• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

Стоп фейк: 5 порад для боротьби з дезінформацією

6 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Стоп фейк: 5 порад для боротьби з дезінформацією
Share on FacebookShare on Twitter

Стеван Ранджелович, директор із питань безпеки бренду та цифрових ризиків, EMEA, GroupM, пропонує 5 практичних порад керівникам медіа-агентств, які прагнуть вберегти своїх клієнтів від ​​дезінформації.

Останні глобальні та політичні події ускладнили довіру всьому, що ми читаємо в інтернеті, що призвело до погіршення репутації, а в деяких випадках (наприклад, різної терапії Covid-19) навіть до смерті. Значна частина цих негативних наслідків сталася через дезінформацію — пред’явлення хибних або оманливих тверджень, які можуть завдати шкоди, як визначено Advertiser Protection Bureau (Бюро захисту рекламодавців).

Дезінформація має багато облич. Академік Клер Уордл виділила сім різних типів: від фейкових сайтів, що видають себе за відомі — до наповнення медіаресурсів маніпулятивними фото- чи відеоматеріалами.
Подібно до законних видавців, власники ЗМІ, які використовують дезінформацію, фінансуватимуться коштом реклами, а це означає, що ми можемо відігравати ключову роль у боротьбі з ними.

Ось п’ять порад, завдяки яким галузь може роззброїти фейки та забезпечити позитивні зміни в партнерстві з якісною журналістикою.

Фонд надійних медіа ресурсів

Найкращий спосіб боротьби з дезінформацією — це фінансування та просування надійних новин. У контексті боротьби з фейками можна хибно вважати, що виключення доменів або програм, які розповсюджують помилкові дані — це вихід. Утім, не варто забувати, що в еру інтернету такі домени створюються швидко. Замість цього варто зосередити увагу на створення власного списку джерел, яким можна довіряти. Регулярно переглядайте його, щоби переконатися, що кожне видання або ЗМІ є максимально ефективні у вашому медіа-міксі. Дослідження Newsworks, маркетингового органу національних газет Великобританії, виявили, що 70 % споживачів вважають, що світ без газет зашкодить демократії.

Компанії та бренди також мають звертати увагу на надійність медіапартнерів, із якими вони співпрацюють. Таке відповідальне ставлення до протидії фейкам допоможе збільшити ймовірність повернення прибутку на 58 % в результаті позитивної асоціації.

Заохочуйте (медіа) різноманітність

Включення виходить за рамки лише списків. Індустрія також повинна думати про різноманітність.
Пандемія показала, наскільки фатальними можуть стати наслідки недоведеної терапії, нетестованих ліків і т.д. У деяких випадках це призвело до масового блокування доменів, що представляють неперевірену продукцію. Однак, ми повинні бути обачними.
Коли домен активно надає дезінформацію, звичайно, необхідно застосовувати обмеження, утім обговорення хибних терапій у медіа навпаки є необхідними для інформування населення. Узагальнений підхід зашкодить цілям різноманітності брендів.

Промислове та державне співробітництво

Дезінформація схожа на химеру, і вимагає багатогранного підходу за участю всіх сторін: уряду, рекламодавців, агентств, технологічних компаній, соціальних платформ, навчальних закладів та багатьох інших. Ніхто не може перемогти монстра поодинці.

Advertiser Protection Bureau (APB) визначило п’ять важливих кроків:

  • послідовно визначати дезінформацію;
  • виявляти, контролювати та керувати швидкістю розповсюдження потенційної дезінформації всередині та між платформами та системами купівлі реклами;
  • значно збільшити обсяг, швидкість та якість перевірки фактів для підтримки виявлення дезінформації, особливо у високошвидкісному контенті;
  • підвищити цілісність процесу перевірки фактів та його наслідків за допомогою заходів, включаючи глибоке залучення третіх сторін;
  • створити основу для засобів масової інформації та підходів для управління близькістю до дезінформації.

Робота продовжується через Глобальний альянс для відповідальних медіа (GARM), де соціальні платформи, зокрема, спілкуються з рекламодавцями та агентствами, щоби поділитися своєю практикою, зробивши їх більш прозорими та підзвітними.

Політика «знай свого клієнта»

Власники ЗМІ можуть сприймати рекламу, як основне джерело дезінформації. Тому правило «знай свого клієнта» має застосовуватися й до рекламодавців. Хоча такі зусилля не завжди запобігатимуть рекламуванню дезінформації, основна перевірка рекламодавців зменшить шанси обійти платформи перевірки.

Медіаграмотність

Навчання людей різного віку, особливо дітей, навичкам критичного мислення щодо споживання новин має вагоме значення. Дезінформація — не нове явище, але поява інтернету значно полегшило розповсюдження фейків. Уряд націлений на боротьбу фейковим вмістом новин та реклами за допомогою законопроєкту про безпеку в інтернеті, і рекламна індустрія має стати лідером у боротьбі з ним.

Джерело


Читайте також:

У Києві відкрився міжнародний Центр креативних технологій TUMO Kyiv

Зелений Żubr у національному парку Польщі, або як боротися зі зміною клімату

Теги: медіановинифейк

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.