Мережа гнучких офісних просторів преміум-класу Creative States офіційно оголосила про запуск франшизи. У планах компанії — покрити 13 країн світу і збільшити загальний портфель метрів до 80 тис. м².
Глобальна пандемія COVID-19 цілком змінила ринок офісної нерухомості: попит на гнучкі робочі простори збільшився на 26%. Компанії прагнуть оптимізувати бюджети, в тому числі на ремонт і утримання офісів. Сьогодні для ефективної роботи бізнесу потрібні сервісний підхід, повністю обладнані офіси «під ключ», розвинена інфраструктура і доступ до ком’юніті.
«Франшиза Creative States орієнтована на регіони України, а також інші країни світу. Але моя мета — не експансія будь-якою ціною, а серйозна підтримка наших партнерів і досконально грамотний підхід до всього: франчайзі отримає всі дані про бренд, його цінності, місію компанії, налаштування ключових процесів. В Україні у нас вийшло стати новаторами у сфері комерційної нерухомості, прийшов час ділитися експертизою з партнерами. Ми прагнемо передати не тільки практичний досвід ведення бізнесу, але і весь той заряд енергії, який акумулює в собі кожна локація мережі Creative States», — коментує запуск франшизи Creative States засновник і СЕО проєкту Ілля Кенігштейн.
Інвестиції у запуск однієї локації — від $840 тис., вступний внесок — $100 тис. Проте в компанії розглядають спеціальні умови на перший місяць збору заявок: так при відборі франчайзі персональна знижка на вступний внесок може варіюватися до 50%.Згідно розрахованої фінансової моделі, покупець франшизи щомісяця отримуватиме дивіденди в розмірі $24 тис. Окупність інвестицій — від 3-х років.
«Бізнес-моделі з такими інвестиціями, окупністю і підтримкою зустрічаються вкрай рідко. Щиро заздрю майбутнім партнерам Creative States», — додав співзасновник компанії Франч Роман Кирилович, який відповідає за створення франшизи Creative States.
Сьогодні локації Creative States — 3 у Києві й 1 у Дніпрі — повністю заповнені резидентами. В активній фазі запуск двух нових локацій у столиці. До 2025-го року компанія планує збільшити сумарну кількість локацій як власних, так і франчайзингових, до 32 і розширити географію присутності бренду до 13-ти країн світу. За прогнозами, загальна площа всієї мережі складе не менше 80 тис. м² і буде розрахована на 13 тис. робочих місць.
«Якщо франчайзі буде дотримуватися стандартів Creative States, то буде дуже успішним. Я вважаю, що Creative States — це дуже якісний бізнес», — впевнений співзасновник monobank Олег Гороховський, резидент Creative State of Gulliver.
Сьогодні Creative States— це екосистема гнучких бізнес-просторів, що надає офісні рішення для команд будь-якого масштабу. Основне ядро резидентів — міжнародні та українські IT-корпорації, стартапи, венчурні фонди, інноваційні компанії, а також реальний сектор економіки; крім зрілого бізнесу, простори мережі популярні серед фрілансерів. Крім розвиненої офісної інфраструктури та сервісів, Creative States пропонує резидентам доступ до професійного ком’юніті для нетворкінгу, партнерств і кооперації. Окрему увагу компанія приділяє найменшим деталям у дизайні, ергономіці та безпеці локацій.
Резидентами Creative States вже стали monobank, Альфа Банк, Дія, Європейська Бізнес Асоціація, Coraltravel, UpWork, Cisco, Hacken, TA Ventures і багато інших бізнесів.
Також хочемо нагадати вам подкаст «Філософський Сад» за участі Іллі Кенігштейна та Дем’яна Ом, під час якого вони поговорили про те, що значить — діяти інноваційно, про відповідальність у бізнесі і житті в цілому, про креативність і презентацію України у світі.