Королівська пошта змінила дизайн своїх стандартних марок, на якому зображено профіль королеви. Портрет королеви Єлизавети ІІ, розроблений художником Арнольдом Мейченом, залишається незмінним на марках з 1967 року.
Нові версії мають оновлену палітру кольорів — «plum purple» для першого класу та «holly green» для другого — і тепер мають штрих-код. Вони вводяться після «успішного національного випробування», пояснює Royal Mail.
Штрих-коди збігаються з кольором штампа і розташовані поруч із головою королеви, розділені лінією перфорації. За даними Royal Mail, штрих-коди не лише додадуть інтерактивного елемента, але й забезпечать додаткові заходи безпеки та підвищать «оперативну ефективність».
Штрих-код можуть сканувати як одержувач, так і відправник. Марки мають «цифровий двійник», до якого можна під’єднати додаток, пояснює Royal Mail. Щоб запустити нові марки, анімаційна студія Aardman створила відео про вівцю Шона.
Інавгураційне відео стане першим у серії, і люди зможуть вибрати, яке відео одержувач зможе переглянути, коли отримає повідомлення. Жодна сторона не має додаткової плати за перегляд відео, яке буде доступне для перегляду протягом певного періоду в додатку.
«Запровадження унікальних штрих-кодів на наших поштових марках дозволяє нам зв’язати фізичний лист із цифровим світом», — каже комерційний директор Royal Mail Нік Лендсон. Він додає, що оновлення «відкриває можливості для нових інноваційних послуг у майбутньому».
Марки без штрих-кодів, у тому числі різдвяні версії, будуть чинні до 31 січня 2023 року. Royal Mail заохочує людей використовувати їх до цієї дати, хоча клієнти також можуть обміняти їх на версії зі штрих-кодом за схемою мережі «Swap Out» (яка починається 31 березень 2022 року).
Великі версії марок також були змінені: «marine turquoise» для першого класу і «pine green» для другого. Нові марки вже можна купити.
Історія дизайну Royal Mail
Сучасний профіль королеви, який використовується на стандартних марках, був представлений у 1967 році. Його створив скульптор і дизайнер марок Арнольд Мейчен. Відтоді зображення було відтворено понад 175 мільярдів разів, повідомляє Royal Mail.
Royal Mail часто співпрацює з дизайнерами над марками спеціального видання. Його остання різдвяна колекція, розроблена Supple Studio, також містить штрих-коди.
Одним із популярних інтерактивних елементів у дизайні пам’ятних марок було використання прихованих шарів, видимих лише в ультрафіолетовому світлі. Серед них набір So’s Sherlock Holmes, дизайн-студії Sutherl& Agatha Christie, а також колекція на тему відеоігор від Supple Studio.
Читайте також:
«Мистецтво дозволяє нам танцювати перед обличчям загибелі»: Кехінде Вілі про сучасне мистецтво