• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Creative Digest CIAU. Випуск #039

21 Травня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Creative Digest
Share on FacebookShare on Twitter

Оновлення від Spotify. Музей Apple в Києві. Інтерв’ю з креативною директоркою Українського інституту. А також підбірка книг від Видавництва Старого Лева. 

Чао, креатори! З вами 39-й випуск Creative Digest.  

Послухати новини креативу можна на:

  • Soundcloud
  • Castbox
  • Google Podcasts
  • Apple Podcasts
  • НВ Подкасти
  • «Подкастер»
  • Listen Notes
Creative Digest · Creative Digest CIAU #039

У Міжнародний день музеїв українська ІТ-компанія MacPaw анонсувала роботу над новим музеєм Apple в Києві. Інтерактивний музей знайомитиме відвідувачів з історією компанії Apple та демонструватиме еволюцію технологій. Офіційне відкриття музею для широкого загалу відбудеться згодом у Києві. А більше деталей про проєкт читайте на creativity.ua.


Spotify вводить нову функцію трансляції музичних концертів. На платформі можна буде дивитися прямі трансляції та ті, що були попередньо записані. Виконавці зможуть самостійно обирати, який саме їхній концерт буде транслюватись. Дати трансляції будуть фіксованими, а тривалість виступів становитиме від 40 до 75 хвилин. Вартість квитків залежатиме від країни. Більш детально про оновлення читайте на Bazilik.media.


Інститут масової інформації запускає новий етап проєкту Infocrime щодо викриття фейків та маніпуляцій у регіональних медіа. Проєкт відбуватиметься у восьми містах України. А його мета — викривати фейки, допомагати журналістам місцевих медіа перевіряти факти й поширювати достовірну інформацію. Проєкт триватиме шість місяців. У цей час мережа фактчекерів робитиме щотижневий моніторинг і викриття головних фейків, маніпуляцій, дезінформації і пропаганди. Детальніше про проєкт читайте на Media Sapiens.


Тим часом MEGOGO спільно із Диким Театром та ООН Жінки в Україні презентували аудіоверсію вистави «Нові шрами». У проєкті слухачі почують особисті історії п’яти жінок, які стали жертвами психологічного, фізичного та сексуального насильства. Аудіовистава «Нові шрами» заснована на реальних подіях, для створення автори шукали історії з усієї країни. У MEGOGO сподіваються, що «почуті історії в цій аудіовиставі спонукатимуть слухачів не лише до співпереживання, а й також до глибшого розуміння проблеми гендерного насильства в Україні та світі». Послухати аудіовиставу, а також інші аудіопроєкти можна у мобільному додатку MEGOGO у розділі «Аудіо». Посилання на нього шукайте на creativity.ua.


17 травня відзначався Міжнародний день боротьби з гомофобією, трансфобією та біофобією. У цей день увага та активності міжнародної спільноти були спрямовані на підвищення обізнаності про порушення прав ЛГБТ+ в усьому світі і стимулювання дій щодо їх захисту. Цей день відзначається 17 травня у зв’язку з тим, що саме 17 травня 1990 року гомосексуальність була виключена з Міжнародної класифікації хвороб.

Тим не менш у багатьох країнах гомосексуальність досі переслідується законом, засуджується, обростаючи міфами та стереотипами, а представники ЛГБТ+ спільноти піддаються різним формам насильства на ґрунті гомо- чи трансфобії. 

Але спільнота людей, яка підтримує рівноправ’я для всіх, незалежно від їхньої гендерної ідентичності та сексуальної орієнтації, з кожним роком поповнюється новими союзниками та союзницями. Об’єднуючи свої креативні потужності, агенції та бренди, НГО створюють непересічні сміливі кампанії, які привертають увагу до проблеми і показують, як про підтримку спільноти ЛГБТ+ можна говорити яскраво, драйвово та з застосуванням сучасних технологій. 

У партнерстві з ГО «Точка опори ЮА» — однією з найбільших національних ЛГБТ+ організацій в Україні, — Creativity.ua зібрали знакові кампанії та проєкти світової та української креативної спільноти в підтримку ЛГБТ+. Ознайомитись із ними можна на creativity.ua.


Зміцнення міжнародної і внутрішньої суб’єктності України засобами культурної дипломатії — так сформульовано місію Українського інституту. Якщо сказати простіше, мета роботи цієї інституції — щоб про Україну знали, щоб Україною цікавилися, щоб Україну шанували. А про те, як така місія виконується, що потрібно для досягнення високої мети, яку роль грає креативність в успішній просвітницький та пропагандистській роботі Українського інституту з Creativity.ua екслюзивно поділилася креативна директорка Українського інституту Тетяна Філевська. Читайте матеріал на creativity.ua.


У своїй новій роботі для страхової компанії Budget Direct креативники з агенції NeoMam звернули увагу на зруйновані палаци з усього світу, сім із яких вони з допомогою графічних дизайнерів віртуально «відбудували». До переліку увійшли палаци з Гаїті, Ірану, Греції, Білорусі, Ефіопії, Великобританії тощо. Ознайомитись із коротким оглядом кожного з палаців можна на creativity.ua.


17 червня відбудеться онлайн-конференція CASES: Product Design. Це цілий день доповідей в форматі кейс-стаді від фахівців українських продуктових команд. Кожен кейс — це докладний розбір проєкту: від задачі до втілення та аналізу результатів. У програмі заплановані кейси від Мінцифри, MEGOGO, DOC.ua, Reface та ще десятка команд. Конференція пройде у форматі онлайн-трансляції. Після закінчення трансляції учасники отримають запис конференції і зможуть переглядати його в зручний для себе час. Реєстрація на захід доступна на CASES.Media.


А 18 червня у Києві відбудеться масштабна ІТ-конференція iForum. Цього року головною особливістю конференції стане проведення її у трансформованому пандемією світі. На учасників чекають кейси виживання бізнесу та лайфхаки нової реальності, приклади відмирання старих форматів цілих індустрій та формування нових стандартів розвитку людства, осмислення філософії підприємництва та прикладні рішення. А більше деталей про захід читайте на MMR.


Ми також нагадуємо, що вже зовсім скоро, 27 і 28 травня, відбудеться 14-й Український маркетинг-форум під гаслом «Форум уцілілих». За два дні події виступить понад 60 експертів з маркетингу, комунікацій, діджіталу й реклами. Більше подробиць про форум читайте на офіційному сайті події.  


Продовжуємо ділитися з вами корисними матеріалами для саморозвитку. І сьогоднішній випуск Creative Digest створено у партнерстві з Видавництвом Старого Лева. 

Із книгами подорожувати можна не лише у просторі, а й у часі. Вони з легкістю перенесуть читача і у Львів початку ХХ століття, і в далекі античні часи, і в зовсім недавні події, які вже встигли стати історією Сьогодні у добірці Старого Лева — найцікавіші історичні книги.

Богдан Коломійчук, «Готель «Велика Пруссія». Детективний роман Богдана Коломійчука захопить вас десь між першою та другою сторінками і проведе заплутаною історією із вбивств, розслідувань і викриттів. А після останньої сторінки може забути відпустити. Кликатиме знову й знову повернутись у 1905 рік та поринути в атмосферу тогочасних міст Австро-Угорської імперії. І, звісно ж, пройти із комісаром Адамом Вістовичем небезпечний шлях його найважчої справи. Справи, у якій фігурують найвпливовіші посадовці, шпигуни та вбивці. А ще… його колишня кохана. 

Софія Андрухович, «Амадока». Роман Софії Андрухович вийшов минулого року і вже здобув численні літературні нагороди та читацьке визнання. Це не той історичний роман, який знайомить читача із одним історичним періодом. Це роман, у якому історія переплітається, а зв’язки  між епохами і героями — значно тісніші, ніж може здатися на перший погляд. Тут поранений під час війни на Сході України чоловік, який втратив пам’ять, і жінка, яка намагається йому цю пам’ять повернути. Тут Голокост і українські неокласики, а ще згадане Геродотом «найбільше озеро Європи» — Амадока, яке знаходилось на території України, а потім безслідно зникло. Якщо й справді колись існувало.

Михайло Винницький, «Український Майдан, російська війна. Хроніка та аналіз Революції Гідності». Книга Михайла Винницького — це фахова дослідницька праця про історичні події, які розпочались в Україні наприкінці 2013 року і тривають досі. Винницький був не лише очевидцем, а й безпосереднім учасником Євромайдану. У своїй праці автор поєднує спогади із професійним аналізом та структуризацією подій Революції Гідності. У 2019 році книга вийшла англійською мовою, а нещодавно праця Винницького вийшла друком українською. 

Якось Старий Лев сказав, що історичні книги не лише розповідають про минуле, а й допомагають робити кращим майбутнє. А Старий Лев, повірте, знає, що говорить. До речі, вам від нього вітання!

Creative Digest

Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарних вихідних, чао!

Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.

Теги: creative digestдайджесткреативний дайджестподкасти

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Ілля Янков: за його ідеї платять мільйони. Як він змінив рекламу в Україні?

Килим в айдентиці подкасту «Бесіда про бренди» від Rocketmen

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.