• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

В Іспанії розробили технологію розпізнавання віку за голосом

19 Червня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Компанія Nuance нещодавно оголосила про створення технології штучного інтелекту для розпізнавання віку за голосом. Тобто наступного разу, коли ви зателефонуєте у службу підтримки, ваш час очікування на лінії цілком може залежати від вашого віку.

Ця технологія була розроблена для того, щоб зробити для літніх людей якомога коротшим час очікування розмови з оператором. Також у такий спосіб можна виявити невідповідність між віком співрозмовника та віком зареєстрованого власника акаунта.

Першим клієнтом у черзі на цю технологію є велика іспанська телекомунікаційна компанія Telefónica, у якої виникла в ній потреба після того, як під час пандемії кількість звернень у службу техпідтримки різко зросла. Тепер, коли у Nuance є рішення цієї проблеми, вони готові також запропонувати технологію розпізнавання віку за голосом банкам, страховим компаніям та державним установам.

Те, що невловиме людським вухом

Звісно, ми й без технологій здатні певною мірою визначити вік співрозмовника, адже голос людини в 20 років та у 80 років звучить по-різному. Але, наприклад, дослідження, проведене у 2010 році виданням «Journal of Social, Evolutionary, and Cultural Psychology», виявило, що визначити більш-менш точно за самим лише голосом вік чоловіків за 35 та жінок за 55 людина практично не здатна.

Бретт Беранек (Brett Beranek), віцепрезидент Nuance, заявив, що їх розробка здатна вловити понад 1000 мікрохарактеристик людського голосу, невловимих людським вухом, що й робить її надзвичайно точною.

Літні люди як цільова аудиторія

До пандемії компанія Nuance більше цікавилася тим, як змусити біометричні технології ігнорувати вік людей. Щоб, наприклад, алгоритми не переставали розпізнавати голос людини попри вікові зміни, якщо автентифікація користувача відбувається за голосом.

Проблема компанії Telefónica перевернула цей підхід з ніг на голову. Ця телекомунікаційна компанія хотіла під час суворого карантину в Іспанії надати пріоритет обслуговування літнім користувачам. Оскільки багато літніх людей живуть самі, телекомунікації були для них єдиним способом зв’язку з родиною, а отже проблеми зі зв’язком могли стати дійсно небезпечними.

Але власними силами з’ясувати вік людей, що телефонують на гарячу лінію, компанії не вдалося. Звісно, Telefónica може перевірити у налаштуваннях користувацького акаунта вік, але з новими користувачами цього не вийде. Як не вийде і з тими, у кого телефон розбився, загубився чи був вкрадений. А прохання натиснути на кнопку, якщо користувачеві більше 65-ти років, аж ніяк не гарантувало чесності.

Тоді Telefónica і почала шукати технологію розпізнавання віку за голосом.

Щоправда, як і з іншими подібними технологіями (зокрема розпізнавання статі чи діалекту за голосом), тут теж можливе її неправомірне використання. Адже пріоритет можна як підвищити, так і знизити.

На ці побоювання Беранек відповів, що саме з цієї причини його компанія далеко не всім готова продавати такі технології. Клієнти мають тісно співпрацювати з дослідницькою командою Nuance. Окрім того, Nuance не співпрацює з урядами, які порушують людські права, не підтримує масштабне спостереження за населенням та спонукає своїх клієнтів дотримуватися ряду правил, як-от необхідність згоди користувача на розпізнавання за голосом та можливість у будь-який момент відмовитися від цієї послуги.

Не лише гарячі лінії

Компанія Nuance переконана, що технологія розпізнавання віку за голосом не втратить своєї актуальності навіть після карантину. Зокрема, Telefónica планує таким чином виявляти шахраїв, що було б не зайвим і для банків чи інших фінансових установ. Адже літні люди, які відкривають ощадний чи пенсійний рахунок, часто стають жертвами шахраїв, які видають себе за них. Розпізнавання віку за голосом могло б відсіяти принаймні частину таких зловмисників.

Здатність розпізнавати вік, національність чи настрій людини також могла б бути корисною для розподілу звернень між операторами, щоб користувач міг спілкуватися з оптимальним для нього представником компанії.

Джерело

Теги: телекоммуникациитехнологіїштучний інтелект

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.