Ford випустив емодзі-куртку для велосипедистів

Навіщо велосипедистові емодзі-куртка?

Автомобілебудівна компанія Ford вирішила зробити дороги безпечнішими для велосипедистів. Для цього вона створила спеціальну емодзі-куртку з LED-дисплеєм на спині.

Промчати на велосипеді містом – захопливе відчуття. Але часом це може бути доволі небезпечно. В тому ж таки 2018 році в США 850 велосипедистів загинули від зіткнення з машинами. Порівняно з 2017 роком, ця цифра зросла на 6,3%. В Європі також через необережність водіїв на дорогах щороку гине близько 2000 велосипедистів. І хоча велосипедисти й намагаються зробити так, щоб водії могли побачити їх здалека, для чого вони надягають речі зі світловідбивачами та підсвіткою, цього постійно виявляється замало.

Тут і виходять на сцену автомобілебудівники Ford зі своїм новаторським рішенням: емодзі-куртка! Вона є частиною їх кампанії «Дорога для всіх» (Share the Road). Щоб убезпечити велосипедистів, європейська гілка Ford розробила експериментальну куртку. На спині в неї розміщений дисплей, який може висвічувати різноманітні емодзі, щоб передати настрій велосипедиста. Якщо емодзі посміхається – то й велосипедистові добре. А от якщо ні…

Також на дисплей емодзі-куртки можна виводити стрілочки, щоб показати намір повернути, або знак небезпеки, який означає, що у велосипеда колесо спустило.

Ідея не така вже й божевільна

Стівен Армстронг (Steven Armstrong), президент Ford по регіону EMEA, зазначив: «Я й сам досить часто подорожую, як на чотириколісному, так і на двоколісному транспорті. І мені довелося відчути на собі чимало неприємних (і небезпечних!) ситуацій, з якими в наш час на дорогах стикаються водії та велосипедисти. Безпечна інтеграція різних видів транспорту вкрай важлива для того, щоб зробити наші міста безпечними».

А професор Ніл Кон (Neil Cohn), лінгвіст, пояснив це так: «Емодзі стали фундаментальною частиною того, як ми послуговуємося мовою. Вони можуть передавати справжній вираз обличчя, гумор чи сарказм. Але в будь-якому разі вони стали невіддільними від нашого спілкування, особливо коли нам треба швидко виразити свою думку. Емодзі-куртка від Ford не лише дозволяє велосипедистам швидко висловитися, але й встановлює дуже важливий емоційний контакт між ними та іншими учасниками дорожнього руху».

Втім, щоб створити емодзі-куртку, компанія Ford залучила не самих лише лінгвістів, а й індустріальних дизайнерів з креативної фірми Designworks і самих велосипедистів.

На жаль, ця куртка поки що являє собою лише доказ концепції. Наразі невідомо, чи випустить Ford її у продаж.

Ідея без сумніву цікава. А от якби емодзі-куртку можна було запрограмувати показувати середній палець, їй би взагалі ціни не було!

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Конкурс мікрофотографії Nikon 2020 оголосив переможців

В ході конкурсу Nikon Small World 2020 було обрано 20 фотографій, які доводять, що пошук науковцями відповідей йде поруч зі здатністю цінувати красу.

Картонний вболівальник вирушає на пошуки пива у новій рекламі Bud Light

В цьому кумедному відео картонний вболівальник «Нью-Йорк Джаєнтс» раптом оживає і вирушає у епічний квест. Заради пива, звісно.