Засновник продкашн-студії Mask Movement про співпрацю з шоу-бізом та вихід на закордонний ринок

Mask Movement як творча продакшн-студія з’явилась у 2015 році. За словами Maks Histibe, засновника і креативного директора, бажання розвивати цифровий музичний лейбл у щось більше дало поштовх для створення студії. До цього часу Mask Movement займався електронною музикою, випускав в основному релізи засновника під іменем Histibe.

«З часом, коли кліпи на мої треки почали все більше бачити і знаходити, артисти та лейбли стали цікавитись, чи можу я створити щось схоже для них. Тоді я вирішив, що настав час трансформувати Mask Movement у творчу студію, яка б займалась створенням креативних відео, дизайном та брендингом для музичних компаній та артистів. І далі для інших брендів, хто мав бажання створити артистичний та креативний продукт», — згадує Maks Histibe.

Редакція Creativity.ua поспілкувалась з Максом про перші закордонні проєкти студії, співпрацю з зірками шоу-бізнесу, а також про особливості роботи з клієнтами з США та Європи.

Проєкти, з яких починалась діяльність студії

Першими проєктами Mask Movement були музичні відео та промовідео для лейблів: наприклад, Black Hole Recordings, який заснував DJ Tiësto та Arny Bink в 1997 році.

— Мені пощастило починати співпрацювати з такими талановитими артдиректорами та дизайнерами, як Joe Perez (арт-директор дизайн-студії Kanye West DONDA в період в 2011-2016) та Renato Marques (артдиректор The Mill Los Angeles). На той час вони були в процесі cвого становлення і я був свідком їхнього стрімкого росту. В якійсь мірі я вчився у них як артдиректор і виховував свій візуальних смак, — згадує Макс.

Паралельно Макс працював з компаніями цифрових музичних інструментів, створював їм дизайн та брендинг.

Згодом команда студії розробила логотип для американської компанії Audio Imperia, відео та графічний дизайн для Loopmasters, Soundiron та 5Pin Media з Великобританії. Потім була маркетингова співпраця з відомими виробниками фото- та відеотехніки, такими, як Panasonic (Lumix), Lensbaby, Proaim, Voigtlander. Потім був проєкт для бренду кави із Саудівської Аравії, японських виробників графічних планшетів XP-Pen. Так портфоліо послуг компанії розширювалось, виходячи за рамки створення музичних відео і промовідео для лейблів.

Особливості роботи продакшн-студії

Дизайнери та креативні голови Mask Movement не закріплені за однією країною. Вони належать світу в цілому: живуть у Румунії, Греції, Німеччині, Великобританії, США. Засновник компанії вважає, що такий підхід дає команді можливість усвідомлювати і дивитись на те, що вона створює, з різних сторін і культур, створювати якісні та унікальні візуальні роботи, будь то графічний дизайн або відео чи моушн-дизайн.

— Ми можемо робити не те, що нам диктують, а те, що ми хочемо і у що віримо. Український ринок на той момент, коли зароджувалась студія Mask Movement, мабуть, був не готовий до експериментальних креативних ідей. Але зараз ситуація змінюється. Напраклад, минулого року я створив дизайн книги «Brain Restart» для українського автора в співпраці з графічним дизайнером Solonskyi, — каже Макс.

Дизайн книги «Brain Restart» для українського автора в співпраці з графічним дизайнером Solonskyi

Унікальний підхід роботи компанії полягає в тому, що кожен в команді є самим собою і завжди може експериментувати. А також в тому, що в процесі створення того чи іншого проєкту його пропускають через себе творчі люди з різних країн і з різним світоглядом та баченням. Кожен додає свій шматочок пазлу, що створює стиль і бачення Mask Movement.

— Ми — міжнародна команда незалежних та вільних творців, які готові розробляти творчі концепції, створювати сучасний відеоконтент, графічний дизайн та оригінальну музику на основі детальної обробки та дбаючи про досягнення високого рівня якості, — додає Макс.

Mask Movement

Перший закордонний проєкт та перші клієнти з-за кордону

Усі перші клієнти компанії були з-за кордону (90% клієнтів і зараз звідти). Основні країни, з якими співпрацює студія і зараз, — це США та країни Європи.

Першим (саме комерційним) закордонним проєктом, Макс називає відео для французького лейблу Otherside. Лейбл звернувся до команди Mask Movement з бажанням створити нестандартне відео для альбому їхнього артиста.

Результатом роботи була нагорода в категорії «Motion» на Behance під кураторством Adobe. За наступні 5 років у команди студії було вже 40 цифорових нагород від Behance в різних категоріях, таких як відео, графічний дизайн, саунд-дизайн, Premiere Pro та After Effects.

Макс також згадує проєкт для кліпу Christian Burns «Fire+Ice», автора пісень «In The Dark» з Tiësto та «This Light Between Us»:

— Цей досвід був цінним, тому що я сам слухав ці треки раніше. Частину зйомки мені довелось організовувати і контролювати на відстані між Києвом та Лос-Анджелесом. Знімальний процес відбувався «на дистанції» до того, як це стало мейнстрімом 🙂 — додає він. 

Особливості співпраці з закордонними клієнтами

Найбільшою складністю у співпраці з закордонними клієнтами Макс вважає пошук спільної мови та налагодження відкритого діалогу.

— Угоди і контракти — це добре і потрібно, але вони не замінять творчу енергію і погляди в творчості. Це просто паперовий додаток, як страховка, — додає він.

Тому основне у роботі з клієнтами, вважає Макс, — зацікавити та створити якісний унікальний продукт. Отримати задоволення від обох сторін. Хоча цей шлях не є простим. Іноді він потребує багато обговорень, але результат того вартий.

Комунікація — це головна частина формули успіху. Знання того, як потрібно поводитися з людьми, відіграє ключову роль не тільки в творчості й бізнесі, але і у житті.

Порівнюючи роботу продакшенів в Україні та закордоном, Макс звертає увагу на те, що в Україні студії частіше хочуть або повторити когось з-за кордону, або зробити подешевше. А іноді команда продакшенів не зовсім розуміє, що їй потрібно. Рівень активніше поюзати когось і потім заробити на цьому, проплачені статті, створення перебільшеного іміджу — в Україні таке спостерігається частіше, ніж у Європі чи США. Хоча, каже Макс, за кордоном також це є, але в меншій кільності.

— В США та Європі продакшн-компанії більше націлені на міжнародний рівень, вони працюють прозоро, вони відкриті для нестандартних рішень. Там не хочуть повторювати самих себе. Там більше свободи в творчості. Сукупність цих факторів формує взаємоповагу у відносинах, підкреслює індивідуальність кожного проєкт. Але і в Україні зараз є багато талановитих людей, цікавих брендів нової хвилі, з якими б ми з радістю познайомились для обміну досвідом та співпраці, — додає Макс і пропонує ділитись ідеями або пропозиціями на [email protected]

Поради молодим продакшн-студіям щодо виходу на закордонного замовника:

  1. Не повторювати самих себе.
  2. Бути унікальним у тому, що робите.
  3. Шукати свій стиль, себе.
  4. Бути відкритими, добрими, націленими на позитив, взаємодопомогу.
  5. Любити свою справу і не працювати тільки заради грошей.    

Mask Movement на Behance.


В тему:

Подорож квартирою у стилі стоп-моушн: як створювали мультфільм «Муніме».

Режисери MOZGI Production Максим Шелковніков та Денис Маноха про шкідливі звички кліпмейкерів, ідеї та принципи монтажу.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Kyiv Art Fair відбудеться з 20 по 23 серпня на новій локації — Parkovy

Протягом чотирьох днів з 20 по 23 серпня у киян і гостей столиці буде можливість відвідати традиційну культурну подію — ...

Міжнародний конкурс урбаністичного фотомистецтва готується обирати переможців

Міжнародний конкурс Urban Photo Awards, який цього року відбудеться вже водинадцяте, назвав тих фотографів, що змагатимуться за першість у 2020 році.

Креатив через комунікацію, самозанурення, поєднання, або Як визначити свою творчу мету

Креатив через комунікацію, самозанурення, поєднання, або Як визначити свою творчу мету

Чому ви робите те, що ви робите? Відповідь на це запитання може надати вашій роботі напрям і сенс. На те, ...

про проєкт з «Укрзалізницею»

Один у креативі воїн: як самостійно зробити проєкт з «Укрзалізницею»

Віктор Синьков, копірайтер R Agency та засновник Київського Креативного Клубу, розповів про те, як власноруч втілив у життя проєкт з ...

Віртуальний ярмарок грантів у сфері культури. Програма та реєстрація

2 липня відбудеться традиційний Міжнародний ярмарок грантів у сфері культури. Організатори — Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні ...

Lions Live: віцепрезидент WARC розповів про ефективність у часи електронної комерції

Пандемія змусила бренди всіх категорій значно пришвидшити перехід до електронної комерції. Але тут постає питання: як вплинуть такі довгострокові зміни ...