• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Наука і Технології

ЮНЕСКО пропонує приміряти чужу подобу, щоб побачити, скільки особистих даних витікає в інтернет

26 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Створене ЮНЕСКО браузерне розширення The Cookie Factory дозволяє користувачам за допомогою файлів cookie створити для себе фейковий профіль, показуючи, скільки наших особистих даних витікає в інтернет. А також, як сильно все, що ми бачимо онлайн, залежить від того, що про нас знають (або думають, що знають) алгоритми стеження.

Штучний інтелект присутній повсюдно в нашому житті: від алгоритмів рекомендацій до медицини та освіти. Потенційно він здатен вирішити деякі з найгостріших проблем нинішнього століття. Але водночас штучний інтелект може становити значну загрозу для прав людини. Особливе занепокоєння в цьому сенсі викликає той факт, що чимало інформації онлайн потрапляє до нас, спершу проходячи крізь AI-алгоритми, які легко можуть перетворитися на джерело дезінформації і поставити під загрозу свободу слова.

Тому, власне, ЮНЕСКО і наполягає зараз на прийнятті всіма країнами ООН «Рекомендацій щодо етики штучного інтелекту», які порушують одне з найнагальніших питань сьогодення: захист конфіденційності.

Всі системи штучного інтелекту натреновані використовувати наші дані. Вони враховують наші зацікавлення та стиль одягу, переконання та політичні симпатії, стан здоров’я і навіть орієнтацію. І деякі з цих особистих даних збираються всім відомими файлами cookie.

Щоб привернути увагу широкого загалу до проблеми цифрової конфіденційності, ЮНЕСКО створила браузерне розширення під назвою The Cookie Factory. За допомогою підробних файлів cookie воно дозволяє своїм користувачам приміряти на себе чужу подобу онлайн, демонструючи, скільки наших особистих даних постійно витікає в інтернет.

Розширення The Cookie Factory пропонує користувачам вибір з приблизно сорока фіктивних профілів, які варіюються від «японського хакера» до «любителя теорій змови». Це розширення тимчасово замінює всі ваші власні файли cookie підробними файлами вашого обраного аватара на всіх сайтах, які ви відвідуєте (навіть на YouTube і Amazon).

Такий експеримент є можливим за допомогою того ж таки штучного інтелекту, який перегортає понад сотню вебсторінок, клацаючи на ключові слова, які відповідають профілю обраного вами аватара. Ці сторінки відстежують користувацьку інформацію так само, як і будь-які інші, які ви зазвичай відвідуєте, заповнюючи ваш браузер файлами cookie, підлаштованими під вашого аватара. Щойно ці нові файли cookie будуть згенеровані, браузер дійсно повірить, що ви — то не ви, а хтось інший.

Власноруч фейковий профіль створити можна також, обравши будь-яку комбінацію чотирьох тем із запропонованих 76. Тобто загалом користувач отримує мільйони «масок», щоб перехитрити алгоритми стеження.

А щоб повернутися до своєї реальної особистості, достатньо просто деактивувати це розширення.

Такий пізнавальний експеримент було реалізовано агенцією DDB Paris і продакшн-студією Makemepulse після цілого року розробок.

Джерело


Читайте також:

Харків приєднався до Мережі креативних міст ЮНЕСКО в категорії «Музика».

Теги: інтернетінформаційна безпекаонлайнтехнологіїштучний інтелект

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

10 плагінів для Figma, які рятують SMM-спеціалістів і дизайнерів

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.