• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Засновник продкашн-студії Mask Movement про співпрацю з шоу-бізом та вихід на закордонний ринок

19 Червня, 2020
Час прочитання: 4 хв.
A A
Maks-Histibe,-креативний-директор-Mask-Movement
Share on FacebookShare on Twitter

Mask Movement як творча продакшн-студія з’явилась у 2015 році. За словами Maks Histibe, засновника і креативного директора, бажання розвивати цифровий музичний лейбл у щось більше дало поштовх для створення студії. До цього часу Mask Movement займався електронною музикою, випускав в основному релізи засновника під іменем Histibe.

«З часом, коли кліпи на мої треки почали все більше бачити і знаходити, артисти та лейбли стали цікавитись, чи можу я створити щось схоже для них. Тоді я вирішив, що настав час трансформувати Mask Movement у творчу студію, яка б займалась створенням креативних відео, дизайном та брендингом для музичних компаній та артистів. І далі для інших брендів, хто мав бажання створити артистичний та креативний продукт», — згадує Maks Histibe.

Редакція Creativity.ua поспілкувалась з Максом про перші закордонні проєкти студії, співпрацю з зірками шоу-бізнесу, а також про особливості роботи з клієнтами з США та Європи.

Проєкти, з яких починалась діяльність студії

Першими проєктами Mask Movement були музичні відео та промовідео для лейблів: наприклад, Black Hole Recordings, який заснував DJ Tiësto та Arny Bink в 1997 році.

— Мені пощастило починати співпрацювати з такими талановитими артдиректорами та дизайнерами, як Joe Perez (арт-директор дизайн-студії Kanye West DONDA в період в 2011-2016) та Renato Marques (артдиректор The Mill Los Angeles). На той час вони були в процесі cвого становлення і я був свідком їхнього стрімкого росту. В якійсь мірі я вчився у них як артдиректор і виховував свій візуальних смак, — згадує Макс.

Паралельно Макс працював з компаніями цифрових музичних інструментів, створював їм дизайн та брендинг.

Згодом команда студії розробила логотип для американської компанії Audio Imperia, відео та графічний дизайн для Loopmasters, Soundiron та 5Pin Media з Великобританії. Потім була маркетингова співпраця з відомими виробниками фото- та відеотехніки, такими, як Panasonic (Lumix), Lensbaby, Proaim, Voigtlander. Потім був проєкт для бренду кави із Саудівської Аравії, японських виробників графічних планшетів XP-Pen. Так портфоліо послуг компанії розширювалось, виходячи за рамки створення музичних відео і промовідео для лейблів.

Особливості роботи продакшн-студії

Дизайнери та креативні голови Mask Movement не закріплені за однією країною. Вони належать світу в цілому: живуть у Румунії, Греції, Німеччині, Великобританії, США. Засновник компанії вважає, що такий підхід дає команді можливість усвідомлювати і дивитись на те, що вона створює, з різних сторін і культур, створювати якісні та унікальні візуальні роботи, будь то графічний дизайн або відео чи моушн-дизайн.

— Ми можемо робити не те, що нам диктують, а те, що ми хочемо і у що віримо. Український ринок на той момент, коли зароджувалась студія Mask Movement, мабуть, був не готовий до експериментальних креативних ідей. Але зараз ситуація змінюється. Напраклад, минулого року я створив дизайн книги «Brain Restart» для українського автора в співпраці з графічним дизайнером Solonskyi, — каже Макс.

Дизайн книги «Brain Restart» для українського автора в співпраці з графічним дизайнером Solonskyi

Унікальний підхід роботи компанії полягає в тому, що кожен в команді є самим собою і завжди може експериментувати. А також в тому, що в процесі створення того чи іншого проєкту його пропускають через себе творчі люди з різних країн і з різним світоглядом та баченням. Кожен додає свій шматочок пазлу, що створює стиль і бачення Mask Movement.

— Ми — міжнародна команда незалежних та вільних творців, які готові розробляти творчі концепції, створювати сучасний відеоконтент, графічний дизайн та оригінальну музику на основі детальної обробки та дбаючи про досягнення високого рівня якості, — додає Макс.

Mask Movement

Перший закордонний проєкт та перші клієнти з-за кордону

Усі перші клієнти компанії були з-за кордону (90% клієнтів і зараз звідти). Основні країни, з якими співпрацює студія і зараз, — це США та країни Європи.

Першим (саме комерційним) закордонним проєктом, Макс називає відео для французького лейблу Otherside. Лейбл звернувся до команди Mask Movement з бажанням створити нестандартне відео для альбому їхнього артиста.

Результатом роботи була нагорода в категорії «Motion» на Behance під кураторством Adobe. За наступні 5 років у команди студії було вже 40 цифорових нагород від Behance в різних категоріях, таких як відео, графічний дизайн, саунд-дизайн, Premiere Pro та After Effects.

Макс також згадує проєкт для кліпу Christian Burns «Fire+Ice», автора пісень «In The Dark» з Tiësto та «This Light Between Us»:

— Цей досвід був цінним, тому що я сам слухав ці треки раніше. Частину зйомки мені довелось організовувати і контролювати на відстані між Києвом та Лос-Анджелесом. Знімальний процес відбувався «на дистанції» до того, як це стало мейнстрімом 🙂 — додає він. 

Особливості співпраці з закордонними клієнтами

Найбільшою складністю у співпраці з закордонними клієнтами Макс вважає пошук спільної мови та налагодження відкритого діалогу.

— Угоди і контракти — це добре і потрібно, але вони не замінять творчу енергію і погляди в творчості. Це просто паперовий додаток, як страховка, — додає він.

Тому основне у роботі з клієнтами, вважає Макс, — зацікавити та створити якісний унікальний продукт. Отримати задоволення від обох сторін. Хоча цей шлях не є простим. Іноді він потребує багато обговорень, але результат того вартий.

Комунікація — це головна частина формули успіху. Знання того, як потрібно поводитися з людьми, відіграє ключову роль не тільки в творчості й бізнесі, але і у житті.

Порівнюючи роботу продакшенів в Україні та закордоном, Макс звертає увагу на те, що в Україні студії частіше хочуть або повторити когось з-за кордону, або зробити подешевше. А іноді команда продакшенів не зовсім розуміє, що їй потрібно. Рівень активніше поюзати когось і потім заробити на цьому, проплачені статті, створення перебільшеного іміджу — в Україні таке спостерігається частіше, ніж у Європі чи США. Хоча, каже Макс, за кордоном також це є, але в меншій кільності.

— В США та Європі продакшн-компанії більше націлені на міжнародний рівень, вони працюють прозоро, вони відкриті для нестандартних рішень. Там не хочуть повторювати самих себе. Там більше свободи в творчості. Сукупність цих факторів формує взаємоповагу у відносинах, підкреслює індивідуальність кожного проєкт. Але і в Україні зараз є багато талановитих людей, цікавих брендів нової хвилі, з якими б ми з радістю познайомились для обміну досвідом та співпраці, — додає Макс і пропонує ділитись ідеями або пропозиціями на [email protected]

Поради молодим продакшн-студіям щодо виходу на закордонного замовника:

  1. Не повторювати самих себе.
  2. Бути унікальним у тому, що робите.
  3. Шукати свій стиль, себе.
  4. Бути відкритими, добрими, націленими на позитив, взаємодопомогу.
  5. Любити свою справу і не працювати тільки заради грошей.    

Mask Movement на Behance.


В тему:

Подорож квартирою у стилі стоп-моушн: як створювали мультфільм «Муніме».

Режисери MOZGI Production Максим Шелковніков та Денис Маноха про шкідливі звички кліпмейкерів, ідеї та принципи монтажу.

Теги: бизнесВидеоісторіїпродакшнтворчість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Виставка Burn розглядає лісові пожежі через величезні палаючі картини
Історії

Виставка Burn розглядає лісові пожежі через величезні палаючі картини

24 Лютого, 2022

Виставка Burn, яка проходить у лондонській Noho Studios з 31 березня по 3 квітня 2022 року, містить 40 великоформатних робіт Джеллі Грін, які привертають увагу до стану світових лісів і безперервного знищення людиною цих дорогоцінних місць існування. Яскраві, зворушливі...

Читати даліDetails

Нова книга Деббі Міллман

Disabled Teddies: серія малюнків Дани Керлі позбавляє стигматизації інвалідності та хронічних захворювань

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025

11 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.