Глобальна холдингова компанія WPP створює власний цифровий кампус в комп’ютерній грі Minecraft. Тут відтворюються цифрові копії всіх офісів компанії у різних країнах світу. Тобто за допомогою гри Minecraft співробітники WPP зможуть відвідати інші офіси компанії, не встаючи з-за столу.
Такий спільний світ Minecraft дозволить співробітникам компанії відвідувати різні заходи, запускати проєкти та віртуально пройтися більш ніж 19 офісами WPP.
Над реалізацією метавсесвіту WPP працює студія BDG Architecture + Design, яка також належить цій холдинговій компанії і, власне, й спроєктувала деякі з її офісів у реальному світі. А тепер вона допомагає конвертувати всі ці будівлі у віртуальний формат.
За словами Коліна Макгаді, старшого креативного директора BDG, компанія WPP будує власний світ Minecraft, розташовуючи всі свої офіси поряд один із одним. Масштаб будівель зберігається, а їхні інтер’єри відтворюються якомога точніше. Тому не має значення, в якому саме з цих офісів працює людина – всередині гри відвідати можна будь-який з них.
Офіси WPP в Лондоні, Детройті, Мадриді, Джакарті, Мельбурні та інших локаціях оцифровуються «вулиця за вулицею, провулок за провулком».
Віддалена робота (вдосконалена версія)
Цей проєкт компанія оголосила після того, як вона повідомила, що в США лише 5% її співробітників (і 9% у Великобританії) в серпні 2021 року працювали з офісів. Відтак, у постпандемічний час у неї виникла потреба у гнучкій гібридній моделі роботи.
Гра Minecraft вже використовувалася зі схожою метою компанією Microsoft, яка створила в ній віртуальну версію свого нового кампусу у Вашингтоні. Завдяки цьому співробітники отримали можливість заздалегідь ознайомитися з планом кампусу і зорієнтуватися, що і де розташовано.
Але WPP планує розвивати цю ідею і далі, скориставшись ігровою платформою як засобом покращення продуктивності. Все це, за задумом, має згуртувати спільноту співробітників WPP у часи, коли живе спілкування є дуже обмеженим.
Minecraft – гра, яка дозволяє користувачам будувати власні віртуальні світи. Від моменту свого запуску в 2011 році вона зібрала навколо себе спільноту з 126 мільйонів активних користувачів. Серед інших ініціатив на цій платформі уваги варта, зокрема, віртуальна бібліотека, яку створили «Репортери без кордонів», щоб дати гравцям доступ до заборонених цензурою книжок і статей.