• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

VERTIGO Agency: як за допомогою гейміфікації реалізувати проєкти

14 Жовтня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
VERTIGO Agency: як за допомогою гейміфікації реалізувати проєкти
Share on FacebookShare on Twitter

Як роздати 7000 промокодів за 2 тижні, розповісти максимум інформації та утримати увагу протягом 3 хвилин? VERTIGO Agency розповідає як бізнесу за допомогою ігрового інструменту підвищувати залученість та заявляти про себе.

За прогнозами, світовий ринок гейміфікації виросте з 9,1 млрд доларів у 2020 році до 30,7 млрд доларів у 2025 році, при середньорічному темпі зростання 27,4%. А значить тренд на гейміфікацію проєктів з нами серйозно і надовго.

Гейміфікація — це використання ігрової механіки, в неігровому середовищі або контексті.

Мета гейміфікації — підвищити рівень мотивації та залучення користувачів, і все більше компаній гейміфікують свої маркетингові проєкти для досягнення цілей із залучення й утримання клієнтів.

Сьогодні розповімо як агентство VERTIGO втілювали проєкти за допомогою гейміфікації.

Кейс 1 — Україна без сміття та еко-гра «Trash Hunter»

До нас надійшов запит від соціального проєкту «Україна без сміття» і Pernod Ricard зробити гру про сортування сміття. Клієнти прийшли з ідеєю, і перед нами стояло завдання помістити велику кількість інформації про групи відходів та тонкощі переробки в захоплюючу форму.

Так ідея еволюціонувала в повноцінний космічний світ, для якого ми створили 29 унікальних антигероїв-сміттємонстров та 6 біг-босів, намалювали 67 видів сміття та придумали цілу історію про екорейнджера, що рятує галактику від сміттєвої загрози.

Україна без сміття

Завдяки простій гейміфікованій формі людям набагато простіше запам’ятати непросту інформацію про різні види пластика, які по-різному розкладаються, по-різному впливають на природу й по-різному переробляються.

Ідея настільки ожила, що зараз трансформується з онлайну в офлайн у формі карткової гри. У перспективі, ця гра буде доступна в школах по всій Україні, як класний гейміфікований інструмент для підвищення екосвідомості дітей.

Кейс 2. «Планета Кіно» і нестандартне промо

Цілей у нас було відразу кілька: підтримати бренд (адже перший кінотеатр в Києві працював на іншому кінці міста) і переманити до лав фанатів «Планети Кіно» жителів лівобережжя. Плюс бренд був в процесі оновлення позиціювання та айдентики й це був відмінний привід протизерити це.

Звичайно, можна було піти простим шляхом — просто роздати промокод на знижку. Але ми вирішили створити гру, метою якої було створення ажіотажу до відкриття. За успішне проходження гравці отримували код зі знижкою на відвідування кінотеатру.

Планета Кіно

Сказано — зроблено, народилася гра, як данина дитинству та 90-м, весела пригода в стилі Nintendo. Але.

Ми турбувалися, чи будуть клієнти проходити цілих три рівні гри заради отримання промокоду. До всього, складність останнього рівня гарантувала мінімум 2-5 повторних проходжень.

3 хвилини VS 8 секунд утримання уваги середньостатистичного користувача.

Був ризик повної невдачі промо. Ми вирішили, що люди гарантовано гратимуть тільки в одному випадку — якщо отримають справжню емоцію і відчують азарт. Вона повинна дивувати, вражати, а промокод — це вже справа другорядна.

Планета Кіно

Результат показав, що ризик був виправданим. Ми зупинили кампанію через 2 тижні замість 4 запланованих, оскільки досягли максимальної кількості виданих промокодів. А значить понад 7000 людей познайомилися зі свіжим візуальним стилем «Планети», дізналися про новий кінотеатр і пофанились.

Кейс 3. Алкобренди та алкоміфи

Рік тому Pernod Ricard Ukraine вже використовували гейміфікацію, щоб підняти тему відповідального споживання алкоголю й у них був позитивний фідбек від цього інструменту реклами. Цього року до них приєдналися інші топ-алкогольні бренди — Diageo, Brown-Forman Ukraine і Campari Ukraine, щоб створити перший в Україні спільний проєкт з соціальної корпоративної відповідальності. Вони звернулися в VERTIGO, щоб створити нову гру і нову форму для обговорення міфів про алкоголь і їх вплив на людину.

Чому знову гра? Це відмінний спосіб зайти на територію відповідального споживання алкоголю з нестандартного боку і донести правильний меседж мовою аудиторії.

Це не банально, це цікаво, це щось нове для споживача, до якого все складніше достукатися з екранів мобільних

Для повного занурення в атмосферу, VERTIGO створили кібервсесвіт з монстрами та чарівними артефактами, які можна отримати за правильні відповіді. Це як міфи Стародавньої Греції, але з класним кіберпанк-вайбом + цікаві факти про алкоголь, якими можна поділитися в компанії. Плюс, хто, як не алкогольні компанії знають все про споживання алкоголю та вплив на організм? 🙂

Гейміфікація — це про глибину. За допомогою неї інформація краще і швидше запам’ятовується. Наприклад, ставиться питання про те, як засвоюється алкоголь і у користувача є якась усталена думка. Він вибирає «міф» або «правда», і один раз помилившись, а потім знайшовши правильну відповідь, запам’ятовує краще.

«Завдяки гейміфікації, сучасному користувачеві набагато простіше сприймати інформацію, яка так і мчить на нього з усіх боків. Це краще залучає, ніж сухий текст: він не нудьгує, а діє. Так, це все ще інструмент реклами, але з максимальним залученням і приємним проведенням часу», – Кирило Тишкевич, директор з розвитку та співвласник креативної агенції VERTIGO.

Підбиваючи підсумки, виділимо кілька переваг гейміфікації, як інструменту просування для бізнесу:

  • створення ажіотажу навколо бренду / продукту / події;
  • креативний підхід в популяризації соціально важливих тем;
  • утримання уваги користувача понад 8 секунд;
  • зручність форми для засвоєння великого масиву інформації;
  • залучення різних аудиторій;
  • отримання емоцій і почуття причетності.

Фото на головній: Branden Skeli


Читайте також:

Amazon запустив продаж домашнього робота Astro, навколо якого вже розгорівся скандал

Україна на Expo Dubai: діджитал аватари, AR-колекція одягу та Instagram-фільтри

Теги: креативновинирозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Кожен чув фразу “Ти не ти, коли голодний”, адже Snickers успішно використовує цей рекламний слоган вже понад 15 років. Ми пам'ятаємо бодай одну із версій реклами, яка демонструє, що голодними...

Читати даліDetails

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.