• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Nike придбала віртуального виробника кросівок

31 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Nike придбала віртуального виробника кросівок
Share on FacebookShare on Twitter

Nike робить частку в метавсесвіті, купуючи продавця віртуальних кросівок RTFKT.

Цього тижня гігант спортивного одягу заявив, що придбав стартап за нерозкриту суму, оскільки він стає останнім брендом, який намагається збільшити свою присутність у метавсесвіті, спільному віртуальному просторі, населеному цифровими аватарами. Заснована у 2020 році, RTFKT — це творча студія, яка карбує та продає незмінні токени (NFT), включаючи віртуальне взуття, яке можуть носити згадані аватари.

Джон Донахо, президент і генеральний директор Nike, сказав у своїй заяві, що Nike бачить RTFKT як засіб для розширення своєї цифрової присутності шляхом подальших інвестувань в креативні активи стартапу та спільноту, яка його оточує.

«Це придбання є ще одним кроком, який прискорює цифрову трансформацію Nike і дозволяє нам обслуговувати спортсменів і творців на стику спорту, творчості, ігор і культури», — сказав Донаху.

RTFKT is now a part of the NIKE, Inc. family. 🌐👁‍🗨 pic.twitter.com/5egNk9d8wA

— RTFKT Studios (@RTFKTstudios) December 13, 2021

«Це унікальна можливість створити бренд RTFKT, і ми раді використати фундаментальну силу та досвід Nike для створення спільнот, які ми любимо, — додав Бенуа Паготто, один зі співзасновників RTFKT, у заяві. — Ми раді розвивати наш бренд, який повністю сформувався в метавсесвіті».

Раніше Nike інвестувала в концепцію взуття на основі блокчейну у 2019 році, коли вона отримала патент «CryptoKicks», систему, за допомогою якої вона могла додавати цифрові активи та записи власності до продажів фізичного взуття.

Хоча цей конкретний продукт не здобув популярності, Nike в деяких аспектах випереджав тенденції. Відтоді бренди все частіше експериментують із прив’язуванням NFT до фізичних продуктів, щоб підвищити програми лояльності або впізнаваність бренду.

Комерція навколо цифрових предметів, куплених і проданих у метавсесвіті, також спостерігала приплив інтересу до бренду за останній рік чи близько того. Такі компанії, як Gucci й конкуруючий Adidas, вже експериментували з продажем віртуальних кросівок на різних платформах, таких як Roblox або VRChat, де клієнти можуть платити реальні гроші за одягання своїх аватарів.

Також раніше Nike запустила активацію метавсесвіту в Roblox під назвою Nikeland, віртуального простору, створеного так, щоб нагадувати штаб-квартиру компанії в Бівертоні, штат Орегон, де користувачі могли грати в ігри, змагатися, щоб виграти подарунки від Nike і, звісно, ​​купувати віртуальне спорядження.

Джерело


Читайте також:

Технологічний поступ Nike: інноваційні кампанії з добірки «Каннських Левів»

Теги: історіїкреативрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.