• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Наука і Технології

Royal Mail представляє нові стандартні марки з інтерактивними штрих-кодами

4 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Royal Mail представляє нові стандартні марки з інтерактивними штрих-кодами
Share on FacebookShare on Twitter

Королівська пошта змінила дизайн своїх стандартних марок, на якому зображено профіль королеви. Портрет королеви Єлизавети ІІ, розроблений художником Арнольдом Мейченом, залишається незмінним на марках з 1967 року.

Нові версії мають оновлену палітру кольорів — «plum purple» для першого класу та «holly green» для другого — і тепер мають штрих-код. Вони вводяться після «успішного національного випробування», пояснює Royal Mail.

Royal Mail представляє нові щоденні марки з інтерактивними штрих-кодами

Штрих-коди збігаються з кольором штампа і розташовані поруч із головою королеви, розділені лінією перфорації. За даними Royal Mail, штрих-коди не лише додадуть інтерактивного елемента, але й забезпечать додаткові заходи безпеки та підвищать «оперативну ефективність».

Штрих-код можуть сканувати як одержувач, так і відправник. Марки мають «цифровий двійник», до якого можна під’єднати додаток, пояснює Royal Mail. Щоб запустити нові марки, анімаційна студія Aardman створила відео про вівцю Шона.

Інавгураційне відео стане першим у серії, і люди зможуть вибрати, яке відео одержувач зможе переглянути, коли отримає повідомлення. Жодна сторона не має додаткової плати за перегляд відео, яке буде доступне для перегляду протягом певного періоду в додатку.

«Запровадження унікальних штрих-кодів на наших поштових марках дозволяє нам зв’язати фізичний лист із цифровим світом», — каже комерційний директор Royal Mail Нік Лендсон. Він додає, що оновлення «відкриває можливості для нових інноваційних послуг у майбутньому».

Royal Mail представляє нові щоденні марки з інтерактивними штрих-кодами

Марки без штрих-кодів, у тому числі різдвяні версії, будуть чинні до 31 січня 2023 року. Royal Mail заохочує людей використовувати їх до цієї дати, хоча клієнти також можуть обміняти їх на версії зі штрих-кодом за схемою мережі «Swap Out» (яка починається 31 березень 2022 року).

Великі версії марок також були змінені: «marine turquoise» для першого класу і «pine green» для другого. Нові марки вже можна купити.

Історія дизайну Royal Mail

Історія дизайну Royal Mail

Сучасний профіль королеви, який використовується на стандартних марках, був представлений у 1967 році. Його створив скульптор і дизайнер марок Арнольд Мейчен. Відтоді зображення було відтворено понад 175 мільярдів разів, повідомляє Royal Mail.

Royal Mail часто співпрацює з дизайнерами над марками спеціального видання. Його остання різдвяна колекція, розроблена Supple Studio, також містить штрих-коди.

Одним із популярних інтерактивних елементів у дизайні пам’ятних марок було використання прихованих шарів, видимих ​​лише в ультрафіолетовому світлі. Серед них набір So’s Sherlock Holmes, дизайн-студії Sutherl& Agatha Christie, а також колекція на тему відеоігор від Supple Studio.

Джерело


Читайте також:

«Мистецтво дозволяє нам танцювати перед обличчям загибелі»: Кехінде Вілі про сучасне мистецтво

Теги: дизайнкреативрозвитоксуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.