Американська компанія The North Face буде відмовлятися від використання логотипу для своєї колекції верхнього одягу FUTURELIGHT ™. Причиною став позов у плагіаті від вуличного художника Futura.
Дизайнер та художник Леонард МакГурр під псевдонімом Futura на початку 2021 року звернувся з позовом до Каліфорнійського федерального суду. Він наполягав, що геометричний логотип, наявний на одязі The North Face, є плагіатом його авторської розробки. Автор був невдоволений використанням власного псевдоніма та візуалізації хаотичних кіл, так званого «атомного ескізу», який був використаний у колаборації з іншими брендами (Nike, Uniqlo, LVMH, Comme de Garçon).
Представники бренду висловлюють збентеженість ситуацією та наполягають, що багато разів уточнювали початковий намір логотипу FUTURELIGHT ™ разом із Futura та його законними представниками.
«Ми працювали над пошуком дружніх рішень для розв’язання цього питання за межами суду. На жаль, ці розмови не виявилися успішними, але ми все ще сподіваємось, що зможемо досягти місця взаєморозуміння та згоди», — додають вони.
МакГурр вимагав компенсації та скасовування реєстрації логотипу The North Face. Після двох років судових процесів конфлікт усе ж отримав свою розв’язку.
«Хоча компанія впевнена, що в цій справі не було порушень, ми прагнемо підтримувати творчих митців та їхні громади. На знак цього зобов’язання та щирого жесту доброї волі ми почнемо поступово відмовлятися та припиняти використання кругового дизайну логотипу FUTURELIGHT ™ з глибокої поваги до Futura та його роботи», — заявили The North Face на офіційній сторінці.
Читайте також: Звільнити жінку від стереотипів: у Києві з’явився артоб’єкт Nova