Талантам — роботу, тваринкам — дім. Креативна агенція TWID шукає своїх людей

TWID Creative Studio запускає ініціативу, в рамках якої шукає людей до себе в команду та допомагає знайти дім безпритульним тваринам, якими опікується благодійний фонд Happy Paw.

В агенції вирішили поекспериментувати та зробити рекрутинг окремим інструментом комунікації з аудиторією, який функціонував би на межі креативу та соціальної відповідальності. Команда агенції створила лендінг, в якому зібрала 5 актуальних вакансій та розмістила поруч профайли пухнастиків, які шукають сім’ю. Основним чинником створення такої кампанії було бажання оптимізувати рекламний бюджет, адже витрати, що закладаються на просування часто використовуються недоцільно. Ініціатива передбачає вирішення соціально важливої проблеми шляхом ефективного використання рекламних коштів.

Креативна агенція TWID шукає своїх людей

Алекс Твіста, співзасновник та креативний директор агенції TWID:

«В нас з’явилася потреба відразу у великій кількості нових співробітників і ми зрозуміли, що простіше не шукати їх окремо, а об’єднати все в єдину комунікацію, фактично, запустити рекламну кампанію. Звичайно, просування кампанії потребує відповідного бюджету, тому ми вирішили використати гроші таким чином, щоб максимізувати користь і для третьої сторони. Величезні суми витрачаються на рекламні охоплення і круто, коли суто внутрішня комунікація агенції несе додаткову цінність для інших. В цілому, хотілося б цим прикладом надихнути бренди й агентства частіше додавати подібну складову при взаємодії з аудиторією, оскільки ця історія не тільки про екологічне використання ресурсів, а і про інвестиції в добро, в тому числі. Ми не знаємо, чи можна вважати такий формат новим, але раді просувати цю ідею локально та бути серед компаній,  які розуміють важливість підтримки благодійності».

TWID планує закрити вакансії в межах 4-х тижнів. Після завершення кампанії агенція проведе аналіз ефективності, за результатами якого буде створено план вдосконалення й адаптації інструменту в інші проекти.

Детальніше про вакансії та історію пухнастиків дізнайтеся за посиланням.

Читайте також про те, як інфлюенсери розповіли про відповідальне ставлення до тварин і анонсували гру для дітей від Happy Paw і Purina.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

Такий дезодорант з інклюзивним дизайном має нове пакування з кришечкою, яку можна відкрутити однією рукою, вбудованою ручкою та етикеткою шрифтом ...

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих ...

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...

Сумний мандрил, що грає на гітарі, або Як показати, навіщо людям подорожі

Життя не мусить обмежуватися сірою буденністю. А сумний мандрил, який грає на гітарі, нагадує нам, що це послання – не пусті слова.

Спогади із покинутого міста: MEGOGO запустив документальний аудіосеріал «Прип’ять»

21 квітня на медіасервісі MEGOGO з’явився документальний аудіосеріал «Прип’ять» до 35-ої річниці пам’яті катастрофи на Чорнобильській АЕС. Це шість епізодів ...