• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

Як перетворити мрії у каву та небесні ліхтарики: нова новорічна кампанія Jacobs та Havas Engage

25 Грудня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як перетворити мрії у каву та небесні ліхтарики: нова новорічна кампанія Jacobs та Havas Engage
Share on FacebookShare on Twitter

Тижні перед Новим Роком та Різдвом сповнені приємним хвилюванням, теплом зустрічей з рідними та передчуттям великих змін! Центральні площі міста перевтілюються у казкові містечка, а вулиці сяють від святкових гірлянд. Це час, коли люди по всьому світу загадують бажання та щиро вірять, що вони здійсняться! В рамках нової новорічної кампанії Jacobs разом з командою Havas Engage вирішили перетворити мрії у каву, аби згодом вона змогла зігріти тих, хто цього потребує.

Святкова магія Аромоксамиту

Настрій зимових свят та їх атмосфера якнайкраще втілюють цінності Jacobs. Результати онлайн-дослідження, які були проведені минулого року до та після різдвяних BTL-активностей, підтверджують, що бренд найчастіше асоціюють з новорічними гарячими напоями. Проте події 2020 року спровокували низку обмежень у період святкування. Команді Jacobs довелось переглянути традиційні засоби комунікації, відмовитись від офлайн-проявів та знайти рішення як розділити святковий настрій зі своїми споживачами за допомогою віртуальних інструментів. Креативники Havas Engage відшукали те, що об’єднує всіх нас у ці новорічні свята. Це мрії та бажання, які усі ми розписуємо у блокнотах, повторюємо о 00:00 з бенгальським вогником в одній руці та з келихом шампанського в іншій, розказуємо найріднішим, або пишемо на папірці, який потім підпалюємо. 

Як перетворити мрії у каву та небесні ліхтарики: нова новорічна кампанія Jacobs та Havas Engage

Мрії, що перетворюються на каву: новорічна кампанія Jacobs

Попри те, що онлайн-комунікації стали особливо популярними у цей рік, вони все ще програють офлайну у залученості споживачів. Тому головним завданням для команди стала розробка такої механіки активації, яка б максимально привабила та зацікавила аудиторію бренду. 

В результаті Jacobs разом із Havas Engage запустили лендінг, на якому кожен може поділитись своєю мрією, сформувати gif-листівку та надіслати її своїм друзям. Відвідувачі сайту також можуть взяти участь у розіграші кавових призів. Для цього потрібно опублікувати святкову гіфку з хештегом #ДілюсьМагієюJacobs у соціальних мережах, тегнути сторінку Jacobs, а також залучити друзів.  Але і це ще не все. Після того, як мрія буде зареєстрована, відвідувачі сайту можуть просканувати QR-код та побачити знайому зелену чашку Jacobs і як їхні мрії злітають у небо наче ліхтарики.

Кожна мрія, зареєстрована на сайті — це «підвішена» кава для тих, кому вона необхідна. Після завершення акції організатори перерахують кількість бажань у кг кави та передадуть її благодійним організаціям «Фундація Дім Рональда МакДональда» та Starenki. Вже станом на сьогодні більше 10 000 користувачів  поділились своїми мріями 🙂 Та підбивати підсумки організатори кампанії будуть вже у січні. 

До промо новорічної кампанії також долучились відомі українські блогери та лідери думок. Серед них: Нікіта Добринін та Ірина Путивленко. Скоро до Нікіти та Ірини приєднаються Анна Трінчер, Даша Квіткова, Андрій Шабанов та Анатолій Анатоліч. Завдяки своїм світлинам та атмосферним роликам лідери думок закликають долучитись до акції та зробити добру справу. 

«Так, на жаль цього року ми не побачимо різдвяні інсталяції бренду, але найголовніше те, що попри обставини ми продовжуємо мріяти, робити добрі вчинки, ділитись теплом й магією Аромоксамиту у ці свята! Нехай у Новому Році усі ваші мрії здійсняться!», — додає команда бренду.


А для святкового настрою пропонуємо вам переглянути зарубіжні та вітчизняні різдвяні кампанії 2020 року.

Теги: благодійністьонлайнріздвосайтсоціальна відповідальність

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

Підрозділи ТрО давно виконують бойові завдання на рівні з іншими частинами, але нових бійців змушені залучати власними силами. У цій ситуації два колишні рекламники, які служать у 135 окремому батальйоні...

Читати даліDetails

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

Як відвідування офлайн-подій допомагає Силам Оборони: Quests Inc проводить челендж для підтримки армії

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.