• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

«Три на удачу». Гіди зі всієї України підпишуть Маніфест безпечних екскурсій

20 Липня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
«Три на удачу». Гіди зі всієї України підпишуть Маніфест безпечних екскурсій
Share on FacebookShare on Twitter

В Україні стартував проєкт «Три на удачу», покликаний під час пандемії привернути увагу до популярної традиції туристів — терти скульптури на удачу. Кожен охочий гід може долучитися до проєкту і популяризувати правила безпеки під час екскурсій, зокрема дезінфекцію рук після дотику до пам’ятки. Для цього потрібно підписати Маніфест безпечних екскурсій на сайті.

«Три на удачу». Гіди зі всієї України підпишуть Маніфест безпечних екскурсій

Місія

«Люди звикли носити маски, іноді обходитись без рукостискань, але можуть наражатись на небезпеку, коли торкаються пам’ятників на удачу. Дослідження науковців свідчать, що на поверхнях скульптур живуть десятки видів бактерій і вірусів. І коронавірус, що здатен передаватися через руки, може перетворити щасливу прикмету на небезпеку, — говорить організатор проєкту, керівник напрямку гігієни корпорації «Біосфера» Олександр Лавров. — Навіть коли Україна у зеленій зоні, нам не слід забувати прості антивірусні звички, серед яких дезінфікування рук серветками».

Амбасадори

Амбасадорами проєкту «Три на удачу» стали популярні екскурсоводи: менеджер Києва Юлія Бевзенко, засновник одеського екскурсійного агентства Олександр Бабіч, а також знавець Львова Петро Радковець.

«Безпека завжди була в пріоритеті на моїх екскурсіях, і я впевнена, що не тільки на моїх. Якщо ж ні, закликаю всіх гідів України ще раз звернути на це увагу. Навіть коли всі починають забувати про карантин, варто слідкувати за гостями, просити їх одягнути маску на вході до музею або кафе, не скупчуватись, коли вони слухають щось цікаве, — відзначає амбасадорка проєкту «Три на удачу» Юлія Бевзенко. — Дезінфекція рук не менш важлива, бо рукавичками зараз ніхто не користується. Тому гіди, що підписують Маніфест безпечних екскурсій, отримують чималий запас дезінфекційних серветок».

Три безпечно

У рамках проєкту біля пам’ятників Проні Прокопівні та Свириду Голохвастову в Києві, Дюку де Рішельє в Одесі та Усмішці у Львові з’являться Smile-поінти. Там можна буде потерти скульптуру на удачу, продезінфікувати руки та взяти участь у мінівікторині на знання історії пам’ятника.

«Три на удачу». Гіди зі всієї України підпишуть Маніфест безпечних екскурсій

Традиція терти скульптури на удачу виникла понад 2000 років тому. Давньогрецький філософ Демокріт помітив, що золоті руки скульптур у храмах поступово «худнуть» від поцілунків і дотиків парафіян. Тоді вважалося, що доторкнувшись до святині, можна забрати з собою частину її благодаті. З часом традиція ставала більш «професійною». Наприклад, уже багато століть у Нідерландах військові натирають руків’я шпаги д’Артаньяна у Маастрихті. Сьогодні звичай терти скульптуру залежить від міської легенди або особистості, якій присвячений пам’ятник.

«Три на удачу». Гіди зі всієї України підпишуть Маніфест безпечних екскурсій

Smile — один з найбільших в Україні виробників товарів для особистої гігієни, частина корпорації «Біосфера». Smile виробляє паперові хустинки, серветки з натуральними оліями для догляду за шкірою рук, антибактеріальні та дезінфекційні серветки Smile Sterill Bio, що знищують усі відомі віруси.


Читайте також:

Занурити туриста в історію і не дати йому потонути: історія проєкту «Бюро театралізованих екскурсій»

11 метрів пейзажів: пандемічний проєкт, намальований на типовому карантинному «полотні»

Теги: здоров'япандеміятуризм

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.