• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Google називає кращі свої проєкти 2020 року

13 Січня, 2021
Час прочитання: 6 хв.
A A
Google називає кращі свої проєкти 2020 року
Share on FacebookShare on Twitter

Коли у березні 2020 року співробітники Google перебралися з офісів на віддалену роботу, вони й гадки не мали, як нескоро вони знову побачать свої офісні фікуси та окуляри, які вони забули на столі. Дні віддаленої роботи стали тижнями, а тижні перетворилися на місяці… Більшість робіт, названих у цьогорічному огляді кращих проєктів Google 2020, було створено віддалено, в розпал пандемії. І цей контекст став для них визначальним. Проте для команди Google цей рік виявився надзвичайно плідним в плані UX-дизайну: від віртуального Версалю до краудсорсингу попереджень про землетруси. І в той час як всі з надією дивляться у 2021 рік, команда Google називає кращі свої проєкти, які трохи «підсолодили» рік 2020.

Зробити світ ближчим

Цього року звичайні вітальні перетворилися на шкільні класи, хімічні лабораторії та концертні зали, а робота перед екраном стала життєвою необхідністю (особливо для школярів та студентів). Але завдяки мобільному застосунку Socratic допомога з виконанням домашнього завдання тепер завжди під рукою, тоді як Kids Space дозволяє дітлахам знайомитися з усім, що їх цікавить, за допомогою схвалених вчителями книжок, відео та ігор (просто порятунок у час, коли всі школи зачинено на карантин). Якщо ж діти чи їх батьки сумують за уроками музики, їм в пригоді стане веб-застосунок Shared Piano від Google Creative Lab – просто киньте посилання своєму репетиторові та починайте бринькати по клавішах.

Shared Piano

Для тих, хто звик бути частим гостем у художніх галереях, команда Google Arts & Culture принесла музей прямо додому. Хочете віртуально відвідати кращі культурні заклади світу? Або прогулятися залами Версалю? Або побачити музей Забороненого міста в Пекіні? Або ознайомитися з мистецтвом Індії, переглянувши понад 1000 картин, які виставлено у Національному музеї в Нью-Делі? А любителям друкованого слова минулого року було запропоновано поринути у An Ocean of Books, поетичний експеримент, де письменників представлено на фантастичній мапі як острівці в океані.

  • Google Search
  • An Ocean of Books

На окрему згадку заслуговують технології, які об’єднували людей впродовж 2020 року та допомогли малому бізнесу стати онлайн. Google Food Ordering забезпечує безконтактну доставку до дверей, а сервіс Reserve with Google дозволив понад 600 тисячам підприємців пропонувати свої послуги віртуально. Також команда Google Shopping разом із рядом косметичних брендів створила AR-застосунок, який дозволяє віртуально нанести макіяж, перш ніж купувати косметику.

Команда Nest, зі свого боку, запустила ініціативу, щоб допомогти літнім людям бути на зв’язку із близькими та рідними. В рамках Project Merrill десь 1000 пристроїв Nest Hub Max було роздано в будинках літніх людей. У кожен такий пристрій одразу заносилися контактні дані для відеодзвінків онукам, а взаємодія з Google Assistant була налаштована спеціально для людей, які не дуже добре знаються на технологіях.

Google Shopping

Інструменти для креативників

Коли команда Google називає кращі свої проєкти 2020 року, на перше місце вона природно ставить Google Workspace, який нещодавно отримав нову айдентику. Адже хто зараз має зайвий час, щоб відкривати ще одну вкладку і запускати ще один застосунок?

Tone Transfer від команд Magenta та AIUX (Google Research) призначений для створення неймовірних мелодій. Цей синтезатор доповнює процес написання музики можливостями штучного інтелекту. Він може трансформувати людський голос у соло на трубі або мелодію флейти в цвірінькання пташок. А Soli Sandbox від команди Advanced Technology & Projects є інструментом для створення на Pixel 4 веб-прототипів, що реагують на жести. Нові функції YouTube спрямовані на кращий захист контенту та просте й зрозуміле роз’яснення правил щодо реклами. Premiere Countdowns дозволяють зацікавити читачів у відео, яке ще тільки буде опубліковане. (І варіантів такого зворотного відліку є чимало, на будь-який смак.)

  • Tone Transfer
  • Soli Sandbox

До свого десятиліття Google Fonts отримали новий сайт і можливість варіювати їх за товщиною, нахилом, шириною тощо. А тих, хто охоче послуговуються емодзі, було запрошено на Emoji Kitchen. Завдяки команді Android Expressions тут можна створювати гібридні емодзі, відтворюючи навіть дуже неоднозначні почуття: від закоханого ковбоя до смітника, охопленого полум’ям (символ 2020 року, нічого не скажеш).

  • Google Fonts
  • Emoji Kitchen

Маленькі зрушення у бік великих змін

Пригадуючи 2020 рік, не можна не згадати всі ті заходи, яких було вжито, щоб наблизити великі зміни, що стосуються нас усіх. Бажання підштовхнути користувачів до свідомішої поведінки в цифровому просторі спонукало команду Google до редизайну редактора фотографій у телефонах Pixel. А новий проєкт від Google Arts & Culture зробив кліматологічні дані цікавішими, замінивши складні схеми та графіки про, скажімо, темпи танення льодовиків, цифровим живописом.

  • Фабіан Ефнер показує танення льодовиків
  • Крістіна Таркіні візуалізує наростання кислотності океанів

У розпал пандемії креативні команди у Лондоні та Нью-Йорку створили цілий ряд практичних інструментів. До них належать Sodar, який візуалізує соціальну дистанцію, та Scannable Signs, що генерує QR-коди на всі випадки життя, щоб забирати замовлення, записуватися на прийом, лишати відгуки та давати чайові можна було безконтактно. Команди Google Assistant та Google Health запустили інструмент для самодіагностики симптомів COVID-19, а Google Карти було оновлено, щоб показувати, яких саме заходів безпеки вжито у тому чи іншому закладі.

Продукти Google також стали за цей рік інклюзивнішими. Google Kids Space було запущено понад 1000 унікальних елементів для створення аватарів. Комбінуючи їх, дітлахи тепер можуть доволі точно відтворити свій вигляд – від масок до вітиліго. Застосунок Lookout теж було оновлено. Тепер він дозволяє сканувати цілі сторінки тексту і розпізнає продукти, навіть якщо на пакуванні немає штрих-коду.

  • Lookout
  • Google Kids Space

До кращих проєктів Google 2020 року також належить Safe Folder. Ця розробка призначена для захисту файлів під час роботи на пристроях Android з багатьма користувачами.

Погляд у майбутнє

Дизайнерам та інженерам тепер стало трохи простіше будувати плани на майбутнє завдяки таким інструментам як Earthquake Alert System, яка перетворює кожен телефон Android на мініатюрний сейсмометр, створюючи глобальну мережу для відстеження землетрусів. А ініціатива Google Flood Forecasting завдяки підтримці з боку партнерських організацій суттєво розширила територію, яку вона охоплює.

Джерело

Теги: віддалена роботаінтернеттворчістьтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

10 плагінів для Figma, які рятують SMM-спеціалістів і дизайнерів

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.