• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

45-метрові декорації та зйомка одним кадром: як Ajax Systems знімали новий продуктовий ролик

13 Липня, 2020
Час прочитання: 4 хв.
A A
45-метрові декорації та зйомка одним кадром: як Ajax Systems знімали новий продуктовий ролик
Share on FacebookShare on Twitter

На жаль, Супермена немає, а Робокоп — вигадка. На щастя, маємо реального супергероя, який щодня протистоїть вогню, воді та злочинному світу. Гасне світло, беріть попкорн. На екрані Ajax. Команда Ajax Systems поділилась бекстейджем зйомок нового продуктового ролика.

З чого усе починалося

Перший ролик про бездротову систему безпеки Ajax було знято у 2016 році. Тоді компанія представила ринку StarterKit — комплект сигналізації із чотирьох пристроїв для захисту житлових приміщень: хабу, датчика руху, датчика відкриття та брелока з тривожною кнопкою. 

Вже тоді компанія вирішила йти нестандартним для індустрії шляхом. Замість того, аби лякати користувачів «Вам загрожує небезпека, захистіть себе негайно», був вибраний напрямок lifestyle-ролика з комунікацією «Мистецтво захищати». Оскільки продукт на ринку був новий, це повідомлення привертало увагу радше до дизайну, ніж до технологічних аспектів системи. Та цього було достатньо, щоб про компанію заговорили.

Перший ролик допоміг привернути увагу європейців до українського продукту. Відео часто копіювали та брали за референс.

З того часу компанія суттєво розширила продуктову лінійку та географію продажів. Ajax сьогодні — це 29 девайсів, 98 країн, ноу-хау технології та понад 500 000 користувачів.

Тож Ajax Systems взялася за нову задачу — вмістити основні можливості системи в один сюжет й продовжити задавати новий вектор комунікації для надконсервативної індустрії. Коли історія фокусується не на технічних досягненнях і характеристиках, а надихає зробити життя комфортнішим та безпечнішим, показує побутове застосування продукту, транслює зрозумілі для аудиторії цінності у простих образах. 

З’явилися нові виклики

  1. Локація — в рамках одного простору показати приклади використання якомога більшої кількості пристроїв Ajax для захисту житла та бізнесу. 
  2. Картинка — має сприйматися як глобальна історія, зрозуміла в будь-якій точці світу.
  3. Формат — гнучка відеоісторія, яку можна тиражувати в різних форматах під різні канали.
  4. Таймінг — обмежитись одним знімальним днем. Спойлер: вийшло два.
  5. Комунікація — посилити ідею «Мистецтво захищати» технологіями та смарт-можливостями Ajax, у той же час лишаючись зрозумілим. 

Рішення

Втілювати ідею у життя довірили створеному на базі креативної команди Petcube продакшену O0 Design Lab, з яким відбувалася співпраця вже втретє. «Нам імпонує їх досвід просування електроніки на міжнародних ринках, і за час спільної роботи в нас встигла сформуватися хімія і творче порозуміння. Над роликом працювала як творча команда Ajax, так і команда студії, а також запрошені експерти, з якими ми вже спрацювалися», — розповів Валентин Гриценко, CMO в Ajax Systems.

Максимальна підготовка

Перед початком роботи команда пропрацювала основні кейси та продукти, які можна було б поєднати в одну історію. Було важливо розкрити у сюжеті чимало нових можливостей системи, як то вуличну безпеку, зйомку датчиками руху фото по тривозі, сценарії автоматизації. Представити Ajax як комплексну професійну охоронну систему зі смарт-можливостями, що здатна самостійно протидіяти лиху.

Динамічні декорації, зйомка на одну камеру та в одному павільйоні — особливість режисерської задумки. Так створюється ефект безперервної демонстрації функціоналу окремих елементів, що складаються у комплексне рішення. Така собі екосистема продуктів Ajax.

45-метрові декорації та зйомка одним кадром: як Ajax Systems знімали новий продуктовий ролик
45-метрові декорації та зйомка одним кадром: як Ajax Systems знімали новий продуктовий ролик

Основний концепт зйомки — зобразити все з ефектом одного кадру. Так часто роблять у фільмах, наприклад у Birdman чи «1917». 

Текст войсоверу — робота Івана Сіяка, одного з найсильніших сторітеллерів України. Це він запропонував тему кіно та Ajax на головну роль у відео. 

Реалізація

Як показати в одному приміщенні те, що охоронна система вдало захищає як дім, так і бізнес? Команда створила кілька типів локацій: приватний будинок із ґанком, квартиру, ювелірний магазин. У підсумку було використано 45 метрів розсувних декорацій із спеціально спроєктованою системою зсуву. Для цього задіяли художника-постановника Данила Василенка.

45-метрові декорації та зйомка одним кадром: як Ajax Systems знімали новий продуктовий ролик

Аби підсилити асоціацію з кіно, команда запросила озвучувати ролик Залізну людину. Войсовер записували з актором Олегом Лепенцем, який озвучував Тоні Старка в українських версіях фільмів Marvel. 

Саундизайн також спроєктовано за прикладом супергеройських треків — музична композиція більш відчутна щоразу, як у кадрі з’являється Ajax. Над саундом працювали спільно з Миколою Макєєвим, DJ в проєкті Alyona Alyona. 

Фінально — операторська робота. Складність «одного кадру» передбачала зйомку камерою, яка розміщувалась на стрілі. Камера та абсолютно всі декорації підпорядковувались одній висоті обидва знімальні дні. Керував процесом талановитий оператор Денис Лущик, який використовував схожу конструкцію під час зйомок кліпу для Майлі Сайрус.

Світло — як окремий виклик. Необхідно було одночасно імітувати місячне сяйво на вулиці, вечірнє освітлення кімнати, підсвічувати дим у вітрині ювелірного магазинчику. І все це змінювалося впродовж одного кадру. Завдячуючи підтримці ZODIAC Rental, що оснащували знімальний майданчик, нам вдалося зняти ролик у переддень до карантину.

Результат

Система безпеки Ajax: Мистецтво захищати

Небезпечні видовища в кіно заворожують. Катастрофи, пограбування, пожежі — дивлячись на них зі зручного крісла, ми почуваємося в безпеці. Та в реальному житті немає другого дубля. Ми зняли кіно про буденність, де головну роль грає Ajax. Він, звичайно, не майстер драми, але точно найкращий у мистецтві захищати.

Credits:

  • Client: Ajax Systems
  • Chief Marketing Officer: Валентин Гриценко
  • Head of Content: Йонас Рожков
  • Head of Design: Олександр Астрон
  • Actors: Ів П’єр, Кирило Сопот
  • Копірайтер: Іван Сіяк
  • 3D Artist: Іван Гурін
  • Agency: O0 Design Lab
  • Режисер: Андрій Бут
  • Продюсерка: Ксенія Сергієнко
  • Оператор: Денис Лущик
  • Виконавчий продюсер: Андрій Клен
  • Гаффер: Макс Рубан
  • Актори: Антон Перов, Регіна Маяковська
  • Композитор: Микола Макєєв
  • Войсовер: Олег Лепенець

Читайте також:

Віктор Синьков, копірайтер R Agency та засновник Київського Креативного Клубу, розповів про те, як власноруч втілив у життя проєкт з «Укрзалізницею» та які висновки зробив на основі цього досвіду. Нагадаємо, раніше Київський Креативний Клуб разом з «Укрзалізницею» запустив ASMR-потяг для тих, хто сумує за подорожами на карантині.

Теги: Ajax SystemsВидеокейскреативрекламатехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025
Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.