Засновник продкашн-студії Mask Movement про співпрацю з шоу-бізом та вихід на закордонний ринок

Mask Movement як творча продакшн-студія з’явилась у 2015 році. За словами Maks Histibe, засновника і креативного директора, бажання розвивати цифровий музичний лейбл у щось більше дало поштовх для створення студії. До цього часу Mask Movement займався електронною музикою, випускав в основному релізи засновника під іменем Histibe.

«З часом, коли кліпи на мої треки почали все більше бачити і знаходити, артисти та лейбли стали цікавитись, чи можу я створити щось схоже для них. Тоді я вирішив, що настав час трансформувати Mask Movement у творчу студію, яка б займалась створенням креативних відео, дизайном та брендингом для музичних компаній та артистів. І далі для інших брендів, хто мав бажання створити артистичний та креативний продукт», — згадує Maks Histibe.

Редакція Creativity.ua поспілкувалась з Максом про перші закордонні проєкти студії, співпрацю з зірками шоу-бізнесу, а також про особливості роботи з клієнтами з США та Європи.

Проєкти, з яких починалась діяльність студії

Першими проєктами Mask Movement були музичні відео та промовідео для лейблів: наприклад, Black Hole Recordings, який заснував DJ Tiësto та Arny Bink в 1997 році.

— Мені пощастило починати співпрацювати з такими талановитими артдиректорами та дизайнерами, як Joe Perez (арт-директор дизайн-студії Kanye West DONDA в період в 2011-2016) та Renato Marques (артдиректор The Mill Los Angeles). На той час вони були в процесі cвого становлення і я був свідком їхнього стрімкого росту. В якійсь мірі я вчився у них як артдиректор і виховував свій візуальних смак, — згадує Макс.

Паралельно Макс працював з компаніями цифрових музичних інструментів, створював їм дизайн та брендинг.

Згодом команда студії розробила логотип для американської компанії Audio Imperia, відео та графічний дизайн для Loopmasters, Soundiron та 5Pin Media з Великобританії. Потім була маркетингова співпраця з відомими виробниками фото- та відеотехніки, такими, як Panasonic (Lumix), Lensbaby, Proaim, Voigtlander. Потім був проєкт для бренду кави із Саудівської Аравії, японських виробників графічних планшетів XP-Pen. Так портфоліо послуг компанії розширювалось, виходячи за рамки створення музичних відео і промовідео для лейблів.

Особливості роботи продакшн-студії

Дизайнери та креативні голови Mask Movement не закріплені за однією країною. Вони належать світу в цілому: живуть у Румунії, Греції, Німеччині, Великобританії, США. Засновник компанії вважає, що такий підхід дає команді можливість усвідомлювати і дивитись на те, що вона створює, з різних сторін і культур, створювати якісні та унікальні візуальні роботи, будь то графічний дизайн або відео чи моушн-дизайн.

— Ми можемо робити не те, що нам диктують, а те, що ми хочемо і у що віримо. Український ринок на той момент, коли зароджувалась студія Mask Movement, мабуть, був не готовий до експериментальних креативних ідей. Але зараз ситуація змінюється. Напраклад, минулого року я створив дизайн книги «Brain Restart» для українського автора в співпраці з графічним дизайнером Solonskyi, — каже Макс.

Дизайн книги «Brain Restart» для українського автора в співпраці з графічним дизайнером Solonskyi

Унікальний підхід роботи компанії полягає в тому, що кожен в команді є самим собою і завжди може експериментувати. А також в тому, що в процесі створення того чи іншого проєкту його пропускають через себе творчі люди з різних країн і з різним світоглядом та баченням. Кожен додає свій шматочок пазлу, що створює стиль і бачення Mask Movement.

— Ми — міжнародна команда незалежних та вільних творців, які готові розробляти творчі концепції, створювати сучасний відеоконтент, графічний дизайн та оригінальну музику на основі детальної обробки та дбаючи про досягнення високого рівня якості, — додає Макс.

Mask Movement

Перший закордонний проєкт та перші клієнти з-за кордону

Усі перші клієнти компанії були з-за кордону (90% клієнтів і зараз звідти). Основні країни, з якими співпрацює студія і зараз, — це США та країни Європи.

Першим (саме комерційним) закордонним проєктом, Макс називає відео для французького лейблу Otherside. Лейбл звернувся до команди Mask Movement з бажанням створити нестандартне відео для альбому їхнього артиста.

Результатом роботи була нагорода в категорії «Motion» на Behance під кураторством Adobe. За наступні 5 років у команди студії було вже 40 цифорових нагород від Behance в різних категоріях, таких як відео, графічний дизайн, саунд-дизайн, Premiere Pro та After Effects.

Макс також згадує проєкт для кліпу Christian Burns «Fire+Ice», автора пісень «In The Dark» з Tiësto та «This Light Between Us»:

— Цей досвід був цінним, тому що я сам слухав ці треки раніше. Частину зйомки мені довелось організовувати і контролювати на відстані між Києвом та Лос-Анджелесом. Знімальний процес відбувався «на дистанції» до того, як це стало мейнстрімом 🙂 — додає він. 

Особливості співпраці з закордонними клієнтами

Найбільшою складністю у співпраці з закордонними клієнтами Макс вважає пошук спільної мови та налагодження відкритого діалогу.

— Угоди і контракти — це добре і потрібно, але вони не замінять творчу енергію і погляди в творчості. Це просто паперовий додаток, як страховка, — додає він.

Тому основне у роботі з клієнтами, вважає Макс, — зацікавити та створити якісний унікальний продукт. Отримати задоволення від обох сторін. Хоча цей шлях не є простим. Іноді він потребує багато обговорень, але результат того вартий.

Комунікація — це головна частина формули успіху. Знання того, як потрібно поводитися з людьми, відіграє ключову роль не тільки в творчості й бізнесі, але і у житті.

Порівнюючи роботу продакшенів в Україні та закордоном, Макс звертає увагу на те, що в Україні студії частіше хочуть або повторити когось з-за кордону, або зробити подешевше. А іноді команда продакшенів не зовсім розуміє, що їй потрібно. Рівень активніше поюзати когось і потім заробити на цьому, проплачені статті, створення перебільшеного іміджу — в Україні таке спостерігається частіше, ніж у Європі чи США. Хоча, каже Макс, за кордоном також це є, але в меншій кільності.

— В США та Європі продакшн-компанії більше націлені на міжнародний рівень, вони працюють прозоро, вони відкриті для нестандартних рішень. Там не хочуть повторювати самих себе. Там більше свободи в творчості. Сукупність цих факторів формує взаємоповагу у відносинах, підкреслює індивідуальність кожного проєкт. Але і в Україні зараз є багато талановитих людей, цікавих брендів нової хвилі, з якими б ми з радістю познайомились для обміну досвідом та співпраці, — додає Макс і пропонує ділитись ідеями або пропозиціями на [email protected]

Поради молодим продакшн-студіям щодо виходу на закордонного замовника:

  1. Не повторювати самих себе.
  2. Бути унікальним у тому, що робите.
  3. Шукати свій стиль, себе.
  4. Бути відкритими, добрими, націленими на позитив, взаємодопомогу.
  5. Любити свою справу і не працювати тільки заради грошей.    

Mask Movement на Behance.


В тему:

Подорож квартирою у стилі стоп-моушн: як створювали мультфільм «Муніме».

Режисери MOZGI Production Максим Шелковніков та Денис Маноха про шкідливі звички кліпмейкерів, ідеї та принципи монтажу.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ритейл та ескапізм: як мода і дизайн опановують віртуальний простір

Цифрова мода та віртуальний простір стають дедалі дивнішими, апелюючи до уяви та розмиваючи ті межі, у яких досі існував ритейл.

Прем’єра «Нової симфонії Донбасу» в Берліні

22 січня о 21:00 (по Києву) у берлінському театрі P.A.N.D.A. відбудеться прем’єра музичного альбому «Нова симфонія Донбасу», створеного підлітками з ...

Виртуальный город: преимущества, опасности, примеры

Прошлый год оставил больше вопросов, чем ответов. 2020-й дал понять, как много человечество может вынести на своих плечах и, вместе с тем, насколько ...

Експонати, які ще ніхто не бачив: британські музеї показують фото, у яких нуль переглядів

Щоразу, коли ви оновлюєте сторінку, перед вами постає нова, випадковим чином обрана фотографія музейного експонату, у якої не було жодного перегляду.

мобільний додаток Cittart

Як Instagram, але для картин: засновниця Cittart Дарина Мо Мот про маркетплейс сучасного мистецтва

Вже незабаром в Україні з’явиться мобільний додаток Cittart для пошуку, купівлі та продажу мистецтва. Наразі триває попередня реєстрація для всіх, хто хоче ...

Другий локдаун — ще один удар по ресторанах і барах (інфографіка)

Виручка українських закладів громадського харчування в перші три дні зимового карантину знизилася в середньому на 25%, у порівнянні з аналогічним ...