16 вересня пройде міжнародна онлайн-конференція Adsider LIVE / Programmatic Spend. 15 експертів із компаній-лідерів ринку programmatic-реклами, таких як Admixer, PubMatic, Algorix, Adtarget, Awarion, Unruly розкажуть, як їхнім клієнтам вдалося досягти успіху в умовах пандемії та які зміни чекають на рекламну індустрію найближчим часом.
Організатори Adsider LIVE / Programmatic Spend спільно зі спікерами планують знайти відповіді на актуальні питання programmatic-ринку:
- Як повернути інвестиції у рекламу?
- Як результативно використовувати нові канали залучення користувачів?
- Як таргетувати користувачів у нових реаліях приватності даних?
25 травня 2021 року IAB Europe опублікувала щорічний звіт AdEx Benchmark, який охоплює зростання рекламних витрат у 28 країнах регіону. Разом з Україною ринки Туреччини, Сербії, Чехії, Болгарії, Румунії та Німеччини зросли на 10–35% під час пандемії COVID.
Стрімкі темпи зростання бюджетів на рекламу посилюють конкуренцію між рекламодавцями. Тому бренди мають віднайти більш виважені стратегічні та тактичні рішення щодо перерозподілу коштів.
Спікери презентують наступні кейси:
– Тренди в programmatic на ринках Європи, що швидко зростають.
– Programmatic-інструменти залучення користувачів та підвищення ефективності рекламних кампаній у 2022 році.
– Programmatic-реклама 2.0: AUDIO, CTV, OTT та DOOH.
Також на конференції відбудеться панельна дискусія «Fraud, Brand Measurement and b(Ad) spendings».
Доповіді Adsider LIVE / Programmatic Spend будуть корисними власникам середнього та великого бізнесу, представникам медійних та маркетингових агенцій, паблішерам та всім, хто шукає зони росту бізнесу через digital-рекламу.
Adsider LIVE / Programmatic Spend відбудеться онлайн 16 вересня. Мова конференції — англійська.
Участь у конференції безплатна за умови реєстрації: https://spend.adsider.com.
Читайте також:
Актори та сценаристи презентують свої проєкти й шоукейси на Script & Cast Pitch 2021