Усім відомо, що деякі бренди абсолютно шалені у Twitter. Сумнівно чи ні, але є у цій шаленості є своя методика, і креативне агентство MullenLowe вважає, що вони зламали код за допомогою інструменту, який називається Speedbag.
Створений спеціально для Burger King, який став клієнтом MullenLowe у 2017 році, Speedbag — це «соціальне слухання до стероїдів», — пояснив José Aniceto, віцепрезидент та керівник поведінкових наук у MullenLowe США.
По суті, це інструмент, який агентство може продати клієнтам, якщо вони хочуть відстежувати певні субкультури чи нішеві аудиторії у Twitter, а потім вставляти свій бренд у ключові моменти.
Алгоритм роботи Speedbag
- Субкультури можуть бути або адаптовані для бренду, або зібрані майже зі 100 попередньо створених когорт (група суб’єктів, які мають визначальну характеристику група суб’єктів, які мають визначальну характеристику)
- Використовуючи AI, ці субкультури будуються шляхом відстеження ключових слів і жаргону, які може використати група.
- Потім Speedbag зважує твіти цих груп і упорядковує їх на основі того, наскільки швидко вони взаємодіють.
Потім, коли щось набирає силу в певній субкультурі — наприклад, мем чи вірусний контент — креатори збираються, об’єднують ідею, розкривають її та публікують протягом приблизно години. Через швидкі темпи клієнтам повідомляють, щоб вони очікували схвалення твітів текстовими повідомленнями або WhatsApp.
«Це дійсно хороший спосіб взаємодіяти зі споживачами, які дуже скептично ставляться до реклами, тому що ви говорите їхнім голосом, ви йдете до них», — сказала Aniceto. Зараз MullenLowe працює над створенням Speedbag для Reddit. Агентство відмовилося говорити про ціноутворення, але заявило, що продає власний інструмент.
За словами Aniceto, твіти, натхненні Speedbag, мають на 88% вищу середню залученість до кожної публікації та 53% вищу середню кількість показів у порівнянні з вічнозеленими брендовими публікаціями.
Читайте також:
Ребрендинг покритий соусом. Design Bridge для кафе хот-догів