• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Як продакшн-компанія Radioaktive зняла бездоганний проморолик для VR-платформи Oculus

10 Червня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Ось уже впродовж 20 років Radioaktive Film втримує свої позиції провідної продакшн-компанії України. Вона надає повний спектр послуг на вітчизняному ринку та за кордоном (Польща і Грузія). Компанія Radioaktive знімає художні фільми, телешоу, рекламні ролики, документальні фільми, онлайн-контент і фото та приваблює клієнтів вражаючими локаціями, чудовими акторами і масштабними декораціями.

Матеріал опубліковано в межах партнерства з TechUkraine.

За час, що минув від заснування компанії у 1998 році, команда Radioaktive виконала цілий ряд новаторських проєктів і зробила Україну привабливим знімальним майданчиком для британських та американських компаній. Співзасновник Radioaktive Дарко Скульський зібрав навколо себе постійну команду з понад 50 висококваліфікованих фахівців у сфері продакшену, чиї роботи здобули світове визнання.

Компанія Radioaktive працювала над відзначеними численними нагородами короткими відео для таких брендів як Audi, BMW, Lacoste, Huawei, Hyundai, Nike, Apple (Bounce і ECG), Xbox і AFK Arena (відео з Елайджею Вудом). Також вона долучилася до роботи над відомим мінісеріалом HBO «Чорнобиль», кліпами Cellophane американської співачки FKA Twigs, Iron Sky Паоло Нутіні, Up&Up гурту Coldplay тощо.

Команда Radioaktive працювала над 19 кампаніями-лауреатами Cannes Lions, серед яких Blood Normal від Libresse, відзначена в Каннах Гран-прі Glass Lion та Titanium Lion. Роботи Radioaktive здобули визнання на таких престижних конкурсах як British Arrows, MTV VMA, Epica Awards та Shots Awards. В 2018 році Radioaktive стала Продакшн-компанією року Shots Awards.

У чому була проблема?

Минулого року компанія Radioaktive працювала над рекламною кампанією VR-платформи Oculus (що належить Facebook), для якої вона знімала проморолик.

Першим і найголовнішим викликом майстерності команди Radioaktive тут стала необхідність працювати віддалено та координувати свою роботу з командами з інших куточків світу. Зйомки велися в умовах пандемії COVID-19, глобального локдауну та карантинних обмежень. Режисер Ян Понс Джуелл прибув до Києва і залишався в Україні літом 2020 року, щоб працювати над роликом, не перетинаючи зайвий раз кордон під час карантину.

Другою великою проблемою виявилася необхідність передати віртуальну реальність у форматі фільму. Коли мова заходить про фільми з видом від першої особи, глядачі звикли очікувати хаотичні рухи ручних камер або абсолютно не кінематографічний масштаб серіалів на кшталт «Піп Шоу». Але ж насправді ми бачимо світ, як реальний, так і віртуальний, зовсім не так!

«Ручні камери вкорінилися в термінології кінематографу як синонім виду від першої особи. Але ж у нас в очах картинка не трясеться, – пояснює режисер Ян Понс Джуелл у своєму інтерв’ю для Little Black Box. – Навіть коли ви біжите, ваші очі лишаються найдосконалішим підвісом на планеті. Вони постійно адаптуються, в той час як ви підскакуєте вгору-вниз. Ваш зір – найнеймовірніша технологія з усіх, що існують. Тому я хотів показати реальний вид від першої особи, який насправді є на диво плавним і має лазерну точність».

Яке рішення?

Одним із характерних аспектів виду від першої особи та віртуальної реальності є відчуття, наче камера прикріплена до тіла. Щоб створити цю ілюзію, показавши в кадрі руки, команда знайшла на диво лоу-тек рішення – режисер запросив дівчат-близнючок зіграти відповідно праву та ліву руки.

Коли ви дивитеся новий проморолик Oculus, різноманіття сцен та стилів створює враження, що продакшн був дуже складним процесом. Так воно, власне, й було – численні сцени, складні декорації та продакшн-дизайн, величезний акторський склад і широкий спектр технік.

Більшість сцен були передані одним кадром і додаткових ракурсів не потребували.

Перед самими зйомками Ян Понс Джуелл, фоторежисер Мауро Чіарелло та перший асистент режисера Джеймс Даєр створили покадрову «чернетку» (crap-o-matic) ролика. Для цього їм довелося побігати в одному з київських парків з іграшковими автоматами AK-47, підшукуючи найкращі кадри за допомогою камери смартфону. Ян зображав праву руку, а Мауро – ліву. І саме такі планування та підготовча робота і дозволили команді продемонструвати справжню майстерність, коли настав час для зйомок.

Коли ми перескакуємо від сцени до сцени, ми бачимо, що кожна з них містить якийсь креативний трюк, якусь хитрість. Сцена зі «Світу Юрського періоду», наприклад, була знята з ультрафіолетовою підсвіткою. З такою технікою Джуелл і Чіарелло свого часу експериментували, працюючи над так і не випущеним кліпом Каньє Веста. Натхненням для цієї сцени став рівень в грі Jurassic World Aftermath, де гравець мусить ховатися від велоцирапторів у лабораторії. Ці ефекти було відтворено лише за допомогою можливостей камери, зафарбувавши тіні чорним і створивши на знімальному майданчику пласке «двовимірне» освітлення.

Звісно, відтворити фантастичні віртуальні світи Oculus було б неможливо без численних спецефектів. Їх забезпечила студія Mill London на чолі з креативним директором Деном Вільямсом, виконавчим продюсером Алексом Фітцджеральдом та постановником візуальних ефектів Адамом Дроєм, яким також доводилося творити свою магію в умовах віддаленої роботи.

Які кінцеві результати?

Проморолик Oculus – First Steps відтворює всю імерсивність та переконливість цієї VR-платформи. Креативні та технологічні команди наразі переосмислюють потенціал інтерактивних медіа для сторітелінгу. Вони опановують нове середовище для наративу, застосовуючи для цього технологічні рішення в ході зйомок та креативного продакшену.

Працюючи над цим проєктом, компанія Radioaktive, як і завжди, допомогла максимізувати його цінність. А це, в свою чергу, відкриває нові можливості для креативності та реалізації таких проєктів в Україні.

Проєкт «Підвищення конкурентоспроможності креативних індустрій та машинобудування завдяки рішенням українських ІТ-компаній» реалізується платформою TechUkraine у партнерстві з АППАУ — Асоціацією підприємств промислової автоматизації України, Міжнародною асоціацією Culture and Creativity та за фінансової підтримки уряду Німеччини через GIZ.

Джерело 1, 2

До речі, нещодавно, у День Києва, ми могли бачити ще одну роботу Radioaktive Film, зняту новозеландським режисером, яка показує, що Україна – це Pretty cool place.

Теги: відеовіртуальна реальністьмаркетинг і комунікаціїпродакшн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят
Ідеї

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят

20 Грудня, 2024

Український райдхелінг-сервіс Uklon представив новорічну кампанію. Основна ідея полягає в тому, щоб нагадати людям про маленькі новорічні радощі, які все ще існують в простих речах і про які не варто...

Читати даліDetails

Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор

Відомі українські маркетологи та рекламісти взяли участь у рекламі Effie Awards Ukraine 2024

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.