• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

«Рабом може стати будь-хто. Навіть ти». Соціальна кампанія з протидії торгівлі людьми

20 Січня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
«Рабом може стати будь-хто. Навіть ти». Соціальна кампанія з протидії торгівлі людьми
Share on FacebookShare on Twitter

2 грудня, у Всесвітній день боротьби за скасування рабства, за ініціативи Міжнародної організації з міграції (МОМ), стартувала національна кампанія з протидії торгівлі людьми. До її розроблення й реалізації долучилися комунікаційна агенція Ogilvy Ukraine, національне медійне агентство IQ Media та продакшн-студія BRIX.

За оцінками МОМ, починаючи з 1991 року, від торгівлі людьми постраждали понад 260 000 українців. З них майже 50 000 зазнали експлуатації протягом останніх трьох років. Торгівля людьми — це сучасне рабство, що поширене значно більше, ніж може здаватися.

Хто сказав, що це не про тебе?

Креативну концепцію кампанії розробила команда Ogilvy. Вони запропонували вибудувати комунікацію на помилках, яких припускаються при працевлаштуванні до неперевірених роботодавців. Адже й досі існують міфи про работоргівлю, через які кожен думає: «Це не про мене». Наприклад, що в рабство продають лише молодих дівчат, що експлуатація може бути тільки сексуальною, що в такі ситуації потрапляють виключно малоосвічені люди тощо. Ці поширені упередження заважають розгледіти загрозу й замислитися про свою безпеку.

Кампанія з протидії торгівлі людьми складається з відеоролику, що містить приклади негативного досвіду постраждалих і водночас ламає стереотипи про работоргівлю, транслюючи ключовий меседж усієї кампанії: «Не існує єдиного портрета — постраждалим може стати будь-хто. Навіть ти». Так, за допомогою різних облич і голосів, розповідаються історії, які, насправді, про одне — торгівлю людьми. 

Окрім того, з допомогою продакшн-студії BRIX було реалізовано серію навчальних відео. Кожне повідомляє про реальну історію постраждалого та містить правила безпеки при працевлаштуванні, а також  контакти для отримання консультацій і допомоги.

До того ж для кращого усвідомлення проблеми та її масштабів було створено зручну й інформативну веб-сторінку, де можна ознайомитися зі статистичними даними, вивчити довідку про види експлуатації та навіть взяти участь у навчальному квесті тощо.

За розробку медіастратегії та організаційну координацію кампанії відповідало агентство IQ Media.

Мотивуємо бути обачними

«Долучитися до проєкту з подібною проблематикою — це неабияка відповідальність перед суспільством. Адже наше головне завдання полягає в тому, щоб мотивувати аудиторію бути обачними й дізнатися більше про безпеку працевлаштування, оскільки вік, стать, походження, рівень освіти та досвіду не мають значення, коли мова йде про сучасне рабство», — стверджує Ірина Дудка, керівна партнерка IQ-Group.

Так, у ході кампанії команді вдалося успішно гармонізувати декілька стратегічних рішень. Зокрема, забезпечити широке охоплення на телебаченні, а за допомогою digital-інструментарію знайти тих, хто був у пошуку роботи в Україні чи за кордоном і міг повторити помилки попередніх постраждалих. І, мабуть, найважливіше досягнення кампанії в тому, що саме завдяки чітким діям з планування й налаштування повідомлень проєкту в регіональних потягах і на вокзалах, важливий застережливий сигнал лунає для тих, хто вже в дорозі на заробітки.

«Рабом може стати будь-хто. Навіть ти». Соціальна кампанія з протидії торгівлі людьми
«Рабом може стати будь-хто. Навіть ти». Соціальна кампанія з протидії торгівлі людьми

А ми нагадуємо, що до міжнародного Дня прав людини Platfor.ma спільно з Amnesty International відкрили Музей справедливості.

Теги: відеосоціальна рекламасуспільство та держава

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

29–30 квітня у Києві відбувся 18-й Український маркетинг-форум — щорічна подія у галузі маркетингу та комунікацій. Цьогоріч захід пройшов під гаслом «Сенсотворці: шукай своє», відкриваючи дискусію про нову роль бізнесу...

Читати даліDetails

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.