3 березня відбулось урочисте підписання меморандуму про співпрацю Kyiv Smart City School, MOZGI Ideas, «ЕКО-СТОК» та 20 київських шкіл в рамках проєкту Zero Hero.

Мета проєкту — повністю змінити культуру споживання і поводження з відходами. Ініціатива сприятиме вихованню екологічної свідомості школярів, навчить їх правильно сортувати сміття та жити, споживаючи відповідально.

Відтепер освітні осередки Kyiv Smart City School стануть своєрідними Recycle Schools. На першому етапі у 20-ти загальноосвітніх школах Києва буде встановлено баки для роздільного збору сміття та проводитимуться освітні лекції, де учні дізнаються про більше про проблему, як саме переробляється сміття, як правильно його сортувати. З часом, ініціатори проєкту сподіваються розширити його та залучити якомога більше шкіл. Ірина Горова, співвласниця MOZGI GROUP зазначила: «Я сама мама і хотіла б, щоб мої діти росли відповідальними не лише до самих себе, але й до оточуючого світу. Як власниця бізнесу, я підтримую такі ініціативи всередині компанії. Ми також сортуємо сміття в офісі. Популяризуючи цю проблему, розвінчуючи міфи про складність сортування і навчаючи цьому дітей, ми зможемо реально покращити екологічну ситуацію в Україні». 

Команда MOZGI Ideas займалась розробкою комунікаційної стратегії та візуального стилю для проекту. Влад Болсун, креативний директор MOZGI Ideas, пояснив: «Глобально — ця ініціатива не просто про сортування сміття, а про виховання відповідального споживання в суспільстві. Цю думку підтримують всі в нашій команді. Проблема забруднення навколишнього середовища настільки гостра, що сміття стало справжнім монстром, яким можна лякати дітей. Такий собі сучасний бабайка. Саме ця ідея лягла в основу концепції Zero Hero. Ми створили дві команди, героїв та сміттєвих монстрів, помістили їх в мальовані комікси, так звані «меми», де вони заговорили близькою школярам мовою».

В цей день дітям із освітніх філій Kyiv Smart City School також запропонували зіграти в еко-квіз із застосуванням інтерактивних технологій. Понад 100 школярів зі смартфонами в руках змогли висловити своє ставлення до проблем довкілля та запропонувати своє бачення їх вирішення. Учні були вражені результатами гри «Правда чи міф?», у результаті якої дізналися вражаючі факти про екологію у світі та безпосередньо про екологічний стан Києва. Також, усі учасники заходу пройшли інтерактивне опитування «Наскільки ти свідомий мешканець свого міста?», яке показало, що учні активно користуються міськими сервісами, готові впроваджувати зміни та бути активними в процесі розвитку міста. 

*Креативна агенція MOZGI Ideas входить до складу групи компаній MOZGI GROUP http://mozgi.ua

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 скасовано

Фестиваль та нагородження робіт Левами у 2020 році не відбудуться. Про це організатори Фестивалю оголосили на своєму офіційному сайті. Також ...

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Італійський фотограф знімає на вебкамеру

Італійський фотограф робить фотосесії через вебкамеру

Фотограф Алесіо Альбі (Alessio Albi) з міста Перуджа, Італія, знайшов спосіб займатись улюбленою справою під час карантину. Він почав фотографувати ...