• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Бот-кухар Kroger розповість, що можна зготувати з того, що є в домі

14 Жовтня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Мережа супермаркетів Kroger нещодавно запропонувала публіці штучний інтелект з комп’ютерним зором. Такий бот-кухар Kroger має розповідати людям, яке застосування можна знайти для тих продуктів, що лишилися в них на полицях холодильника.

З ботом-кухарем, якого так і назвали Chefbot, можна зв’язатися через створений агенцією 360i акаунт в Twitter. Якщо надіслати йому фото продуктів (бажано не більше трьох на одній фотографії), він спробує розпізнати їх та знайти у своїй бібліотеці рецептів щось, що з цього можна зготувати. Його розробники (технологічні компанії Coffee Labs і Clarifai) стверджують, що бот-кухар Kroger вміє розпізнавати 2000 інгредієнтів, а його «кулінарна книга» містить приблизно 20000 рецептів.

Він ще тільки вчиться…

Наразі цей онлайн-інструмент є доволі простим, але мережа Kroger планує вдосконалювати його і згодом розвинути у дещо складніше. Зокрема, розробники збираються зробити кожну взаємодію з людьми частиною тих даних, що використовуються для навчання бота. В майбутньому це дозволить йому точніше ідентифікувати харчові продукти на фотографії та за потреби модифікувати відомі йому рецепти.

Менно Клуїн (Menno Kluin), старший креативний директор 360i, зазначає, що Chefbot буде безперервно вчитися та самовдосконалюватися і згодом його буде інтегровано в мобільний додаток Kroger.

Але перш ніж цей день настане, над цим інструментом ще доведеться попрацювати. Наразі він являє собою, скоріше, кумедну розвагу в Twitter. Нинішня версія бота рідко коли точно вгадує всі три інгредієнти на фото. Зазвичай він називає без помилки лише десь один з трьох.

Після кожної такої спроби бот-кухар Kroger просить користувача підтвердити названі ним інгредієнти або виправити його. У такий спосіб він отримує корисні візуальні дані з їх описом, що стане в пригоді наступним, вдосконаленим, версіям бота.

Чим він корисний

Мережа Kroger позиціонує цей проєкт як спосіб посприяти раціональному споживанню харчових продуктів. Він є частиною соціальної кампанії Kroger, спрямованої на підтримку сталого розвитку та боротьбу з голодом.

За словами Клуїна: «Оскільки мережа Kroger виступає проти нераціонального витрачання харчових продуктів, такий онлайн-інструмент добре узгоджується з її місією. Водночас бот-кухар Kroger є корисним для людей, які зараз досить багато часу проводять вдома, регулярно готують і бажають якомога повніше використати все те, що вони вже купили».

Інші компанії зараз також експериментують з тим, наскільки корисними на кухні можуть бути штучний інтелект та комп’ютерний зір. Зокрема, дослідницька лабораторія Facebook та ряд інших компаній підійшли до питання з протилежного боку і створили інструмент, який, проаналізувавши фото страви, називає інгредієнти, потрібні, щоб її зготувати.

Джерело

Теги: культураонлайнтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

Як Лабораторія Онлайн Бізнесу 2024 підтримує підприємців та економіку України. Деталі наймасштабнішої бізнес-події осені

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.