• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Lamborghini випускає свій перший NFT

27 Січня, 2022
Час прочитання: 3 хв.
A A
Lamborghini випускає свій перший NFT
Share on FacebookShare on Twitter

Lamborghini прискорюється у світі блокчейну з випуском свого першого NFT (незамінного токена) наступного місяця. Італійський автовиробник, який перебуває в розпалі амбіційного переходу на гібридні та електричні спортивні автомобілі, оголосив, що виставить на аукціон серію NFT, яку він випустив у співпраці зі швейцарським художником Фабіаном Офнером, а також NFT Pro та Sotheby’s.

Офнер зобразив Lamborghini, яка розбивається на основні компоненти, коли летить крізь порожнечу космосу. Робота менш дилетантська за своїм дизайном, ніж багато з більш популярних NFT.

Lamborghini повністю охоплює астрономічну тему. Аукціон для першого з п’яти NFT відбудеться на nft.lamborghini.com, починаючи з 16:00 CET, тоді як кожен з інших аукціонів розпочнеться та закінчиться на 15 хвилин пізніше, ніж попередній. Кожен аукціон триватиме 75 годин і 50 хвилин, «точний час, який знадобився Аполлону 11, щоб покинути Землю та вийти на орбіту Місяця», — повідомила компанія.

Lamborghini випускає свій перший NFT

Опис процесу, який Офнер використав для створення зображення, досить насичене.

На початку проєкту Офнер прискіпливо вивчив інженерні плани Lamborghini Aventador Ultimae і створив точний ескіз того, як буде виглядати остаточна фотографія.
На основі цього ескізу Lamborghini підготував усі необхідні деталі та компоненти виробничого готового Ultimae.
Потім Офнер та його команда сфотографували вироби в імпровізованій фотостудії поруч із виробничою лінією на заводі Lamborghini в Сант-Агата-Болоньєзе.
Повернувшись до своєї студії в США, де художник працює і живе неподалік, він об’єднав незліченну кількість зображень у композицію, передбачену на ескізі.
Офнеру та його команді знадобилося понад 2 місяці, щоб створити момент, який коротший за моргання.

За словами Lamborghini

Lamborghini також продає набір «космічних ключів» з вуглецевого волокна, який компанія відправила на Міжнародну космічну станцію ще у 2020 році в рамках спільного дослідницького проєкту. Lamborghini стверджує, що є першим виробником автомобілів у світі, який відправив компоненти, розроблені та виготовлені на МКС для наукових цілей.

З деякого погляду це найпривабливіша річ, яку коли-небудь Lamborghini продавали на аукціоні серії NFT, враховуючи, що саме їх спортивні автомобілі є одними з найбільш популярних автомобільних прикрас для криптотрейдерів і нащадків шейхів, які можуть похвалитися в Instagram. Вони є очевидними символами статусу, бажаними об’єктами серед найбагатших людей, і часто можуть служити способом зберігання та збереження багатства, особливо для тих, хто родом із країн зі слабкою валютою або хиткою економікою.

Lamborghini, можливо, відома своїми гучними двигунами V8 і V12, шкіряним салоном на замовлення та запаморочливою швидкістю, але компанія хоче, щоб її вважали інноваційною та орієнтованою на технології. Це допомагає пояснити, чому вони продають свої перші NFT.

«Спільнота NFT — це досить молода та орієнтована на інновації, — сказав Стефан Вінкельманн, генеральний директор Lamborghini. — У них подібні цінності та інтереси, як і у Lamborghini як компанія або спільноти загалом. Тож це цілком логічно».

Вінкельманн сказав, що компанія вирішила ризикнути та створити власні NFT, після того, як помітила кілька підробок NFT, які стверджують, що вони є офіційними товарами Lamborghini. «Це питання взаємодії зі спільнотою, яка дуже пов’язана з нашою, але також і захист бренду від брехні», — додав він.

Вінкельманн сказав, що це також тест для компанії, щоб побачити, чи є фінансові можливості у NFT та інших цифрових активах. З вибухом інтересу до NFT, шахраї знайшли широку можливість вкрасти мільйони доларів у початківців покупців. Вінкельманн сказав, що Lamborghini дотримується «надзвичайної обережності», коли входить у простір, щоб забезпечити збереження цілісності свого бренду.

Плани компанії з електрифікації

Минулого року італійський автовиробник нарешті оприлюднив свої плани з електрифікації, які триватимуть у два етапи протягом наступного десятиліття. До кінця 2024 року компанія планує випустити газоелектричні гібридні версії всієї лінійки. Після цього Lamborghini представить свою першу повністю електричну модель десь до кінця десятиліття.

Це означає, що плагін-гібридні версії моделей Aventador, Huracán і Urus з’являться протягом наступних трьох років, а також родстери Sián обмеженого виробництва. А десь до 2030 року Lamborghini представить абсолютно нову повністю електричну четверту модель. За словами Вінкельманна, перший гібридний автомобіль буде представлений у квітні.

Lamborghini не вирішила, яку платформу використовуватиме для свого першого повністю електричного автомобіля. Коли його запитали, чи буде він використовувати модульну платформу для електромобілів материнської компанії Volkswagen масового виробництва, Вінкельманн заперечив. Але він сказав, що позиція Lamborghini в одному з найбільших автовиробників у світі була явною конкурентною перевагою.

«Ми повинні рухатися вперед, — сказав він. — Ми повинні знайти баланс між тим, що буде новою продуктивністю для нового покоління, і що це означає для Lamborghini».

Джерело


Читайте також:

Мережа Selfridges обіцяє максимально спростити купівлю NFT

Злодії вкрали багатомільйонну колекцію NFT

Теги: інноваціїкреативрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.