Кожен концепт електромобіля для пересування в межах міста повинен мати якусь родзинку, і компанії Hyundai вдалося напхати чимало таких родзинок в свої нові концепт-кари Mobis M.Vision.
Перший з них, модель M.Vision POP, є маленькою двомісною машинкою, подібною до Citroën Ami, але з рядом унікальних рис, які додають маневреності і значно спрощують інтерфейс.
Ключовим рішенням моделі M.Vision POP є так звана «телефонна мобільність». Тобто ідея полягає в тому, що смартфоном можна скористатися не лише для того, щоб замовити машину. Смартфон вставляється в кермо і перетворюється на частину панелі управління автомобілем. Після цього він отримує можливість взаємодіяти з дисплеєм електромобіля, автомобіль починає розпізнавати голос користувача, а сенсори смартфону використовуються для навігації.
Окреме відео показує, як можна передати кермо товаришу, якщо ви починаєте засинати на ходу.
Проте головна особливість, якою розробники наділили цей електромобіль Hyundai – модуль e-Corner, завдяки якому машина за потреби рухається боком. Всі чотири колеса прокручуються на 180 градусів, що дозволяє автомобілю пересуватися крабиком або навіть розвертатися на 360 градусів, не рушаючи з місця. Таке рішення є корисним і для паркування (яке машина, звісно ж, здатна виконувати автономно), і для дуже швидкого розвороту в протилежному напрямку, якщо ви проскочили потрібне вам місце.
Машина, готова до пандемії
Друга модель, M.Vision X, є чотиримісним електромобілем, який теж пропонує чимало технологічних інновацій. Всі вікна такого автомобіля здатні перетворюватися на дисплеї, щоб пасажири могли дивитися спорт та розважальні програми або навіть, як видно у проморолику, зробити з салону машини танцмайданчик. Якщо ж хто з пасажирів радше спостерігав би за дорогою, половину вікон можна зробити прозорою, лишивши другу половину виконувати роль дисплеїв.
Цей електромобіль підтримує жестове управління, тому пасажири можуть скеровувати його і використовувати інформаційно-розважальну систему, взагалі нічого не торкаючись. В ньому є також функція стерилізації поверхонь ультрафіолетом – відповідь Hyundai часам пандемії.
Деякі з функцій, якими може похвалитися концептуальний електромобіль Hyundai, можуть видатися надмірними або пустою забавкою, але чи не для того й створюють концепт-кари?
Практичним боком цього є те, що Hyundai шукає способи інтегрувати в свої автомобілі технічні рішення, знайдені у часи COVID-19. Ця компанія – перший автомобілебудівник, який показав нам, як це може виглядати.