Zero Hero. MOZGI Ideas шукають героїв боротьби зі сміттям

3 березня відбулось урочисте підписання меморандуму про співпрацю Kyiv Smart City School, MOZGI Ideas, «ЕКО-СТОК» та 20 київських шкіл в рамках проєкту Zero Hero.

Мета проєкту — повністю змінити культуру споживання і поводження з відходами. Ініціатива сприятиме вихованню екологічної свідомості школярів, навчить їх правильно сортувати сміття та жити, споживаючи відповідально.

Відтепер освітні осередки Kyiv Smart City School стануть своєрідними Recycle Schools. На першому етапі у 20-ти загальноосвітніх школах Києва буде встановлено баки для роздільного збору сміття та проводитимуться освітні лекції, де учні дізнаються про більше про проблему, як саме переробляється сміття, як правильно його сортувати. З часом, ініціатори проєкту сподіваються розширити його та залучити якомога більше шкіл. Ірина Горова, співвласниця MOZGI GROUP зазначила: «Я сама мама і хотіла б, щоб мої діти росли відповідальними не лише до самих себе, але й до оточуючого світу. Як власниця бізнесу, я підтримую такі ініціативи всередині компанії. Ми також сортуємо сміття в офісі. Популяризуючи цю проблему, розвінчуючи міфи про складність сортування і навчаючи цьому дітей, ми зможемо реально покращити екологічну ситуацію в Україні». 

Команда MOZGI Ideas займалась розробкою комунікаційної стратегії та візуального стилю для проекту. Влад Болсун, креативний директор MOZGI Ideas, пояснив: «Глобально — ця ініціатива не просто про сортування сміття, а про виховання відповідального споживання в суспільстві. Цю думку підтримують всі в нашій команді. Проблема забруднення навколишнього середовища настільки гостра, що сміття стало справжнім монстром, яким можна лякати дітей. Такий собі сучасний бабайка. Саме ця ідея лягла в основу концепції Zero Hero. Ми створили дві команди, героїв та сміттєвих монстрів, помістили їх в мальовані комікси, так звані «меми», де вони заговорили близькою школярам мовою».

В цей день дітям із освітніх філій Kyiv Smart City School також запропонували зіграти в еко-квіз із застосуванням інтерактивних технологій. Понад 100 школярів зі смартфонами в руках змогли висловити своє ставлення до проблем довкілля та запропонувати своє бачення їх вирішення. Учні були вражені результатами гри «Правда чи міф?», у результаті якої дізналися вражаючі факти про екологію у світі та безпосередньо про екологічний стан Києва. Також, усі учасники заходу пройшли інтерактивне опитування «Наскільки ти свідомий мешканець свого міста?», яке показало, що учні активно користуються міськими сервісами, готові впроваджувати зміни та бути активними в процесі розвитку міста. 

*Креативна агенція MOZGI Ideas входить до складу групи компаній MOZGI GROUP http://mozgi.ua

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...