• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Новорічна кампанія бренду Pepsi в ТikTok. Кейс агенції VIVID

9 Липня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Новорічна кампанія бренду Pepsi в ТikTok. Кейс агенції VIVID
Share on FacebookShare on Twitter

В кінці грудня 2020 року команда агенції VIVID разом з Pepsi запустили новорічну рекламну кампанію бренду #скажи_Новому_року_ТАК в ТikTok. Сьогодні, коли підбито всі підсумки кампанії й підраховані її зиски, команда агенції розповідає, як перевищити KPI у 2.5 раза та отримати 13 мільйонів переглядів за 8 днів.

Як все починалось

Починалось все з того, що за минулий рік усі звикали жити по-новому і не всім це дуже сподобалось. Тож Новий рік хотілося зустріти так, щоб у 2021 знову можна було все те, чого нам так бракувало у 2020.

Тому бренду Pepsi й нам захотілося дуже голосно сказати Новому Року і всім найкрутішим штукам у житті ТАК. І не просто сказати, а заспівати голосом артистки, яка як ніхто має харизму вийти з маніфестом і залучити всіх.

Отож, Аліна Паш написала пісню-маніфест, в якій бренд з артисткою сказали ТАК в один голос з оновленим дизайном лімітованої серії новорічних баночок Pepsi: «Так, звісно!»

Завдання і цілі кампанії

Необхідно було вибудувати територію Pepsi та виділити бренд  із рекламного клаттеру у новорічний період, презентувати нову лімітовану колекцію пляшок бренду, і зробити так, щоб споживачі надали перевагу Pepsi на новорічній тусі, а також презентувати нову лімітовану колекцію банок.

Нам потрібно було створити новий культурний стиль святкування Нового року, властивий молодій аудиторії, щоб яскраво сказати новому року — ТАК!

Яке ж круте свято зможе обійтися без музики й танців? Вірно — ніяке! І команда VIVID поєднала ці атрибути, щоб додати нових яскравих емоцій та пригод для святкування Нового Року з Pepsi. Трендова українська співачка Аліна Паш написала новорічний трек для проєкту, а відомий хореограф Саша Лещенко зробив постановку танцю під цей трек. А інфлюенсери запустили в TikTok танцювальний Pepsi челендж #Скажи_Новому_Року_ТАК! та закликали своїх фолловерів повторити танець.

Як обирали інфлюенсерів для представлення бренду в кампанії

Герої, перш за все, мали відповідати ідеології бренду Pepsi — бути сміливими, яскравими, створювати крутий та креативний контент. Серед них ми обрали найкращих, проаналізували показники й релевантність їх контенту.

Чому саме TikTok

ТікТок — вже є невіддільною частиною кампаній для брендів, які спілкуються з сучасною молоддю. Тим паче де ще співати й танцювати, як не в ТікТок — він просто ідеально створений для того, щоб святкувати, заряджатися позитивом та челенджити один одного на драйвовий Новий Рік.

Нам потрібна була платформа, яка дозволить людям долучитися до нашого маніфесту, і приєднатися своїм Так і своїм драйвом — тому звісно є ТікТок.

Про складнощі в процесі запуску кампанії

Зі всіма інфлюенсерами ми вже мали досвід роботи раніше, тому жодних складнощів не виникло. Всі виклалися на повну та повністю поринули у процес, як на етапі підготовки, так і в реалізації креативної частини.

«Скоріше я б сказала, в нас був свій власний челендж — створити такий двіж в ТікТок, щоб його підхопили. Звісно ж, важливим моментом був сам трек. Були переживання з приводу того, щоб він вдався таким, як ми задумали — адже праця з митцями завжди не простий процес. Та нам пощастило і ми дуже швидко досягли повного взаєморозуміння і спільного бачення з бренд командою та артисткою. Трапився повний match. Трек вийшов одночасно качовим — за всіма трендами TikTok, фірмовим — у впізнаваному стилі Аліни Паш, та новорічним — саме те, що прагнули ми з Pepsi», — Катерина Оверко, креативний директор агенції VIVID.

https://vm.tiktok.com/ZMeeNGuwe/

https://vm.tiktok.com/ZMeeN7sKS/

Результати — очікувані та реальні

Ми очікували отримати хороші результати, а вийшло, що навіть перевищили KPI у 2.5 рази. Крім того, трек від співачки Аліни Паш, спеціально створений для проєкту, став популярним в ТikTok, і креатори створювали з ним не тільки челендж, а й свої новорічні відео, в яких просто наряджали ялинку і раділи новорічній атмосфері.

https://vm.tiktok.com/ZMeeF8weu/

Цифровий вимір

Кампанія тривала 8 днів і в результаті отримала 13 мільйонів переглядів брендованого відео, 7.8 мільйона переглядів за хештегом (що у 2.5 раза більше запланованих), було створено понад 700 одиниць UGC контенту. А новостворена сторінка Pepsi в ТikTok отримала 7000 нових підписників.

Сміливий креатив — сміливому клієнту

Нам пощастило з клієнтом 🙂 Бренд Pepsi не потрібно вмовляти «купити» сміливий креатив. Це такий лав бренд, який завжди у пошуках найсміливіших та найяскравіших рішень. Це бренд, який спілкується зі своїми фанами однією мовою — і цього разу це була мова Аліни Паш — андеграунд артистки, яка достукується до сердець мільйонів своєю сміливістю та харизмою.

5 порад про те, як бренду «взірвати танцпол» у ТікТок

  • Зробити качовий трек.
  • Придумати крутий танець з нескладними рухами.
  • Підключити релевантних блогерів.
  • Очікувати на диво 🙂 Або грамотно підключити інструменти ТікТок, такі як хештег челендж та бренд ефект.

Читайте також: «Прорив до мрії». Lovivideo зняли відео про юних футболістів для PEPSI та «Шахтар».

Теги: ідеїінфлюенсерикреативсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.