• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ремесло

Бренди використовують цей інструмент, щоб стати вірусними у Twitter

6 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Бренди використовують цей інструмент, щоб стати вірусними у Twitter
Share on FacebookShare on Twitter

Усім відомо, що деякі бренди абсолютно шалені у Twitter. Сумнівно чи ні, але є у цій шаленості є своя методика, і креативне агентство MullenLowe вважає, що вони зламали код за допомогою інструменту, який називається Speedbag.

Створений спеціально для Burger King, який став клієнтом MullenLowe у 2017 році, Speedbag — це «соціальне слухання до стероїдів», — пояснив José Aniceto, віцепрезидент та керівник поведінкових наук у MullenLowe США.

По суті, це інструмент, який агентство може продати клієнтам, якщо вони хочуть відстежувати певні субкультури чи нішеві аудиторії у Twitter, а потім вставляти свій бренд у ключові моменти.

Алгоритм роботи Speedbag 

  1. Субкультури можуть бути або адаптовані для бренду, або зібрані майже зі 100 попередньо створених когорт (група суб’єктів, які мають визначальну характеристику група суб’єктів, які мають визначальну характеристику)
  2. Використовуючи AI, ці субкультури будуються шляхом відстеження ключових слів і жаргону, які може використати група.
  3. Потім Speedbag зважує твіти цих груп і упорядковує їх на основі того, наскільки швидко вони взаємодіють.

Потім, коли щось набирає силу в певній субкультурі — наприклад, мем чи вірусний контент — креатори збираються, об’єднують ідею, розкривають її та публікують протягом приблизно години. Через швидкі темпи клієнтам повідомляють, щоб вони очікували схвалення твітів текстовими повідомленнями або WhatsApp.

Twitter
Claudio Schwarz

«Це дійсно хороший спосіб взаємодіяти зі споживачами, які дуже скептично ставляться до реклами, тому що ви говорите їхнім голосом, ви йдете до них», — сказала Aniceto. Зараз MullenLowe працює над створенням Speedbag для Reddit. Агентство відмовилося говорити про ціноутворення, але заявило, що продає власний інструмент.

За словами Aniceto, твіти, натхненні Speedbag, мають на 88% вищу середню залученість до кожної публікації та 53% вищу середню кількість показів у порівнянні з вічнозеленими брендовими публікаціями.

Джерело


Читайте також:

Ребрендинг покритий соусом. Design Bridge для кафе хот-догів

Теги: брендрозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.