Створення LIONS Membership. Docudays UA в онлайні. Запуск мережі-маркетплейсу сучасного мистецтва Cittart. А також добірка нових видань від Yakaboo Publishing. Чао, креатори! З вами 32-й Creative Digest.
Послухати новини креативу можна на:
У зв’язку із впровадженням локдауну в Києві 18-й Docudays UA, присвячений праву людини на здоров’я, відбудеться онлайн з 26 березня по 4 квітня. Основним майданчиком фестивалю стане онлайн-кінотеатр DOCUSPACE, де можна долучитися до дискусій та майстер-класів, а також переглянути понад 80 стрічок з конкурсної та позаконкурсної програми фестивалю. На платформі DOCUSPACE відбудуться:
- кінопокази;
- публічні онлайн-трансляції;
- онлайн-виставка;
- церемонії відкриття та закриття фестивалю.
Крім цього, частина подій пройде на базі платформи Zoom. А більш детально про подію читайте на creativity.ua.
Освітня платформа «Креативна Практика» розширює освітні формати та інтенсивність виходу нових матеріалів. Відтепер щотижня на платформі «Креативна Практика» публікуються нові лекції, подкасти та майстер-класи на теми творчих підходів, актуальних практик та дизайн-методик. Усі матеріали платформи «Креативна Практика» доступні за передплатою. А всю необхідну інформацію шукайте на CASES.Media.
З 20-го березня запущено соціальну мережу-маркетплейс сучасного мистецтва Cittart. Мета проєкту — зробити мистецтво ближчим та доступнішим. Відомі в Україні й світі художники підтримали стартап і розмістили на маркетплейсі свої роботи, які можна придбати онлайн. Загалом, станом на 20 березня маркетплейс Cittart налічує понад 100 українських художників, та майже півтисячі робіт вже доступні у додатку на iOS. Планується, що розвиток проєкту Cittart сягне міжнародного рівня і допоможе українським митцям швидше стати «своїми» у світовому ком’юніті. А якщо ви хочете стати ближчими до сучасного українського мистецтва, завантажуйте додаток за посиланням, яке ми залишили для вас на creativity.ua.
Тим часом LIONS оголошує про створення LIONS Membership. Це цілорічна платформа, створена для об’єднання світової креативної спільноти через загальний доступ до джерел натхнення, навчання, до творчих ресурсів, а також до онлайн- і офлайн-спілкування. Всі учасники LIONS Membership отримають безкоштовний доступ до цьогорічного Cannes Lions Live, включаючи оголошення результатів церемонії нагородження Левами у прямому ефірі, аналітику та коментарі, онлайн-сесії та спеціальний канал «Креатив на вимогу». Крім цього LIONS також відкриває CLUB 1954 — ексклюзивний клуб, що визначатиме порядок денний і який складатиметься з лідерів світового креативу. Членство в LIONS Membership можна буде придбати вже в травні цього року. А з будь-якими запитаннями щодо платформи можна звертатись на електронну адресу. Її ви знайдете у повному матеріалі на creativity.ua.
В Україні з’явиться своя версія програми з цифрової грамотності Get Digital. Її запустять Facebook та ГО «Ла Страда-Україна» в межах тижня цифрової грамотності. Мета програми — надати школам та сім’ям в Україні інструменти створення безпечних цифрових спільнот. А уроки та ресурси, які пропонує Get Digital, базуються на дослідженнях, й розроблені для того, щоб допомогти молоді розвинути навички цифрової грамотності. Інформація в Get Digital розділена на п’ять основних блоків:
- «Основи цифрової грамотності».
- «Благополуччя».
- «Спілкування в Інтернеті».
- «Соціальний вплив у цифровому середовищі».
- «Цифрові можливості».
А детальніше про програму повідомляє Media Sapiens.
Amplifi Ukraine, Isobar Ukraine у співпраці з громадською організацією Центр розвитку інновацій та ПРООН запустили всеукраїнську інформаційну кампанію «Нам цим дихати». Соціальний проєкт повідомляє, що спалювання листя, яке дуже поширене восени та навесні, призводить до забруднення повітря. Ініціатива заохочує населення до альтернативного методу переробки бур’янів — компостування. У межах ініціативи також поширять листівки-інструкції про правильне компостування, які роздадуть серед 100 чинних громад України. Перегляньте соціальний ролик на Bazilik.media.
Згідно з опитуванням українського бізнесу, яке проводилось у межах проєкту «Індекс корпоративної рівності» стосовно політики недискримінації на робочому місці, 55% українських компаній не проводять жодних заходів із підвищення обізнаності працівників і працівниць на тему поваги до різноманіття. Лише близько 30-ти відсотків компаній проводять зустрічі із запрошеними фахівцями, відкриті лекції, а ще менше — щорічні обов’язкові тренінги. Тож редакція creativity.ua вирішила дізнатись, за допомогою яких проєктів та ініціатив українські компанії боряться з ейджизмом на робочому місці. А також запитала, що вони можуть порадити іншим бізнесам, які через упередження втрачають таланти. Матеріал читайте на creativity.ua.
І про новини від партнерів!
У травні відбудеться 14-й Український маркетинг-форум під гаслом «Форум уцілілих». Організатори Форуму презентують кейси компаній, що у складних обставинах зробили стрибок вперед і досягли успіху. Поговорять про те, як топ-менеджери долають стрес. Та як розвиватимуться канали комунікації, маркетингові інструменти та як змінюватимуться споживачі. 14-й Український маркетинг-форум пройде у гібридному форматі — у конгресно-виставковому центрі «Парковий» і онлайн. Деталі події читайте на офіційному сайті.
Відсьогодні наприкінці дайджесту ми ділитимемось корисною інформацією для саморозвитку від компаній, які роблять щоденний внесок у розвиток креативних індустрій в Україні. Контент для вас готують представники видавництв, аудіовізуального та візуального сегментів, маркетингових комунікацій та інших галузей в культурних та креативних індустріях.
Сьогоднішній випуск Creative Digest створено у партнерстві з Yakaboo Publishing. Yakaboo Publishing — це українське видавництво нон-фікшн літератури, яке промотує читання як стиль життя. І сьогодні ми розкажемо вам про три новинки, які нещодавно з’явилися у видавництва:
- Репутація компанії важить багато, особливо у наш час, коли будь-яка ситуація може миттєво віддзеркалитися у соцмережах та зіграти злий жарт. Керівники та власники бізнесу в Україні на власному досвіді переконалися, що за захист та відновлення репутації доводиться заплатити високу ціну. Тож краще ситуацію попередити, ніж потім розгрібати прикрі наслідки. Книжка Сергія Біденко й Ірини Золотаревич «Репутаційний антистрес. Інструктор для власників і топ-менеджерів бізнесу» допомагає сформувати навички системного захисту бізнесу від кризи ще до її виникнення та вміння бути стійкими й сильними під час таких випробувань.
- А тепер подумайте, чого ви боїтеся і чи заважає вам це у житті або досягненні мети? Якщо так, тоді вашій увазі посібник «Приборкати страх. Досвід «морського котика», з допомогою якого ви зможете перетворити свої страхи на друзів, від автора бестселерів New York Time та колишнього «морського котика» Брендона Вебба. «Ви можете бути в’язнем свого страху, — каже Вебб, — або ж він може стати катапультою, яка запустить вас до омріяного». Головне тут не боротися зі страхом, а щонайперше — зрозуміти його.
- Напевно усі чули вираз «усе у вашій голові»? Частково він стосується й можливостей нашого тіла. Ресурси людського тіла набагато глибші, ніж нам здається на перший погляд. Ми можемо досягти більшого, ніж думаємо, на що ми здатні. Звісно, для цього потрібно докласти більше зусиль, і Алекс Гатчінсон, автор книжки «Витримати все. Розум, тіло та навдивовижу гнучкі межі людської витривалості», знає, яких саме. Він — колишній бігун на довгі дистанції, член канадської національної збірної, здобув журналістську освіту й тепер спеціалізується на темі витривалості в спорті. Він є одним із двох журналістів, яких допустили до секретного тренувального проєкту “Nike”, метою котрого було подолання марафонцями двогодинного бар’єру. І він радо ділиться усіма секретами у книжці «Витримати все».
Ми щиро сподіваємось, що вам стануть у нагоді видання від Yakaboo Publishing!
Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарних вихідних, чао!
Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.