Creativity.ua як офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України запускає інформаційну підтримку проєктів, які пройшли експертну оцінку УКФ, зайнявши топові позиції в рейтингових реєстрах, і яким прийшли відмови від Наглядової ради УКФ. Редакція публікуватиме історії цих проєктів у спецрозділі сайту «Знакові проєкти України». Асоціація Креативних Індустрій України закликає спільноту підтримувати та сприяти реалізацї цих проєктів.
V Форум Креативних Індустрій
Програма «Знакові події», ЛОТ 1 «Знакові події в Україні», 6-те місце в рейтингу ЛОТу, загальний бал — 475 із 500.
Про проєкт
Про проєкт розповідає Карина Борзаківська, комунікаційна менеджерка Форуму Креативних Індустрій.
Форум Креативних Індустрій — це подія, що із 2015 року об’єднує представників сегментів культури, бізнесу, державних установ, громадських та неприбуткових організацій та медіа для створення ефективних проєктів творчої та професійної взаємодії. Окрім цього — це головний захід у межах Днів Креативності в Україні — платформи, створеної для промоції професійних заходів сегменту креативних індустрій.
Мета Форуму — продемонструвати потенціал креативності як найціннішого економічного ресурсу сучасної України шляхом організації міжгалузевої події із залученням профільних структур для висвітлення актуальних викликів та досягнень ККІ, сприяти налагодженню міжсекторальної співпраці для створення нових, результативних проєктів у різних галузях для сталого та успішного функціонування та інтеграції в міжнародний контекст.
Культурні та креативні індустрії потребують інвестицій. Для інвестицій не вистачає попиту. Для росту попиту бракує аудиторії. Аудиторії бракує обізнаності.
V Форум Креативних Індустрій, який мав би відбутися в phygital-форматі (комбінований фізичний і цифровий формат) вже цього вересня, сприяв би залученню аудиторії зі всіх регіонів України для отримання найактуальнішої інформації про можливість розвитку в креативних індустріях.
Phygital-формат забезпечив би доступ до прослуховування програми та нетворкінгу між представниками різних сегментів із різних міст України.
Комунікаційну кампанію V Форуму Креативних Індустрій у 2021 році планували направити на інформування представників всіх регіонів України про можливості професійного розвитку завдяки участі в V Форумі Креативних Індустрій в phygital-форматі.
Саме для того, щоб до події могли долучитися відвідувачі із кожного куточка України, особливий акцент зробили на промо не лише в Києві, а й у регіонах. Почали формувати програму контент-секції та активностей, щоб зробити V Форум Креативних Індустрій максимально корисним та пізнавальним.
Оцінка проєкту експертною радою УКФ
Думки експертів
Експерт №1:
«Проєкт характеризується значним потенціалом до масштабування у сенсі залучення нових секторів культури і креативних галузей, національних та міжнародних партнерів та каналів комунікації, географічного охоплення. Сильними сторонами проєкту є досвідчена та висосокваліфікована команда, продуманий кошторис та робочий план. Водночас, заявнику необхідно звернути увагу на: 1. Обґрунтувати відповідність проєкту пріоритетам Фонду, програми “Знакові події” та ЛОТу “Знакові події в Україні”. 2. У логіко-структурній матриці проєкту результати мають відповідати поставленим завданням. 3. До опосередкованої цільової аудиторії варто віднести не лише міжнародну аудиторію, а й частину національної. 4. Необхідно вказати, у який спосіб та використовуючи які інструменти заявник працюватиме із зацікавленими сторонами проєкту. 5. У проєктній заявці заявнику необхідно вказати конкретні ключові повідомлення відповідно до обраних спікерів та сегментів цільової аудиторії. 6. У проєктній заявці заявнику слід вказати кількість публікацій, які заплановані у різних ЗМІ. 7. Показники короткострокових результатів виконання проєкту доцільно відобразити в частині, присвяченій цілям, результатам та індикаторам реалізації проєкту, а не в пункті про довгострокові результати. 8. У робочому плані слід вказати етапи моніторингу досягнення результатів проєкту».
Експерт №2:
«Даний проект сталий та проводиться не вперше. Проект актуальний та інноваційний. Цільова аудиторія сегментована та має конкретні показники. Проект має сильну та широку комунікативну стратегію. У проекта збалансована та профільна команда проекту. Заявник розуміє можливі ризики та має план рішень їх».
Експерт №3:
«Форум проводиться вже декілька років, і за цей час довів свою якість як знакової події. Проект розроблений дуже професійно. Ключові ідеї масштабні, при цьому деталі також добре опрацьовані. Наведені дані підкріплені посиланнями. Проект має досвідчену команду. Вимагає обґрунтованість сум витрат на технічне оснащення заходу».
Експерт №4:
«Проєкт підтримує тренд креативності як культурну ознаку українців у світі, завдяки сильним результатам досягнень агентств на міжнародній арені. Використано сучасний фіджитал-підхід та передбачено крос-секторальну взаємодію. Бажано доопрацювати деталізацію робіт у кошторисі та зазначити інсайти/факти, які вдалося виявити стосовно потреб ЦА. Зокрема: Рекомендую зазначити, яку саме кількість контенту буде створено щодо п. 1.5.4. Це дозволить оцінити вартість відповідно до середньоринкових послуг. Варто зазначити, як кількість та формати контенту, для якої кількості соцмереж буде створено у п.1.5.5. Наразі вартість послуг виглядає вище за середньо ринкову. Прошу деталізувати, які саме методології опитування використовувалися для визначення потреб ЦА. Чи є розгорнуті дані про аудиторію Форуму позаминулих років; Прошу уточнити, чи є вже попередні домовленості з лідерами думок, медійними особистостями щодо потенційного залучення до участі в події .Це дозволило б мінімізувати проєктні ризики та оцінити релевантність медіаоблич. Прошу уточнити, чи розглядалася мережа ClubHouse щодо популяризації інформації про Форум. Адже за якістю ЦА та її потребами вона виглядає дуже доречною щодо екосистеми проєкту. Для сталості проєкту бажано позначити, з якими саме організаціями є попередні домовленості або бачення спільних проєктів та їх формат».
Експерт №5:
«Запропонований проект сталий та актуальний, проводиться не вперше. Окрім цього він інноваційний та сучасний. Програма проекту широка та збалансована. Заявник розуміє свою цільову аудиторію та сегментував її, надавши конкретні показники. Також у проекта сильна комунікативна стратегія, яка охоплює велику кількість ресурсів. В команді проекту професіонали, які мають унікальні навики. Окрім цього, заявник розуміє ризики проекту та знає рішення їх».
Відповідь від Наглядової ради УКФ
«Шановний Заявнику! У 2021 році ми реалізуємо вже четвертий конкурсний відбір на отримання державної підтримки культурно-мистецьких проектів. На 11 конкурсних програм Українського культурного фонду надійшло 3217 заявок. Відповідно до Порядку проведення конкурсу ваш проект було винесено на схвалення Наглядової ради. Відповідно до Закону про Український культурний фонд (ст. 7 п. 1) ваш проект після схвалення Дирекцією був винесений на розгляд Наглядової Ради Фонду. Наглядова Рада Фонду на засіданні 20.05.2021 року прийняла рішення не підтримувати ваш проект через невідповідність пріоритетом обраного ЛОТ-у та програми в цілому та/або через відсутність демонстрації потенціалу позитивної динаміки масштабування та/або не врахування загальних стратегічних цілей Фонду. Через велике навантаження Фонд не надає додаткових роз’яснень щодо причин відхилення та не приймає апеляції на рішення Наглядової Ради. Ми вдячні за ті зусилля, яких ви доклали для участі у конкурсній програмі Фонду. Фонд надзвичайно цінує вашу довіру до конкурсу УКФ та конструктивне сприйняття результатів конкурсу. Щиро сподіваємося на розуміння прийнятого рішення. Запрошуємо вас слідкувати за новинами на нашому сайті та долучатися до інших можливостей Фонду. Команда Українського культурного фонду ».
Плани по наступним крокам і розвитку проєкту
Ми все одно хочемо провести V Форум Креативних Індустрій, оскільки відчуваємо потребу спільноти. Зізнаємося, без фінансової підтримки не зможемо провести захід. Всі попередні форуми (2015-2019 рр) ми організовували за власний кошт, роблячи власний внесок у розвиток індустрії.
Зараз же усвідомлюємо, що планка зависока. Наш принцип — якщо робити, то робити якісно і вражаюче. Коли йдеться про комбінований phygital-формат, звичайним Zoom-включенням нікого не здивуєш. Тож ми налаштовані на співпрацю із профі для того, щоб створити дуже якісний продукт.
Окрім цього, ми розуміємо, що за кожними дійсно знаковими подіями стоять команди професіоналів. Для фахівців івент-індустрії 2020 рік був нелегким, тому хочеться дати можливість і їм реалізуватися. Серед промо ми також включили рекламу в мережі кінотеатрів не просто так, а щоб таким чином підтримати і цю галузь. Тож організація таких масштабних заходів, окрім їхніх основних глобальних цілей, ще й важлива складова для розвитку індустрії.
Ми розуміємо, що об’єднання дуже важливі. Тому відкриті до колаборацій з представниками інших галузевих подій, щоб під разом зробити надзвичайний потужний івент, який залишиться в історії.
Вважаємо, що і дану ситуацію, якою б неприязною вона не була, слід розглянути як можливість. Можливість стати сильнішими, професійнішими, знаковішими.
Фотоархів IV Форуму Креативних Індустрій: день перший, день другий, день третій.
Більше історій «Знакових проєктів України» читайте в спецрозділі Creativity.ua.