Сучасні автомобілі дедалі частіше бувають оснащені технологіями для розпізнавання вуличних знаків. Для безпеки на дорогах це непогано, адже у такий спосіб увага водіїв звертається на обмеження швидкості та інші дозволи і заборони дорожнього руху. Але новий патент Ford пропонує можливість ще й гроші за допомогою такої технології заробляти.
Що це, власне, таке? Як повідомляє патентний офіс США, компанія Ford зареєструвала патент на систему «інтерфейсу білбордів з дисплеями автомобіля». Згідно з патентною заявкою, Ford замислюється над способом трансляції білбордів прямо в машину, а точніше, на дисплей на панелі приладів. Ця технологія передбачає отримання зображення з білборду за допомогою камери і його сегментацію та ідентифікацію процесором бортового комп’ютера автомобіля.
Простіше кажучи, компанія Ford хоче, щоб машини сканували білборди, повз які вони проїжджають, і передавали всю цю рекламу на інформаційно-розважальний екран автомобіля. Так, похмура антиутопія з тотальним моніторингом вже не за горами.
А машина вже не буде місцем, в якому можна втекти від світу. Натомість вона проєктуватиме цей зовнішній світ у ваш затишний салон, щоб витягти з вас ще трохи грошенят.
Навіть Генрі Форд такого не схвалив би.
Антиутопія в стилі Ford
Загалом це нагадує вікна у фільмі «Назад в майбутнє», які можуть транслювати у вітальню мальовничі краєвиди. А можуть і рекламу крутити.
Зазвичай білборди на узбіччі можна легко ігнорувати, навіть якщо їх дизайн лишає бажати кращого. Але чи схоче хто купити машину, яка підноситиме вам до очей рекламу з білбордів, які ви свідомо ігноруєте?
До того ж все це, ймовірно, буде дуже сильно відволікати від дороги. Уявіть, що ви проїжджаєте повз якийсь ресторан фастфуду на узбіччі, і машина вам повідомляє, що на наступному перехресті треба звернути туди-то, щоб отримати якусь страву безкоштовно. На дорозі надто багато водіїв, які самі не знають, чого хочуть, і через усе це будуть до другого пришестя добиратися, куди їхали.
Журнал Motor1 спробував дізнатися плани Ford щодо такої трансляції білбордів в машину, але отримав стандартну відповідь. Мовляв, реєстрація патентів не є ознакою того, що компанія розробляє новий продукт.
Що ж, будемо сподіватися, що Ford просто патентує цю технологію, щоб нею не скористався ніхто інший. Тому що ідея – дійсно жахлива. Навіть гірша, ніж ядерний реактор замість двигуна, над яким та ж таки компанія Ford замислювалася свого часу.