Fiasco Design оновлює позиціонування бренду Moshi
Студія Fiasco Design з Брістоля співпрацює з Moshi, програмою для сну та усвідомленості для дітей, щоб зробити психічне здоров’я чарівним для молодого покоління. ...
Студія Fiasco Design з Брістоля співпрацює з Moshi, програмою для сну та усвідомленості для дітей, щоб зробити психічне здоров’я чарівним для молодого покоління. ...
Команди Creative Management Camp та Культурної Агенції ∀ запустили вебзастосунок «Навзаєм». Платформу розробили для нетворкінгу креативників, пошуку фахівців та обміну знаннями. В «Навзаєм» ...
Реперка Megan Thee Stallion, яка лідирує в хіт-парадах, стане головною героїнею у рекламі Super Bowl для Flamin’ Hot Cheetos і Doritos. Вона приєднується ...
Креативна Практика, онлайн-платформа для освіти та кар’єри в креативних індустріях, запустила другий сезон подкасту «Креативна Практика про креативні практики». Ведучі подкасту — Анатолій ...
Найпопулярнішою соціальною мережею серед українців віком 18-24 роки став TikTok, аудиторія якого у цьому віковому сегменті складає 5,5 мільйонів користувачів. Це майже ...
В рамках програми «ЄС за гендерну рівність: разом проти гендерних стереотипів та гендерно-зумовленого насильства» благодійний фонд «Посмішка ЮА» створив проєкт «ТурбоТато». Про те, як інфлюенсер-маркетинг допоміг в популяризації ...
Наприкінці 2021 року благодійний магазин Ласка разом з креативною агенцією Bickerstaff.356 запустили еко-свідомий проєкт для бізнесів та їхніх команд. Мова йде про ...
Компанія Meta і берлінська художня галерея Alte Nationalgalerie спільно з продакшн-компанією Make Me Pulse розробили VR/XR активацію, яка пропонує ступити ...
Щоб допомогти літнім людям опанувати цифрові технології, агенція Ogilvy Shanghai створила спеціальні QR-коди, які дають доступ до спрощеної версії найпоширеніших ...
Tic Tac випускає обмежену кількість пакувань із позитивними повідомленнями, щоб надихнути споживачів ділитися добротою та спілкуватися з іншими. Нове пакування ...
Samsung співпрацює з креативною агенцією BBH London для просування останніх інновацій у мобільних іграх, свого мобільного процесора Exynos 2200, за допомогою насиченого екшеном ...
Українці у соцмережах найбільш активно обговорюють інциденти, частіше за все використовують слово «здоров’я» та надають перевагу лонгрідам. До таких висновків під час дослідження трендів ...
CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.
© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU
© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU