• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

The North Face змінить логотип через позов вуличного художника

19 Липня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
The North Face змінить логотип через позов вуличного художника
Share on FacebookShare on Twitter

Американська компанія The North Face буде відмовлятися від використання логотипу для своєї колекції верхнього одягу FUTURELIGHT ™. Причиною став позов у плагіаті від вуличного художника Futura.

Дизайнер та художник Леонард МакГурр під псевдонімом Futura на початку 2021 року звернувся з позовом до Каліфорнійського федерального суду. Він наполягав, що геометричний логотип, наявний на одязі The North Face, є плагіатом його авторської розробки. Автор був невдоволений використанням власного псевдоніма та візуалізації хаотичних кіл, так званого «атомного ескізу», який був використаний у колаборації з іншими брендами (Nike, Uniqlo, LVMH, Comme de Garçon).

The North Face змінить логотип через позов вуличного художника
https://www.instagram.com/p/COA0Fr-MOHv/

Представники бренду висловлюють збентеженість ситуацією та наполягають, що багато разів уточнювали початковий намір логотипу FUTURELIGHT ™ разом із Futura та його законними представниками.

«Ми працювали над пошуком дружніх рішень для розв’язання цього питання за межами суду. На жаль, ці розмови не виявилися успішними, але ми все ще сподіваємось, що зможемо досягти місця взаєморозуміння та згоди», — додають вони.

МакГурр вимагав компенсації та скасовування реєстрації логотипу The North Face. Після двох років судових процесів конфлікт усе ж отримав свою розв’язку.

«Хоча компанія впевнена, що в цій справі не було порушень, ми прагнемо підтримувати творчих митців та їхні громади. На знак цього зобов’язання та щирого жесту доброї волі ми почнемо поступово відмовлятися та припиняти використання кругового дизайну логотипу FUTURELIGHT ™ з глибокої поваги до Futura та його роботи», — заявили The North Face на офіційній сторінці.

Джерело


Читайте також: Звільнити жінку від стереотипів: у Києві з’явився артоб’єкт Nova

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

31 травня на території Львівського національного університету імені  Івана Франка відбудеться OL Science & Tech Fest 2025 — всеукраїнський науково-технологічний фестиваль, що вже вшосте відбудеться у Львові. Подія повністю безоплатна,...

Читати даліDetails

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.