Краудсейвінг Землі / Краудсейвінг Екоденник

ecoleo2020.com – це некомерційна екологічна ініціатива креативної агенції Leo Burnett Ukraine, приурочена до святкування 25-річчя на ринку України. Вона об’єднує 52 ековиклики за принципом краудсейвінгу: показує на реальних числах, як елементарні дії окремих людей можуть мати відчутний загальний вплив.

Чого це вона сумує?

– Тут є з чого обрати.

Її жахливо підстригли,

потім у неї піднялася температура,

їй принесли води, але хтось їй у воду сміття підкинув.

– То що, їй вже не допомогти? 

–Землі? Ну, ми надміру довго рубали, нагрівали, смітили та ігнорували.

Ми або беремося до справи і рятуємо її,

або тонемо під тоннами сміття до середини століття.

В Україні є купа екологічно і соціально свідомих людей, а обговорення відповідних тем ведуться досить активно. Проте дуже не вистачає реальних дій, що скерували б країну до більш сталого розвитку на державному та місцевому рівнях. У країнах, де сміттєве питання вирішується найбільш ефективно, на полігони твердих побутових відходів (ТПВ) потрапляє менше 5%. В Україні ж на смітники потрапляє понад 93%. З 1 січня 2018 року закон «Про відходи» забороняє залишати на полігонах ТПВ, що не підлягають переробці. Водночас за офіційною статистикою в Україні щороку утворюється 26 тисяч стихійних звалищ. Екологічний спосіб життя пов’язаний зі змінами. А люди дуже бояться змінювати той зручний спосіб життя, до якого звикли. Як догодити і природі, і людям?

ecoleo2020.com – один ресурс, 52 ековиклики, безліч нагод відповідальніше ставитися до свого сміття. По суті, команда Leo Burnett Ukraine створила велику базу максимально простих лайфхаків і розрахувала їхній потенційний вплив. Невеликі, здавалося б, дії окремих учасників перетворюються на відчутний загальний результат. Наприклад, виклик №41 закликає клеїти цінники одразу на овочі й фрукти без пакетів. Протягом тижня людина може заощадити у цей спосіб 35 г поліетилену, а 100 таких людей – цілих 3,5 кг. Таким чином, кожні 100 учасників можуть зберегти 1 тонну сміття протягом року.

«Філософія HumanKind, якою керується Leo Burnett Ukraine, робить фокус на позитивних поведінкових змінах і користі, що вони приносять людині. Тому, святкуючи 25 років на ринку, агенція запропонувала краудсейвінг-ініціативу, що може мати значний вплив на вирішення проблеми і мінімальний – на спосіб життя її учасників. Виклики також знайшли собі домівку на сторінках нашого традиційного щоденника, який щороку отримують наші клієнти, колеги, партнери та інші друзі. Щоб менше забруднювати довкілля не треба відмовлятися від благ сучасного світу. Лише раціональніше ними користуватися. Ви з нами? Долучайтеся», – прокоментував ініціативу креативний директор Leo Burnett Ukraine Анатолій Давидов.

Нагадаємо, агенція Leo Burnett Ukraine входить до складу комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine, що стала найбільш ефективною рекламною групою 2019 року.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.