Вгадай фільм: до Дня боротьби зі СНІДом Sidaction нагадує, які сцени у фільмах часто «забувають»
Кампанія Unforgettables є своєрідною грою «вгадай фільм» від Sidaction, де сцени використання кондомів було додано до сцен сексу з культових ...
Кампанія Unforgettables є своєрідною грою «вгадай фільм» від Sidaction, де сцени використання кондомів було додано до сцен сексу з культових ...
Минув україно-британський проєкт Digital Art Observatory — дослідницька резиденція, створена у партнерстві платформ V-Art та Electric Artefacts для вивчення колаборацій у світі цифрового мистецтва. ...
Після перельотів у пасажирів завжди на руках залишаються посадкові талони, які їм більше не знадобляться. Раніше їх просто викидали, але KLM Ukraine вирішила подарувати їм нове ...
Всеукраїнська рекламна коаліція традиційно наприкінці року разом з профільними індустріальними асоціаціями та найбільшими гравцями рекламно-комунікаційного ринку проводить дослідження об’ємів ринку поточного року, ...
Перша в Україні digital-інфлюенсерка Астра Стар долучилася до міжнародного благодійного руху #ЩедрийВівторок в Україні. Це день, який надихає мільйони людей робити добрі справи та популяризує ...
Інді-агенція Little Big Engine створює незвичний ролик-детектив для збільшення продажів бренду Kizik hands-free. Рекламні ролики, робоча конячка старої школи в рекламному ...
«Імпульс і контроль» — мозаїчне панно у стилі модернізму, створене Романом Патиком у 1991 році. Воно розташоване на фасаді будівлі у Львові по вулиці Сахарова, 45. Однак мешканці ...
Протягом кількох років світ працює на все більш глобальному ринку. В результаті багато галузей стали більш взаємозалежними та гіперконкурентоспроможними, зокрема роздрібна торгівля, CPG ...
Laisha та агентство Havas Tel Aviv прагнули допомогти більшій кількості ізраїльських жінок дізнатися про послугу, яка існує. Незалежно від того, займаєтеся ...
Вебсайт або додаток як один з основних каналів комунікації бренду, в цілому вже став досить звичайним заняттям щодо розробки та потреб бізнесу. Однак, хорошими ...
За свою відносно коротку історію архітектура американських домівок суттєво змінилася, відображаючи мінливе обличчя США. Але чимало елементів всього цього часу ...
Автомобілебудівник BMW розвиває свою успішну аудіостратегію, продовжуючи створювати фантастичний подкаст-серіал «Гіпнополіс», де слухачі можуть впливати на хід сюжету.
CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.
© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU
© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU