Ford випустив емодзі-куртку для велосипедистів

Навіщо велосипедистові емодзі-куртка?

Автомобілебудівна компанія Ford вирішила зробити дороги безпечнішими для велосипедистів. Для цього вона створила спеціальну емодзі-куртку з LED-дисплеєм на спині.

Промчати на велосипеді містом – захопливе відчуття. Але часом це може бути доволі небезпечно. В тому ж таки 2018 році в США 850 велосипедистів загинули від зіткнення з машинами. Порівняно з 2017 роком, ця цифра зросла на 6,3%. В Європі також через необережність водіїв на дорогах щороку гине близько 2000 велосипедистів. І хоча велосипедисти й намагаються зробити так, щоб водії могли побачити їх здалека, для чого вони надягають речі зі світловідбивачами та підсвіткою, цього постійно виявляється замало.

Тут і виходять на сцену автомобілебудівники Ford зі своїм новаторським рішенням: емодзі-куртка! Вона є частиною їх кампанії «Дорога для всіх» (Share the Road). Щоб убезпечити велосипедистів, європейська гілка Ford розробила експериментальну куртку. На спині в неї розміщений дисплей, який може висвічувати різноманітні емодзі, щоб передати настрій велосипедиста. Якщо емодзі посміхається – то й велосипедистові добре. А от якщо ні…

Також на дисплей емодзі-куртки можна виводити стрілочки, щоб показати намір повернути, або знак небезпеки, який означає, що у велосипеда колесо спустило.

Ідея не така вже й божевільна

Стівен Армстронг (Steven Armstrong), президент Ford по регіону EMEA, зазначив: «Я й сам досить часто подорожую, як на чотириколісному, так і на двоколісному транспорті. І мені довелося відчути на собі чимало неприємних (і небезпечних!) ситуацій, з якими в наш час на дорогах стикаються водії та велосипедисти. Безпечна інтеграція різних видів транспорту вкрай важлива для того, щоб зробити наші міста безпечними».

А професор Ніл Кон (Neil Cohn), лінгвіст, пояснив це так: «Емодзі стали фундаментальною частиною того, як ми послуговуємося мовою. Вони можуть передавати справжній вираз обличчя, гумор чи сарказм. Але в будь-якому разі вони стали невіддільними від нашого спілкування, особливо коли нам треба швидко виразити свою думку. Емодзі-куртка від Ford не лише дозволяє велосипедистам швидко висловитися, але й встановлює дуже важливий емоційний контакт між ними та іншими учасниками дорожнього руху».

Втім, щоб створити емодзі-куртку, компанія Ford залучила не самих лише лінгвістів, а й індустріальних дизайнерів з креативної фірми Designworks і самих велосипедистів.

На жаль, ця куртка поки що являє собою лише доказ концепції. Наразі невідомо, чи випустить Ford її у продаж.

Ідея без сумніву цікава. А от якби емодзі-куртку можна було запрограмувати показувати середній палець, їй би взагалі ціни не було!

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Американські інженери показали прототип крижаного робота IceBot

Американські інженери Девін Керрол (Devin Carrol) і Марк Йім (Mark Yim) з Пенсільванського університету створили прототип двоколісного робота IceBot. Усі ...

Бренд Oakley представляє маску для обличчя, яка запобігає запотіванню окулярів

Бренд Oakley, відомий своїми стильними окулярами, представив високотехнологічну захисну маску для обличчя, яка ідеально підходить для тих, хто носить окуляри. ...

Ритейл та ескапізм: як мода і дизайн опановують віртуальний простір

Цифрова мода та віртуальний простір стають дедалі дивнішими, апелюючи до уяви та розмиваючи ті межі, у яких досі існував ритейл.

Виртуальный город: преимущества, опасности, примеры

Прошлый год оставил больше вопросов, чем ответов. 2020-й дал понять, как много человечество может вынести на своих плечах и, вместе с тем, насколько ...

Новорічна реклама без оленів від Bolt: кампанія з України здобула два золота Effie Awards Europe 2021

Новорічна реклама Bolt здобула два золота однієї з найавторитетніших європейських щорічних премій в галузі маркетингових комунікацій ― Effie Awards Europe ...

Плюшеве зайченя привертає увагу до хвороби, яку складно діагностувати

Плюшеве зайченя Барбару створюють на чарівній фабриці, але коли вона оживає, контроль якості швидко пожбурює її у сміття...