Цей досвід дозволяє покупцям пересуватися по житловому простору, наповненому творчими товарами. Покупці Etsy тепер можуть побачити, як деякі з найпопулярніших продуктів на ринку виглядають у стильному житловому приміщенні, перш ніж зробити покупку.
Etsy House
Торговельний центр ручної роботи представив реалістичний віртуального будинку, прикрашений творами мистецтва, меблями та іншими предметами зі списків Etsy. Глядачі можуть рухатися фотореалістичних 360-градусним зображенням зі свого телефону або комп’ютера та вибирати виділені товари, коли вони уважніше придивляться або додають їх у кошик.
12-ти кімнатний комплекс під назвою Etsy House був створений у партнерстві з творчою студією візуалізації The Boundary. Команда Etsy ретельно обирала товари, представлені у віртуальному світі, щоб відповідати дизайну інтер’єру, а також включила кількох переможців премії Etsy Design Awards.
Досвід також включає рекламне партнерство з Samsung, щоб продемонструвати смарттелевізори компанії Serif, що розкидані по всьому віртуальному дому, і ведуть глядачів на вебсайт Samsung у разі їх вибору.
Минулого літа Etsy запустили інструмент доповненої реальності (AR), який дозволив покупцям накладати фотографії та роздруківки на свої стіни, щоб зрозуміти, як предмети мистецтва впишуться у їхніх будинках.
AR та віртуальні тенденції
Такі інструменти, як AR та інші демонстрації віртуальних продуктів, стали більш популярними для роздрібних брендів, оскільки пандемія змусила споживачів насторожитися щодо ходіння в магазини. Технологія, що лежить в основі таких інструментів, також стала легшою у використанні завдяки новим пакетам для розробників та соціальним функціям.
Тим часом на початку цього року Ikea випустила мініатюрну квест-кімнату з додатковою реальністю, яка ставить перед користувачам задачу організувати безлад у деяких фірмових продуктах цього гіганта меблів. Такі компанії, як Ralph Lauren та Levi’s, також створили віртуальні вітрини, які дозволяють покупцям віддалено рухатися по дисплеях своїх продуктів.
Оскільки тенденції в AR та віртуальному досвіді прискорюються, очікуйте, що бренди ставатимуть все більш творчими у тому, як вони презентують та демонструють свої продукти в Інтернеті.
Читайте також:
Найнепомітніший білборд Великобританії ілюструє недоліки пошукової реклами
З’явився AR-додаток фестивалю «Червона рута»