Українська фехтувальниця Ольга Харлан стала прототипом для ляльки Barbie

Українська фехтувальниця, олімпійська чемпіонка Ольга Харлан стала прототипом для ляльки Barbie.

Про це поінформували в Національній федерації фехтування України.

Відзначається, що Харлан – перша українка, яка стала прототипом для Barbie.

Лялька-фехтувальниця увійшла до серії Role Models, яку американська компанія Mattel почала випускати два роки тому: до 60-ї річниці існування бренду Barbie і Міжнародного дня жінок.

“Головна мета колекції – звернути увагу суспільства на досягнення успішних у різних сферах жінок та заохотити всіх дівчат світу на реалізацію подібних цілей”, – наголошується в повідомленні.

Згідно з інформацією на сайті Mattel, кожна з ляльок серії Role Models – прототип успішної жінки зі сфери спорту, культури, мистецтва, моделінгу, науки і так далі. Творці колекції хочуть надихнути “якомога більше дівчат”.

“Ми знайомимо дівчат з історіями жінок з усіх прошарків суспільства, щоб показати їм, що вони можуть стати ким завгодно”, – наголошують у Mattel.

Крім Харлан, прототипами для колекції стали художниця Фріда Кало, піонер авіації Амелія Ерхарт, японська тенісистка Наомі Осака та інші.

“Будучи маленькою дівчинкою, я завжди мріяла про свою ляльку Barbie. І вона у мене була, як і у більшості дівчаток. Але я навіть і подумати не могла, що колись сама стану лялькою Barbie! Шалено рада, що змогла мотивувати легендарний бренд для створення цієї красуні”, – написала Ольга Харлан у своєму Instagram.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.