• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Facebook проводить масштабну симуляцію поведінки користувачів-зловмисників

24 Липня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Інженери Facebook розробили новий метод, який дозволить їм вчасно виявляти небезпечну поведінку користувачів та запобігати їй. Зараз ця соцмережа за допомогою штучного інтелекту проводить масштабну симуляцію поведінки користувачів-зловмисників, які вдаються до шахрайства, поширюють спам, торгують наркотиками та зброєю тощо.

В ході цього тесту штучний інтелект генерує у паралельній версії Facebook ботів-зловмисників, а дослідники вивчають їх поведінку, перевіряють, чи є ефективними проти них ті або інші алгоритми Facebook, і з’ясовують, як саме їх можна зупинити.

Ця симуляція називається WW (вимовляється як «даб-даб»), оскільки вона є спрощеною версією WWW, World Wide Web. Вона базується на справжньому коді Facebook. І нещодавно, під час круглого столу, провідний інженер проєкту Марк Гарман (Mark Harman) докладніше розповів про цю симуляцію.

Автоматизованих ботів-шкідників навчають поводитися як люди, застосовуючи для цього чималу добірку поведінкових моделей, зібрану мережею Facebook на основі спостережень за своїми двома мільярдами користувачів.

В реальному житті шахраї часто починають з того, що прочісують групи користувачів у пошуках потенційної жертви. Щоб змоделювати таку поведінку в WW, інженери Facebook створили також групу «безвинних» ботів, які стали мішенями для «поганих» ботів. Після чого інженери заходилися тестувати численні стратегії боротьби з ботами-зловмисниками, вводячи різноманітні обмеження (наприклад обмеження кількості особистих повідомлень та постів на хвилину), щоб побачити, як це вплине на поведінку ботів.

Facebook стверджує, що ця нова система може вмістити тисячі та навіть мільйони ботів. І оскільки вона працює на тому самому коді, з яким мають справу користувачі-люди, дії ботів точно відтворюють все, що можливе на оригінальній платформі.

Втім, Гарман наголосив, що, попри використання реальної інфраструктури, боти, які здійснюють симуляцію поведінки користувачів-зловмисників, жодним чином не здатні взаємодіяти з користувачами-людьми.

Facebook проводить масштабну симуляцію поведінки користувачів-зловмисників

Точна імітація

Варто зазначити, що ця симуляція не є візуальною копією Facebook, оскільки WW записує всі взаємодії виключно у вигляді числових даних. Це як відмінність між переглядом футбольного матчу (справжній Facebook) та читанням його статистики (WW).

«Наразі ми зосередили зусилля на тому, щоб навчити ботів імітувати ті явища, про які ми знаємо, що вони відбуваються на платформі. Але в теорії та на практиці боти виявилися здатні робити таке, з чим ми раніше навіть не стикалися, – розповів Гарман. – Насправді, це нам теж буде корисним, оскільки наша кінцева мета – навчитися діяти на випередження, замість того, щоб лише реагувати на те, що вже сталося».

Зараз група Гармана проводить тести, щоб визначити, чи достатньо точно ця симуляція імітує реальну поведінку користувачів, щоб на її основі можна було вносити зміни у справжній Facebook. Марк Гарман вважає, що перші модифікації коду Facebook на основі результатів симуляції можна очікувати вже цього року.

Джерело

Докладніше про динаміку української аудиторії Facebook та Instagram можна дізнатися з цієї інфографіки.

Теги: интернеткибербезопасностьсоціальні мережітехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.