• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Coca-Cola, Walmart відкривають святкові магазини AR у Snapchat

26 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Coca-Cola, Walmart відкривають святкові магазини AR у Snapchat
Share on FacebookShare on Twitter

У Чорну п’ятницю (сьогодні) Snapchat запустить шість вражень доповненої реальності (AR). Доступ до ринку Snap Holiday Market можна буде отримати через карусель Lens Carousel і вкладку «Для вас» у Lens Explorer.

Amazon Prime Video, Coca-Cola, Hollister, Under Armour, Verizon і Walmart матимуть окремий віртуальний магазин, де користувачі зможуть переглядати продукти та пропозиції. Крім того, бренди моди та краси, зокрема American Eagle, Fendi, Dior, Kaja Beauty, NYX Cosmetics, Shein та Tory Burch, будуть використовувати торгові AR лінзи.

Останні розробки Snap у сфері віртуальної реальності — це те, що бренди намагаються встановити зв’язок зі споживачами під час критичного сезону святкових покупок. Платформа називає AR найбільш особистим, захоплюючим та ефективним способом взаємодії зі споживачами, а також припускає, що AR означає додаткове охоплення та прискорені результати, сказав у заяві Люк Калліс, віце-президент з рекламних рішень у США.

Snap Holiday Market дозволяє таким великим маркетологам, як Coca-Cola та Walmart, взаємодіяти з базою користувачів платформи, з яких понад 200 мільйонів використовують AR щодня, генеруючи в середньому понад 6 мільярдів AR Lens щодня. Snap Holiday Market і AR shopping Lenses також знаходять споживачів там, де вони знаходяться під час святкового сезону покупок, який все ще відчуває наслідки пандемії, що також прискорило перехід на мобільні та цифрові канали, такі як Snapchat.

Використання AR технологій

Шість брендів використовують імерсивний характер AR, щоб відтворити та покращити традиційний досвід покупок. Доповнена реальність кімнати Coca-Cola зачіпає спогади дитинства про відвідування Санта Клауса в торговому центрі, а Verizon проводить віртуальне полювання за скарбами як частину свого досвіду. Весь досвід дозволяє споживачам робити покупки через Lens, зменшуючи тертя та скорочуючи воронку продажів. Дві третини (67%) усіх продажів електронної комерції цього року будуть здійснюватися з мобільних пристроїв, а 72% користувачів Snapchat планують робити покупки в цю Чорну п’ятницю та Кіберпонеділок відповідно до платформи.

Snap Holiday Market слідує за збільшенням інвестицій в AR від Snap, оскільки він прагне розширити свої пропозиції для маркетологів. У жовтні компанія представила Arcadia, новий підрозділ, який керує незалежною креативною студією для фірмової AR, разом із партнерами по запуску P&G Beauty, Verizon та WWE. Раніше Snap об’єднався з WPP над лабораторією доповненої реальності, зосередженою на поєднанні технології з електронною комерцією.

Джерело


Читайте також:

Verbit залучила $250 млн у серії E, досягнувши оціночної вартості у $2 млрд

Штучний інтелект Nvidia перетворює текст на зображення (і зазіхає на царину стокових фото)

Теги: ARкреативрозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму
Відповідальність

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму

16 Липня, 2025

Для нового покоління Alpha й Z навчання онлайн стало не винятком, а нормою. За даними UNICEF: COVID-19 and School Closures : 67% дітей у країнах із середнім і високим доходом...

Читати даліDetails

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Для тих хто готується до Effie Awards Ukraine 2025 –  Effie Workshop
Інсайти

Для тих хто готується до Effie Awards Ukraine 2025 – Effie Workshop

22 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.