Ford випустив емодзі-куртку для велосипедистів

Навіщо велосипедистові емодзі-куртка?

Автомобілебудівна компанія Ford вирішила зробити дороги безпечнішими для велосипедистів. Для цього вона створила спеціальну емодзі-куртку з LED-дисплеєм на спині.

Промчати на велосипеді містом – захопливе відчуття. Але часом це може бути доволі небезпечно. В тому ж таки 2018 році в США 850 велосипедистів загинули від зіткнення з машинами. Порівняно з 2017 роком, ця цифра зросла на 6,3%. В Європі також через необережність водіїв на дорогах щороку гине близько 2000 велосипедистів. І хоча велосипедисти й намагаються зробити так, щоб водії могли побачити їх здалека, для чого вони надягають речі зі світловідбивачами та підсвіткою, цього постійно виявляється замало.

Тут і виходять на сцену автомобілебудівники Ford зі своїм новаторським рішенням: емодзі-куртка! Вона є частиною їх кампанії «Дорога для всіх» (Share the Road). Щоб убезпечити велосипедистів, європейська гілка Ford розробила експериментальну куртку. На спині в неї розміщений дисплей, який може висвічувати різноманітні емодзі, щоб передати настрій велосипедиста. Якщо емодзі посміхається – то й велосипедистові добре. А от якщо ні…

Також на дисплей емодзі-куртки можна виводити стрілочки, щоб показати намір повернути, або знак небезпеки, який означає, що у велосипеда колесо спустило.

Ідея не така вже й божевільна

Стівен Армстронг (Steven Armstrong), президент Ford по регіону EMEA, зазначив: «Я й сам досить часто подорожую, як на чотириколісному, так і на двоколісному транспорті. І мені довелося відчути на собі чимало неприємних (і небезпечних!) ситуацій, з якими в наш час на дорогах стикаються водії та велосипедисти. Безпечна інтеграція різних видів транспорту вкрай важлива для того, щоб зробити наші міста безпечними».

А професор Ніл Кон (Neil Cohn), лінгвіст, пояснив це так: «Емодзі стали фундаментальною частиною того, як ми послуговуємося мовою. Вони можуть передавати справжній вираз обличчя, гумор чи сарказм. Але в будь-якому разі вони стали невіддільними від нашого спілкування, особливо коли нам треба швидко виразити свою думку. Емодзі-куртка від Ford не лише дозволяє велосипедистам швидко висловитися, але й встановлює дуже важливий емоційний контакт між ними та іншими учасниками дорожнього руху».

Втім, щоб створити емодзі-куртку, компанія Ford залучила не самих лише лінгвістів, а й індустріальних дизайнерів з креативної фірми Designworks і самих велосипедистів.

На жаль, ця куртка поки що являє собою лише доказ концепції. Наразі невідомо, чи випустить Ford її у продаж.

Ідея без сумніву цікава. А от якби емодзі-куртку можна було запрограмувати показувати середній палець, їй би взагалі ціни не було!

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...