Уже вчетверте конкурс PITCH UA підтримає створення якісного контенту для телеканалів, кінотеатрів та веб-ресурсів, що демонструє єдність України в її різноманітності, спонукає не бути осторонь, брати активну участь у житті країни та надихає історіями про позитивні зміни у нашій країні. Переможці конкурсу отримають часткове або повне фінансування бюджету виробництва проєктів, а також експертний супровід на всіх етапах його створення.
Уже 16 грудня 2021 року відбудеться офіційне відкриття PITCH UA 4, де буде оголошено теми нового сезону, оновлені умови участі та етапи реалізації конкурсу PITCH UA 4. У межах заходу заплановано виступи міжнародних та українських експертів, представників профільних організацій, які спеціалізуються у соціальних сферах, релевантних темам конкурсу. Проведення відкритих подій PITCH UA 4 заплановано в онлайн-форматі, участь можна взяти за попередньою реєстрацією, що буде доступна напередодні.
Стежте за анонсами PITCH UA 4 на Facebook-сторінці конкурсу, а також підписуйтесь на новини, аби не проґавити важливі дедлайни.
Також нагадуємо, що цього року організатори конкурсу PITCH UA запустили просвітницький проєкт — Освітню платформу PITCH UA, яка надає українським творцям аудіовізуального контенту безкоштовний доступ до майстер-класів міжнародних фахівців зі створення контенту для ТБ, кіно і онлайн-платформ. Найближчий майстер-клас «Мультиекранна ера — соціальні медіа та індустрія розваг» за участі експертів з США відбудеться 30 листопада. Записи та конспекти усіх майстер-класів завжди доступні на сайті Платформи, вони стануть у нагоді аплікантам, які планують подавати свої проєкти на конкурс PITCH UA.
Конкурс виконується за підтримки Проєкту Transformation Communication Activities (TCA), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України.
Організатор — Media Resources Management (MRM), українська медіаконсалтингова компанія, що надає комплексні послуги у сфері медіа та ентертейменту. MRM — досвідчений організатор багатьох профільних подій у галузі аудіовізуальної індустрії, включно з такими заходами міжнародного рівня як щорічний медіафорум KYIV MEDIA WEEK та конкурс форматів SMALL WORLD. BIG IDEAS.
Читайте також:
Як спільна робота над даними відкриває світ можливостей для маркетологів