• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Навушники Mobily перетворюють голос дитини на голос дорослого в ігровому чаті

27 Січня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Агенція кіберспорту Hurrah свого часу провела дослідження, яке з’ясувало, що десь у віці 6 років сучасні діти починають цікавитися відеоіграми та переглядати відповідний контент. З цього моменту це лише питання часу, коли вони й самі почнуть грати, і більше того – грати у відеоігри, які в процесі передбачають спілкування між геймерами, як це властиво багатьом сучасним дисциплінам кіберспорту. Як і будь-яка інша ситуація, в якій дитина стикається з незнайомцями, це викликає занепокоєння. Спілкування в голосовому чаті часто робить вік мовця очевидним, а дитину – потенційною мішенню для всіляких збоченців. В іграх на кшталт Rocket League, в яких за налаштуванням голосовий чат вимкнено, це є меншою проблемою. А от в таких іграх як Fortnite ситуація зовсім інша…

З огляду на все це, агенція MullenLowe MENA та компанія Mobily запустили промокампанію для навушників ProtectSet. Такі навушники від Mobily автоматично змінюють голос дитини на голос дорослого, зменшуючи ризик того, що підозрілі суб’єкти спробують «затоваришувати» з нею.

Не ідеальне рішення

Таке рішення проблеми, звісно, не ідеальне. Хоча б тому, що видозмінений голос, який ми чуємо у відео, все ж не відтворює достеменно голос дорослої людини. А хтось допитливий може переконати дитину вимкнути цю опцію, якщо вони грають разом вже достатньо довгий час.

Але сама технологія цікава і може бути доволі результативною, якщо її доповнити роз’яснювальними бесідами про те, кого слід остерігатися в мережі, та про токсичну атмосферу, яка може скластися в ігровій спільноті. Якщо цікавитися, у що (та з ким) дитина граєю Якщо заохочувати дітей збирати свою ігрову команду насамперед із друзів у реалі. Якщо контролювати, як довго дитина грає, і іноді бути просто присутніми десь поряд під час гри.

До того ж, можливості, які пропонують навушники Mobily, могли б зацікавити й інші категорії людей. Наприклад, дорослих, яким потрібен голосовий чат, але які не хотіли б, скажімо, видавати свою стать. В ряді ігрових спільнот жінки часто уникають мікрофона, оскільки ризикують зіткнутися з образами та приниженнями. Та й трансгендерним людям така опція могла б стати в пригоді.

В ідеальному світі для спілкування в ігровій спільноті існували б чіткі правила, до модерації ставилися б відповідальніше, а видавці відеоігор підтримували б це. Тоді про такі речі взагалі не треба було б замислюватися. На жаль, це не так, а проблема лишається настільки глибоко вкоріненою, що одному-єдиному продукту виправити її навряд чи під силу.

Джерело

Теги: гаджетиігрипсихологіясуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу
Відповідальність

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу

23 Травня, 2024

Колеги повертаються з фронту: як допомогти бізнесу екологічно реінтегрувати ветеранів у команду після пережитого на війні? Як провести аналіз, чи готова компанія трансформувати військовий досвід та військову стратегію ветерана і...

Читати даліDetails

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.