В кінці грудня 2020 року команда агенції VIVID разом з Pepsi запустили новорічну рекламну кампанію бренду #скажи_Новому_року_ТАК в ТikTok. Сьогодні, коли підбито всі підсумки кампанії й підраховані її зиски, команда агенції розповідає, як перевищити KPI у 2.5 раза та отримати 13 мільйонів переглядів за 8 днів.
Як все починалось
Починалось все з того, що за минулий рік усі звикали жити по-новому і не всім це дуже сподобалось. Тож Новий рік хотілося зустріти так, щоб у 2021 знову можна було все те, чого нам так бракувало у 2020.
Тому бренду Pepsi й нам захотілося дуже голосно сказати Новому Року і всім найкрутішим штукам у житті ТАК. І не просто сказати, а заспівати голосом артистки, яка як ніхто має харизму вийти з маніфестом і залучити всіх.
Отож, Аліна Паш написала пісню-маніфест, в якій бренд з артисткою сказали ТАК в один голос з оновленим дизайном лімітованої серії новорічних баночок Pepsi: «Так, звісно!»
Завдання і цілі кампанії
Необхідно було вибудувати територію Pepsi та виділити бренд із рекламного клаттеру у новорічний період, презентувати нову лімітовану колекцію пляшок бренду, і зробити так, щоб споживачі надали перевагу Pepsi на новорічній тусі, а також презентувати нову лімітовану колекцію банок.
Нам потрібно було створити новий культурний стиль святкування Нового року, властивий молодій аудиторії, щоб яскраво сказати новому року — ТАК!
Яке ж круте свято зможе обійтися без музики й танців? Вірно — ніяке! І команда VIVID поєднала ці атрибути, щоб додати нових яскравих емоцій та пригод для святкування Нового Року з Pepsi. Трендова українська співачка Аліна Паш написала новорічний трек для проєкту, а відомий хореограф Саша Лещенко зробив постановку танцю під цей трек. А інфлюенсери запустили в TikTok танцювальний Pepsi челендж #Скажи_Новому_Року_ТАК! та закликали своїх фолловерів повторити танець.
Як обирали інфлюенсерів для представлення бренду в кампанії
Герої, перш за все, мали відповідати ідеології бренду Pepsi — бути сміливими, яскравими, створювати крутий та креативний контент. Серед них ми обрали найкращих, проаналізували показники й релевантність їх контенту.
Чому саме TikTok
ТікТок — вже є невіддільною частиною кампаній для брендів, які спілкуються з сучасною молоддю. Тим паче де ще співати й танцювати, як не в ТікТок — він просто ідеально створений для того, щоб святкувати, заряджатися позитивом та челенджити один одного на драйвовий Новий Рік.
Нам потрібна була платформа, яка дозволить людям долучитися до нашого маніфесту, і приєднатися своїм Так і своїм драйвом — тому звісно є ТікТок.
Про складнощі в процесі запуску кампанії
Зі всіма інфлюенсерами ми вже мали досвід роботи раніше, тому жодних складнощів не виникло. Всі виклалися на повну та повністю поринули у процес, як на етапі підготовки, так і в реалізації креативної частини.
«Скоріше я б сказала, в нас був свій власний челендж — створити такий двіж в ТікТок, щоб його підхопили. Звісно ж, важливим моментом був сам трек. Були переживання з приводу того, щоб він вдався таким, як ми задумали — адже праця з митцями завжди не простий процес. Та нам пощастило і ми дуже швидко досягли повного взаєморозуміння і спільного бачення з бренд командою та артисткою. Трапився повний match. Трек вийшов одночасно качовим — за всіма трендами TikTok, фірмовим — у впізнаваному стилі Аліни Паш, та новорічним — саме те, що прагнули ми з Pepsi», — Катерина Оверко, креативний директор агенції VIVID.
https://vm.tiktok.com/ZMeeNGuwe/
https://vm.tiktok.com/ZMeeN7sKS/
Результати — очікувані та реальні
Ми очікували отримати хороші результати, а вийшло, що навіть перевищили KPI у 2.5 рази. Крім того, трек від співачки Аліни Паш, спеціально створений для проєкту, став популярним в ТikTok, і креатори створювали з ним не тільки челендж, а й свої новорічні відео, в яких просто наряджали ялинку і раділи новорічній атмосфері.
https://vm.tiktok.com/ZMeeF8weu/
Цифровий вимір
Кампанія тривала 8 днів і в результаті отримала 13 мільйонів переглядів брендованого відео, 7.8 мільйона переглядів за хештегом (що у 2.5 раза більше запланованих), було створено понад 700 одиниць UGC контенту. А новостворена сторінка Pepsi в ТikTok отримала 7000 нових підписників.
Сміливий креатив — сміливому клієнту
Нам пощастило з клієнтом 🙂 Бренд Pepsi не потрібно вмовляти «купити» сміливий креатив. Це такий лав бренд, який завжди у пошуках найсміливіших та найяскравіших рішень. Це бренд, який спілкується зі своїми фанами однією мовою — і цього разу це була мова Аліни Паш — андеграунд артистки, яка достукується до сердець мільйонів своєю сміливістю та харизмою.
5 порад про те, як бренду «взірвати танцпол» у ТікТок
- Зробити качовий трек.
- Придумати крутий танець з нескладними рухами.
- Підключити релевантних блогерів.
- Очікувати на диво 🙂 Або грамотно підключити інструменти ТікТок, такі як хештег челендж та бренд ефект.
Читайте також: «Прорив до мрії». Lovivideo зняли відео про юних футболістів для PEPSI та «Шахтар».