У Чорну п’ятницю (сьогодні) Snapchat запустить шість вражень доповненої реальності (AR). Доступ до ринку Snap Holiday Market можна буде отримати через карусель Lens Carousel і вкладку «Для вас» у Lens Explorer.
Amazon Prime Video, Coca-Cola, Hollister, Under Armour, Verizon і Walmart матимуть окремий віртуальний магазин, де користувачі зможуть переглядати продукти та пропозиції. Крім того, бренди моди та краси, зокрема American Eagle, Fendi, Dior, Kaja Beauty, NYX Cosmetics, Shein та Tory Burch, будуть використовувати торгові AR лінзи.
Останні розробки Snap у сфері віртуальної реальності — це те, що бренди намагаються встановити зв’язок зі споживачами під час критичного сезону святкових покупок. Платформа називає AR найбільш особистим, захоплюючим та ефективним способом взаємодії зі споживачами, а також припускає, що AR означає додаткове охоплення та прискорені результати, сказав у заяві Люк Калліс, віце-президент з рекламних рішень у США.
Snap Holiday Market дозволяє таким великим маркетологам, як Coca-Cola та Walmart, взаємодіяти з базою користувачів платформи, з яких понад 200 мільйонів використовують AR щодня, генеруючи в середньому понад 6 мільярдів AR Lens щодня. Snap Holiday Market і AR shopping Lenses також знаходять споживачів там, де вони знаходяться під час святкового сезону покупок, який все ще відчуває наслідки пандемії, що також прискорило перехід на мобільні та цифрові канали, такі як Snapchat.
Використання AR технологій
Шість брендів використовують імерсивний характер AR, щоб відтворити та покращити традиційний досвід покупок. Доповнена реальність кімнати Coca-Cola зачіпає спогади дитинства про відвідування Санта Клауса в торговому центрі, а Verizon проводить віртуальне полювання за скарбами як частину свого досвіду. Весь досвід дозволяє споживачам робити покупки через Lens, зменшуючи тертя та скорочуючи воронку продажів. Дві третини (67%) усіх продажів електронної комерції цього року будуть здійснюватися з мобільних пристроїв, а 72% користувачів Snapchat планують робити покупки в цю Чорну п’ятницю та Кіберпонеділок відповідно до платформи.
Snap Holiday Market слідує за збільшенням інвестицій в AR від Snap, оскільки він прагне розширити свої пропозиції для маркетологів. У жовтні компанія представила Arcadia, новий підрозділ, який керує незалежною креативною студією для фірмової AR, разом із партнерами по запуску P&G Beauty, Verizon та WWE. Раніше Snap об’єднався з WPP над лабораторією доповненої реальності, зосередженою на поєднанні технології з електронною комерцією.
Читайте також:
Verbit залучила $250 млн у серії E, досягнувши оціночної вартості у $2 млрд
Штучний інтелект Nvidia перетворює текст на зображення (і зазіхає на царину стокових фото)