально. Оскільки цього року майже вся Європа призупинила туризм, а ставлення до подорожей через пандемію суттєво змінилося, це завдало сильного удару туристичній індустрії.

Водночас, як не міг не помітити Марк Мюррей Джонс, директор зі стратегічного планування OMD EMEA та голова журі категорії Media на Eurobest-2019, пандемія зробила популярним вибором відпустки, проведені неподалік від дому, та подорожі в межах країни. Кампанія Around the World in Germany від Ogilvy Frankfurt, що в 2019 році здобула Гран-прі в категорії Media, є хорошим прикладом того, що добре працюватиме в нинішній ситуації. Ця кампанія пропагувала подорожі в межах країни, знаходячи в Німеччині місця, схожі на визначні туристичні локації світу.

Джонс також визначив три підходи до комунікації, які зараз обирають туристичні бренди:

  • натхнення на подорожі в майбутньому (тут акцент робиться на природі, безкраїх просторах та заходах безпеки, що впроваджує бренд);
  • використання нинішньої поведінки туристів (необхідність вибратися з дому і короткострокове планування);
  • пауза (деякі бренди зараз призупинили свої витрати на платні медіаканали).

Нормалізація інакшості

В 2019 році бренди оновлювали наявні продукти та створювали цілком нові, щоб дати людям з інвалідністю можливість жити повноцінним життям, на яке вони заслуговують.

І, як зазначає Метт Іствуд з McCann Health: «Принаймні COVID-19 спровокував початок цифрової революції, яка вже давно назрівала. Багато компаній швидко усвідомили, що їх послуги не мусять обмежуватися фізичним форматом. Спортзали, лікарі та психотерапевти, ресторани та бари перебралися у віртуальний простір. Для людей, що досі часто опинялися на узбіччі життя, це стало, мабуть, найпозитивнішим результатом цієї жахливої пандемії».

Розширена реальність може бути зручним місцем для спілкування та роботи, оскільки її не стосуються обмеження, властиві малодоступним реальним локаціям. До того ж, як показав звіт WGSN The Inclusion Opportunity, 86% онлайн-аудиторії з інвалідністю на доступніших для них вебсайтах згодні платити за продукт більше.

Джерело

Теги: eurobestаналітикатренди

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни
Бізнес

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

16 Грудня, 2024

12 грудня  GET Business Festival об’єднав досвід понад 100 бізнес-лідерів, які на трьох сценах обговорювали стратегії розвитку, інновації та партнерські програми. 1400 учасників долучилися до інтенсивного навчання та нетворкінгу в...

Читати даліDetails

Відбувся онлайн-показ «Шедеври Cannes Lions 2022/2023»

«Шедеври Cannes Lions 2022/2023» повертаються!

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.