• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Медичний бренд Нурофен створив музичний трек, який допомагає втамувати біль

24 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Нещодавно було створено музичний трек, який, як запевняють його творці, здатен притлумити головний біль чи, скажімо, біль у спині.

Цей трек використовує інструментальні, оркестрові та вокальні елементи, щоб створити у слухача відчуття захопленого зчудування, як пояснює його співавторка д-р Клер Хавлін з Університетського коледжу Дубліна.

Створення треку під назвою All Of Us профінансував медичний бренд Нурофен. Ефективність цього треку було випробувано на 286 пацієнтах, які страждали на гострий біль, і зокрема головний біль, біль у спині, м’язах, місячні болі тощо.

Спільно з музикантом Anatole науковці спробували створити щось, що викликало б у людей почуття окриленості, щоб вони могли відволіктися від свого болю.

Як показали досліди, трек All Of Us дійсно виявився здатен зменшити інтенсивність болю, яку сприймали пацієнти. Така дієвість музики була помітною і клінічно, і статистично. Цей музичний трек допомагає втамувати біль, з одного боку, відволікаючи слухача, а з іншого – стимулюючи продукування мозком «гормону задоволення» дофаміну.

Учасники випробувань зазначали, що під час прослуховування цього музичного треку, їхні больові відчуття дійсно зменшувалися.

Трек All Of Us також можна прослухати на Spotify.

Наука та мистецтво

Дослідження д-ра Хавлін в галузі музики дозволили їй скеровувати музиканта Anatole, які саме елементи треба включити в композицію, щоб якомога ефективніше відволікти слухачів від їхніх больових відчуттів. З цією ж метою вони спробували зробити музичний трек цікавим та приємним, щоб його слухачі не фокусувалися на своєму болю.

Anatole прокоментував, що створення музики «за наукою» було цікавим викликом для нього як для музиканта. Адже кожна нота, кожен елемент ритму All Of Us розраховані на те, щоб справити на слухача певне враження.

Д-р Клер Хавлін пояснює: «Музика і біль – це те, що ми всі відчуваємо. Цей проєкт показує, якою впливовою може бути музика і які потенційні переваги для нашого самопочуття вона має. Цей трек зменшив як інтенсивність болю, так і його нестерпність. Те, що такий сильний ефект було досягнуто завдяки абсолютно незнайомому слухачам треку, дійсно підкреслює потенційну користь від написання спеціальної музики для знеболення».

До речі, опитування, проведені брендом Нурофен, показали, що лише 15% людей звертаються до музики, як до способу полегшення болю. Натомість фізичні вправи, сон та дихальні методики були в цьому сенсі набагато популярнішими.

А серед тих, хто все ж звертається до музики, щоб відволіктися від болю, найтиповішими жанрами виявилися класична музика та поп-музика – 32% і 31%, відповідно. Серед жінок популярнішими були поп-музика, R&B та хіп-хоп, а серед чоловіків – класична та рок-музика.

Джерело 1, 2


Читайте також:

Чи потрібні лікарям та їхнім пацієнтам медичні емодзі?

Теги: здоров'якреативмистецтвомузыканаука

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Оновлені прогнози розвитку рекламно-комунікаційного ринку України 2025

1 Серпня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Effie Awards Ukraine 2025: формування рейтингів ефективності та визнання на світовому рівні

6 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.