• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Вихідні, що минають за секунду

30 Липня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Вихідні, що минають за секунду
Share on FacebookShare on Twitter

Чому нам завжди здається, що вихідні завершуються ще до того, як взагалі почалися? Люди, як правило, рефлекторно припускають, що веселі події — наприклад, канікули — пройдуть дуже швидко.

Чи виникало у вас колись відчуття того, що омріяна відпустка завершиться до ще до початку? Якщо так, ви не самотні.


У нещодавніх дослідженнях, які проводили Габріела Тонієтто, Сем Магліо, Ерік ВанЕппс було виявлено, що близько половини опитаних людей вказали, що переживають, адже розуміють, що заплановані поїздки закінчаться, як тільки розпочнуться.

Це відчуття має назву «ефект пульсацій». Він може змінити ваше планування подорожей. Наприклад, мозок буде посилати сигнал, про передчасне й неминуче завершення відпочинку, через що ви відмовитесь від додаткових заходів. Водночас ви, швидше за все, поласуєте дорогою вечерею, тому що хочете максимально використати той час, який, на вашу думку, ще є. Звідки ця тенденція? І чи можна цього уникнути?

Бажане завжди недосяжне

Коли люди з нетерпінням чекають чогось, вони, як правило, хочуть, щоби це відбулося якомога швидше і тривало довше.
Для дослідження було обрано День подяки, адже більшість жителів США святкують його, але не всі з нетерпінням чекають на нього. Хтось обожнює щорічні сімейні посиденьки. Інші (через стрес від приготування їжі, нудного прибирання чи тривоги від сімейної драми) бояться цього.


За день до самого свята в інтернеті було опитано 510 людей, яких попросили відповісти на 2 питання: щодо очікуваності та швидкості настання свята. Для цього користувачам надали 100-бальну систему, у якій 0 — означав дуже короткий термін часу, 100 — дуже довгий (до місяця). Результат був цікавим: опитувані, котрі чекали на свято, думали, що «день х» настане не скоро й закінчиться вкрай швидко.

Мислення в годинах і днях

Метою стало зображення, як ці судження можуть змінити наше уявлення про тривалість події. Для прикладу, двом групам людей показали два відео по 5 хвилин кожне. Першій групі одне відео схарактеризувати, як розважальне, а інше ніяк не коментували. Другій же групі навпаки закцентували на тому, що одне відео буде вкрай нудним. Після перегляду учасники зазначали, що комедійне відео було коротшим за хронометражем, ніж нудне.


Ця знахідка дає підґрунтя для дослідження упереджене сприйняття: зосередитися на фактичній тривалості. Хоча це звучить тривіально й, очевидно, ми часто покладаємось на свої суб’єктивні почуття, а не об’єктивні міри часу, коли вирішуємо, як довго проміжок часу буде відчуватися і як його найкраще використовувати.

Джерело


Читайте також:

Universal Everything запускає нескінченне дефіле, згенерованих комп’ютером персонажів

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Громадська організація Design for Ukraine оголосила про запуск першого в Україні масштабного дослідження, присвяченого професійній етиці у сфері дизайну. Через онлайн-опитування команда хоче з’ясувати, як українські дизайнери та дизайнерки сприймають...

Читати даліDetails

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.